Przetargi.pl
Rekrutacja 2 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w ramach projektu systemowego pn. NA JUTRO PRACUJEMY JUŻ DZIŚ - Program na rzecz osób niepełnosprawnych i wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo - wychowawcze oraz rodziny zastępcze z Powiatu Tureckiego, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Łąkowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2892406 , fax. 063 2892224
  • Data zamieszczenia: 2013-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku
    ul. Łąkowa 1 1
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2892406, fax. 063 2892224
    REGON: 31102296600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.turek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekrutacja 2 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w ramach projektu systemowego pn. NA JUTRO PRACUJEMY JUŻ DZIŚ - Program na rzecz osób niepełnosprawnych i wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo - wychowawcze oraz rodziny zastępcze z Powiatu Tureckiego, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rekrutacja 2 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w ramach projektu systemowego pn. NA JUTRO PRACUJEMY JUŻ DZIŚ - Program na rzecz osób niepełnosprawnych i wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo - wychowawcze oraz rodziny zastępcze z Powiatu Tureckiego, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, do wykonywania zadań zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 135 ze zm.). 1.Liczba zadań (części) - 2: Zadanie 1 - Rekrutacja koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej dla 14 rodzin zastępczych oraz rodzinnych domów dziecka zamieszkałych na terenie gmin i miast powiatu tureckiego. Realizowanie zadania w wymiarze nie większym niż 120 godzin miesięcznie. Zadanie 2 - Rekrutacja koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej dla 15 rodzin zastępczych oraz rodzinnych domów dziecka zamieszkałych na terenie gmin i miast powiatu tureckiego. Realizowanie zadania w wymiarze nie większym niż 120 godzin miesięcznie. 2.Rodzaj umowy: Umowa o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny stosuje się przepisy dotyczące zlecenie (umowa zlecenia). 3.Do zadań koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej będzie należało w szczególności: 1) udzielanie pomocy wyznaczonym rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinny dom dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, 2) przygotowanie we współpracy z asystentem rodziny / pracownikiem socjalnym i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka planu pomocy dziecku, 3) praca w środowisku rodzin zastępczych i rodzinnego domu dziecka, 4) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinny dom dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu, 5) zapewnienie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinny dom dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej, 6) udzielenie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, 7) konsultacje przy ocenie rodziny zastępczej i prowadzącego rodzinny dom dziecka, 8) organizowanie pomocy i wsparcia osobom sprawującym pieczę zastępczą, w szczególności w ramach grup wsparcia, 9) organizowanie dla rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka pomocy wolontariuszy, 10) współpraca ze środowiskiem lokalnym, w szczególności z podmiotami realizującymi zadania na rzecz dziecka i rodziny, 11) udział w posiedzeniach Zespołu Wsparcia Rodziny, 12) udział w posiedzeniach Zespołu realizującego projekt systemowy, 13) udział w dokonywaniu oceny sytuacji dziecka i rodziny zastępczej, 14) opiniowanie zasadności przenoszenia dziecka w ramach różnych form pieczy zastępczej i ewentualnego powrotu do domu rodzinnego, 15) pomoc w opracowaniu programu usamodzielnienia, 16) prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy, 17) prowadzenie miesięcznych kart kontaktów i pracy koordynatora z rodziną zastępczą, 18) sporządzanie miesięcznych sprawozdań z wykonywanych obowiązków, 19)przedstawienie końcowego sprawozdania z efektów pracy rodzinnej pieczy zastępczej, 20) właściwe prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu i gromadzenie ich w miejscu określonym przez Dyrektora PCPR, 21) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora PCPR. 4.Wykonawca przeznaczy na pracę z rodzinami i współpracę z instytucjami (w szczególności powiatowym centrum pomocy rodzinie - organizatorem rodzinnej pieczy zastępczej, sądem, ośrodkami pomocy społecznej, kuratorami, policją, poradnią psychologiczno - pedagogiczną, szkołami, przedszkolami, gminnymi komisjami rozwiązywania problemów alkoholowych, zespołami interdyscyplinarnymi, ośrodkami adopcyjnymi, jednostkami służy zdrowia) nie więcej niż 120 godzin miesięcznie (jeden koordynator). Ilość godzin przeznaczonych na udzielanie pomocy danej rodzinie, współprace z ww. instytucjami jest uzależniona od zapotrzebowania na pracę z rodziną. 5.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby rodzin zastępczych, określonych w danym zadaniu, w których koordynator będzie świadczył usługi według potrzeb Zamawiającego. 6.Wykonawca będzie uczestniczył w Zespołach zwoływanych przez Zamawiającego w wyznaczonych przez niego terminach. 7.Wykonawca będzie prowadził i przekazywał dokumentację danej rodziny według wzoru ustalonego przez Zamawiającego. 8.Wykonawca będzie informował Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy. 9.Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego podnoszenia kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach i samokształcenie. 10.Wykonawca poniesie wszelkie koszty i ryzyko związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. m.in. Wykonawca we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania zadań i ponosi z tego tytułu wszelkie koszty. 11.Koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej może być osoba, która: 1) posiada wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub, 2) posiada wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo - wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka, 3) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz ich władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona, 4) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do Wykonawcy wynika z tytułu egzekucyjnego, 5) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz pełnię praw publicznych, nie była karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na stanowisku - koordynator rodzinnej pieczy zastępczej i pełnienie wynikających z niego obowiązków, 7) posiada prawo jazdy kat. B i samochód do dyspozycji, będzie w pełni dyspozycyjna w czasie wykonywania zadań w ramach projektu, 8) w przypadku osoby zaangażowanej w więcej niż jednym projekcie jako personel projektu, jej łączne zaangażowanie w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie przekracza 240 godzin miesięcznie. 12.Dodatkowymi wymaganiami nie będącymi warunkiem udziału w postępowaniu, które będą brane pod uwagę w procesie oceniania ofert są: 1) doświadczenie pracy z dzieckiem i rodziną lub jako rodzina zastępcza albo prowadzący rodzinny dom dziecka, 2) predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, komunikatywność, staranność, cierpliwość, samodzielność, kreatywność, dobra organizacja pracy, zdolność do samodzielnej pracy w warunkach stresu, umiejętność współpracy, 3) wykażą się znajomością przepisów: ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 135 ze zm.), ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2013r. poz. 182 ze zm.), ustawy z dnia 25 lutego 1964r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t.j. Dz. U. z 2012 poz. 788), ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. Nr 180, poz. 1493 ze zm.), wiedzą z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego. 13.W przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą to przedmiot działalności winien obejmować świadczenie usług pomocy społecznej, a osoba, która będzie wykonywała zamówienie winna spełniać wymogi określone wyżej. 14.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. UWAGA! Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 980000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.turek.pl, www.bip.powiat.turek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach