Przetargi.pl
Rekrutacja 13 zleceniobiorców w celu wykonywania kontroli formalnej, wprowadzania danych i zatwierdzania raportów z czynności kontrolnych dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-175 Warszawa, ul. Jana Pawła II 70
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5365705-06 , fax. 22 8602842
  • Data zamieszczenia: 2011-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny
    ul. Jana Pawła II 70 70
    00-175 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5365705-06, fax. 22 8602842
    REGON: 01061308300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja płatnicza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekrutacja 13 zleceniobiorców w celu wykonywania kontroli formalnej, wprowadzania danych i zatwierdzania raportów z czynności kontrolnych dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rekrutacja pracowników do wykonywania kontroli formalnej, wprowadzania danych i zatwierdzania raportów z czynności kontrolnych w zakresie kwalifikowalności powierzchni realizowanej metodą inspekcji terenowej i FOTO oraz raportów z czynności kontrolnych w zakresie wzajemnej zgodności w systemie informatycznym. Realizacja kontroli formalnej raportów z czynności kontrolnych polegać będzie w szczególności na: - sprawdzeniu baz danych (sprawdzeniu jakości, kompletności oraz spójności wewnętrznej przekazanych danych), kontrola realizowana będzie z wykorzystaniem sytemu informatycznego i aplikacji pomocniczych, - weryfikacji dokumentacji papierowej polegającej na sprawdzeniu kompletności i jakości Raportów z czynności kontrolnych w zakresie kwalifikowalności powierzchni realizowanej metodą inspekcji terenowej i FOTO oraz Raportów z czynności kontrolnych w zakresie wzajemnej zgodności. Wyniki weryfikacji raportu będą dokumentowane na podstawie wypełnienia Formularza oceny raportu. Wprowadzanie i zatwierdzanie danych z kontroli kwalifikowalności powierzchni realizowane metodą inspekcji terenowej i FOTO, kontroli wzajemnej zgodności w systemie informatycznym, polegać będzie m.in. na: - sprawdzeniu zgodności raportów w wersji elektronicznej z wersją papierową i potwierdzeniu tej zgodności własnoręcznym podpisem, w przypadku wystąpienia jakichkolwiek niezgodności należy obie wersje raportów ujednolicić, - sprawdzeniu czy raport posiada zaimportowane dane wektorowe. Wyniki zatwierdzenia raportów w systemie informatycznym dokumentowane będą na podstawie nadanych numerów w tym systemie. 2. Wykonawca - Zleceniobiorca zostanie zapoznany ze stosownymi procedurami weryfikacji danych i bezpieczeństwa informacji stosowanymi przez zamawiającego w trakcie szkolenia, które odbędzie się po podpisaniu umowy. Szkolenie zostanie zakończone egzaminem, którego zaliczenie stanowi warunek dopuszczenia Wykonawcy do pracy w systemie informatycznym i udostępnienia danych. 3. Wykonawca zobowiązuje się: a) Do wzięcia udziału w szkoleniu i przystąpienia do egzaminu, o którym mowa w ust. 2 niniejszego rozdz.; b) Do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z procedurami i zasadami wykonywania czynności oraz obowiązującymi u Zamawiającego zasadami bezpieczeństwa informacji, przy dołożeniu należytej staranności; c) Przed przystąpieniem do wykonania czynności zawrzeć z Zamawiającym umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych wg załącznika nr 4 do wzoru umowy/umowy; d) Nieujawniania osobom trzecim informacji, w których posiadanie wszedł w trakcie realizacji umowy. 4. Wykonawca - Zleceniobiorca nie może powierzyć ani w całości, ani w części wykonania zlecenia innym osobom bez pisemnej zgody Zamawiającego - Zleceniodawcy. 5. W czasie wykonywania zlecenia Wykonawca - Zleceniobiorca nie podlega kierownictwu Zamawiającemu - Zleceniodawcy i wykonuje zadania w czasie ustalonym przez siebie z uwzględnieniem prawidłowej realizacji umowy w budynku Zamawiającego - Zleceniodawcy i na jego sprzęcie. 6. Za wykonanie usługi określonej w punkcie 1 Wykonawca - Zleceniobiorca otrzyma wynagrodzenie płatne przelewem po otrzymaniu poprawnie wypełnionego rachunku/faktury na rachunek bankowy Zleceniobiorcy w terminie 21 dni od daty wystawienia (kwotę brutto stanowić będzie iloczyn wykonanych czynności i stawki cenowej brutto za czynność, z uwzględnieniem zaoferowanej przez Wykonawcę ceny brutto za wykonanie jednego punktu. Tabela norm i punktów - załącznik nr 5 do SIWZ). 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazania dokumentów partiami. Ilości dokumentów w partiach oraz termin przekazania ustala Zamawiający, mając na względzie termin realizacji umowy i interesy ekonomiczne obu stron. 8. Zamawiający - Zleceniodawca wyodrębnił z niniejszego zamówienia 13 (trzynaście) takich samych części-zleceń, które zostaną jednostkowo przyporządkowane jednemu Wykonawcy - Zleceniobiorcy. O przyznaniu kolejnego zlecenia (kolejnej części zamówienia) kolejnemu Wykonawcy - Zleceniobiorcy decyduje ostateczna suma punktów przyznanych jego ofercie (punkty wynikające z kryteriów oceny ofert: ceny oraz wyniku punktowego z testu wiedzy), aż do wyczerpania wszystkich 13 (trzynastu) takich samych zleceń. CZĘŚĆ NR I ZAMÓWIENIA (Zlecenie nr 1), na którą składają się: a) Realizacja kontroli formalnej raportów z czynności kontrolnych polegająca na weryfikacji dokumentacji papierowej polegającej na sprawdzaniu kompletności i jakości raportów z czynności kontrolnych w zakresie kwalifikowalności powierzchni realizowanych metodą inspekcji terenowej oraz metodą FOTO oraz raportów z czynności kontrolnych w zakresie wzajemnej zgodności zgodnie z przyjętymi procedurami, sprawdzeniu baz danych (sprawdzeniu jakości, kompletności oraz spójności wewnętrznej przekazanych danych), kontrola realizowana będzie z wykorzystaniem sytemu informatycznego i aplikacji pomocniczych; b) Wprowadzanie i zatwierdzanie danych z kontroli kwalifikowalności powierzchni realizowanej metodą inspekcji terenowej i FOTO, kontroli wzajemnej zgodności w systemie informatycznym, polegającej m.in. na sprawdzeniu zgodności raportów w wersji elektronicznej z wersją papierową, sprawdzeniu czy raport posiada zaimportowane dane wektorowe. c) Ilość: 50; CZĘŚĆ NR II ZAMÓWIENIA (Zlecenie nr 2), na którą składają się: a) Realizacja kontroli formalnej raportów z czynności kontrolnych polegająca na weryfikacji dokumentacji papierowej polegającej na sprawdzaniu kompletności i jakości raportów z czynności kontrolnych w zakresie kwalifikowalności powierzchni realizowanych metodą inspekcji terenowej oraz metodą FOTO oraz raportów z czynności kontrolnych w zakresie wzajemnej zgodności zgodnie z przyjętymi procedurami, sprawdzeniu baz danych (sprawdzeniu jakości, kompletności oraz spójności wewnętrznej przekazanych danych), kontrola realizowana będzie z wykorzystaniem sytemu informatycznego i aplikacji pomocniczych; b) Wprowadzanie i zatwierdzanie danych z kontroli kwalifikowalności powierzchni realizowanej metodą inspekcji terenowej i FOTO, kontroli wzajemnej zgodności w systemie informatycznym, polegającej m.in. na sprawdzeniu zgodności raportów w wersji elektronicznej z wersją papierową, sprawdzeniu czy raport posiada zaimportowane dane wektorowe. c) Ilość: 50; CZĘŚĆ NR III ZAMÓWIENIA (Zlecenie nr 3), na którą składają się: a) Realizacja kontroli formalnej raportów z czynności kontrolnych polegająca na weryfikacji dokumentacji papierowej polegającej na sprawdzaniu kompletności i jakości raportów z czynności kontrolnych w zakresie kwalifikowalności powierzchni realizowanych metodą inspekcji terenowej oraz metodą FOTO oraz raportów z czynności kontrolnych w zakresie wzajemnej zgodności zgodnie z przyjętymi procedurami, sprawdzeniu baz danych (sprawdzeniu jakości, kompletności oraz spójności wewnętrznej przekazanych danych), kontrola realizowana będzie z wykorzystaniem sytemu informatycznego i aplikacji pomocniczych; b) Wprowadzanie i zatwierdzanie danych z kontroli kwalifikowalności powierzchni realizowanej metodą inspekcji terenowej i FOTO, kontroli wzajemnej zgodności w systemie informatycznym, polegającej m.in. na sprawdzeniu zgodności raportów w wersji elektronicznej z wersją papierową, sprawdzeniu czy raport posiada zaimportowane dane wektorowe. c) Ilość: 50; CZĘŚĆ NR IV ZAMÓWIENIA (Zlecenie nr 4), na którą składają się: a) Realizacja kontroli formalnej raportów z czynności kontrolnych polegająca na weryfikacji dokumentacji papierowej polegającej na sprawdzaniu kompletności i jakości raportów z czynności kontrolnych w zakresie kwalifikowalności powierzchni realizowanych metodą inspekcji terenowej oraz metodą FOTO oraz raportów z czynności kontrolnych w zakresie wzajemnej zgodności zgodnie z przyjętymi procedurami, sprawdzeniu baz danych (sprawdzeniu jakości, kompletności oraz spójności wewnętrznej przekazanych danych), kontrola realizowana będzie z wykorzystaniem sytemu informatycznego i aplikacji pomocniczych; b) Wprowadzanie i zatwierdzanie danych z kontroli kwalifikowalności powierzchni realizowanej metodą inspekcji terenowej i FOTO, kontroli wzajemnej zgodności w systemie informatycznym, polegającej m.in. na sprawdzeniu zgodności raportów w wersji elektronicznej z wersją papierową, sprawdzeniu czy raport posiada zaimportowane dane wektorowe. c) Ilość: 50; CZĘŚĆ NR V ZAMÓWIENIA (Zlecenie nr 5), na którą składają się: a) Realizacja kontroli formalnej raportów z czynności kontrolnych polegająca na weryfikacji dokumentacji papierowej polegającej na sprawdzaniu kompletności i jakości raportów z czynności kontrolnych w zakresie kwalifikowalności powierzchni realizowanych metodą inspekcji terenowej oraz metodą FOTO oraz raportów z czynności kontrolnych w zakresie wzajemnej zgodności zgodnie z przyjętymi procedurami, sprawdzeniu baz danych (sprawdzeniu jakości, kompletności oraz spójności wewnętrznej przekazanych danych), kontrola realizowana będzie z wykorzystaniem sytemu informatycznego i aplikacji pomocniczych; b) Wprowadzanie i zatwierdzanie danych z kontroli kwalifikowalności powierzchni realizowanej metodą inspekcji terenowej i FOTO, kontroli wzajemnej zgodności w systemie informatycznym, polegającej m.in. na sprawdzeniu zgodności raportów w wersji elektronicznej z wersją papierową, sprawdzeniu czy raport posiada zaimportowane dane wektorowe. c) Ilość: 50; CZĘŚĆ NR VI ZAMÓWIENIA (Zlecenie nr 6), na którą składają się: a) Realizacja kontroli formalnej raportów z czynności kontrolnych polegająca na weryfikacji dokumentacji papierowej polegającej na sprawdzaniu kompletności i jakości raportów z czynności kontrolnych w zakresie kwalifikowalności powierzchni realizowanych metodą inspekcji terenowej oraz metodą FOTO oraz raportów z czynności kontrolnych w zakresie wzajemnej zgodności zgodnie z przyjętymi procedurami, sprawdzeniu baz danych (sprawdzeniu jakości, kompletności oraz spójności wewnętrznej przekazanych danych), kontrola realizowana będzie z wykorzystaniem sytemu informatycznego i aplikacji pomocniczych; b) Wprowadzanie i zatwierdzanie danych z kontroli kwalifikowalności powierzchni realizowanej metodą inspekcji terenowej i FOTO, kontroli wzajemnej zgodności w systemie informatycznym, polegającej m.in. na sprawdzeniu zgodności raportów w wersji elektronicznej z wersją papierową, sprawdzeniu czy raport posiada zaimportowane dane wektorowe. c) Ilość: 50; CZĘŚĆ NR VII ZAMÓWIENIA (Zlecenie nr 7), na którą składają się: a) Realizacja kontroli formalnej raportów z czynności kontrolnych polegająca na weryfikacji dokumentacji papierowej polegającej na sprawdzaniu kompletności i jakości raportów z czynności kontrolnych w zakresie kwalifikowalności powierzchni realizowanych metodą inspekcji terenowej oraz metodą FOTO oraz raportów z czynności kontrolnych w zakresie wzajemnej zgodności zgodnie z przyjętymi procedurami, sprawdzeniu baz danych (sprawdzeniu jakości, kompletności oraz spójności wewnętrznej przekazanych danych), kontrola realizowana będzie z wykorzystaniem sytemu informatycznego i aplikacji pomocniczych; b) Wprowadzanie i zatwierdzanie danych z kontroli kwalifikowalności powierzchni realizowanej metodą inspekcji terenowej i FOTO, kontroli wzajemnej zgodności w systemie informatycznym, polegającej m.in. na sprawdzeniu zgodności raportów w wersji elektronicznej z wersją papierową, sprawdzeniu czy raport posiada zaimportowane dane wektorowe. c) Ilość: 50; CZĘŚĆ NR VIII ZAMÓWIENIA (Zlecenie nr 8), na którą składają się: a) Realizacja kontroli formalnej raportów z czynności kontrolnych polegająca na weryfikacji dokumentacji papierowej polegającej na sprawdzaniu kompletności i jakości raportów z czynności kontrolnych w zakresie kwalifikowalności powierzchni realizowanych metodą inspekcji terenowej oraz metodą FOTO oraz raportów z czynności kontrolnych w zakresie wzajemnej zgodności zgodnie z przyjętymi procedurami, sprawdzeniu baz danych (sprawdzeniu jakości, kompletności oraz spójności wewnętrznej przekazanych danych), kontrola realizowana będzie z wykorzystaniem sytemu informatycznego i aplikacji pomocniczych; b) Wprowadzanie i zatwierdzanie danych z kontroli kwalifikowalności powierzchni realizowanej metodą inspekcji terenowej i FOTO, kontroli wzajemnej zgodności w systemie informatycznym, polegającej m.in. na sprawdzeniu zgodności raportów w wersji elektronicznej z wersją papierową, sprawdzeniu czy raport posiada zaimportowane dane wektorowe. c) Ilość: 50; CZĘŚĆ NR IX ZAMÓWIENIA (Zlecenie nr 9), na którą składają się: a) Realizacja kontroli formalnej raportów z czynności kontrolnych polegająca na weryfikacji dokumentacji papierowej polegającej na sprawdzaniu kompletności i jakości raportów z czynności kontrolnych w zakresie kwalifikowalności powierzchni realizowanych metodą inspekcji terenowej oraz metodą FOTO oraz raportów z czynności kontrolnych w zakresie wzajemnej zgodności zgodnie z przyjętymi procedurami, sprawdzeniu baz danych (sprawdzeniu jakości, kompletności oraz spójności wewnętrznej przekazanych danych), kontrola realizowana będzie z wykorzystaniem sytemu informatycznego i aplikacji pomocniczych; b) Wprowadzanie i zatwierdzanie danych z kontroli kwalifikowalności powierzchni realizowanej metodą inspekcji terenowej i FOTO, kontroli wzajemnej zgodności w systemie informatycznym, polegającej m.in. na sprawdzeniu zgodności raportów w wersji elektronicznej z wersją papierową, sprawdzeniu czy raport posiada zaimportowane dane wektorowe. c) Ilość: 50; CZĘŚĆ NR X ZAMÓWIENIA (Zlecenie nr 10), na którą składają się: a) Realizacja kontroli formalnej raportów z czynności kontrolnych polegająca na weryfikacji dokumentacji papierowej polegającej na sprawdzaniu kompletności i jakości raportów z czynności kontrolnych w zakresie kwalifikowalności powierzchni realizowanych metodą inspekcji terenowej oraz metodą FOTO oraz raportów z czynności kontrolnych w zakresie wzajemnej zgodności zgodnie z przyjętymi procedurami, sprawdzeniu baz danych (sprawdzeniu jakości, kompletności oraz spójności wewnętrznej przekazanych danych), kontrola realizowana będzie z wykorzystaniem sytemu informatycznego i aplikacji pomocniczych; b) Wprowadzanie i zatwierdzanie danych z kontroli kwalifikowalności powierzchni realizowanej metodą inspekcji terenowej i FOTO, kontroli wzajemnej zgodności w systemie informatycznym, polegającej m.in. na sprawdzeniu zgodności raportów w wersji elektronicznej z wersją papierową, sprawdzeniu czy raport posiada zaimportowane dane wektorowe. c) Ilość: 50; CZĘŚĆ NR XI ZAMÓWIENIA (Zlecenie nr 11), na którą składają się: a) Realizacja kontroli formalnej raportów z czynności kontrolnych polegająca na weryfikacji dokumentacji papierowej polegającej na sprawdzaniu kompletności i jakości raportów z czynności kontrolnych w zakresie kwalifikowalności powierzchni realizowanych metodą inspekcji terenowej oraz metodą FOTO oraz raportów z czynności kontrolnych w zakresie wzajemnej zgodności zgodnie z przyjętymi procedurami, sprawdzeniu baz danych (sprawdzeniu jakości, kompletności oraz spójności wewnętrznej przekazanych danych), kontrola realizowana będzie z wykorzystaniem sytemu informatycznego i aplikacji pomocniczych; b) Wprowadzanie i zatwierdzanie danych z kontroli kwalifikowalności powierzchni realizowanej metodą inspekcji terenowej i FOTO, kontroli wzajemnej zgodności w systemie informatycznym, polegającej m.in. na sprawdzeniu zgodności raportów w wersji elektronicznej z wersją papierową, sprawdzeniu czy raport posiada zaimportowane dane wektorowe. c) Ilość: 50; CZĘŚĆ NR XII ZAMÓWIENIA (Zlecenie nr 12), na którą składają się: a) Realizacja kontroli formalnej raportów z czynności kontrolnych polegająca na weryfikacji dokumentacji papierowej polegającej na sprawdzaniu kompletności i jakości raportów z czynności kontrolnych w zakresie kwalifikowalności powierzchni realizowanych metodą inspekcji terenowej oraz metodą FOTO oraz raportów z czynności kontrolnych w zakresie wzajemnej zgodności zgodnie z przyjętymi procedurami, sprawdzeniu baz danych (sprawdzeniu jakości, kompletności oraz spójności wewnętrznej przekazanych danych), kontrola realizowana będzie z wykorzystaniem sytemu informatycznego i aplikacji pomocniczych; b) Wprowadzanie i zatwierdzanie danych z kontroli kwalifikowalności powierzchni realizowanej metodą inspekcji terenowej i FOTO, kontroli wzajemnej zgodności w systemie informatycznym, polegającej m.in. na sprawdzeniu zgodności raportów w wersji elektronicznej z wersją papierową, sprawdzeniu czy raport posiada zaimportowane dane wektorowe. c) Ilość: 50; CZĘŚĆ NR XIII ZAMÓWIENIA (Zlecenie nr 13), na którą składają się: a) Realizacja kontroli formalnej raportów z czynności kontrolnych polegająca na weryfikacji dokumentacji papierowej polegającej na sprawdzaniu kompletności i jakości raportów z czynności kontrolnych w zakresie kwalifikowalności powierzchni realizowanych metodą inspekcji terenowej oraz metodą FOTO oraz raportów z czynności kontrolnych w zakresie wzajemnej zgodności zgodnie z przyjętymi procedurami, sprawdzeniu baz danych (sprawdzeniu jakości, kompletności oraz spójności wewnętrznej przekazanych danych), kontrola realizowana będzie z wykorzystaniem sytemu informatycznego i aplikacji pomocniczych; b) Wprowadzanie i zatwierdzanie danych z kontroli kwalifikowalności powierzchni realizowanej metodą inspekcji terenowej i FOTO, kontroli wzajemnej zgodności w systemie informatycznym, polegającej m.in. na sprawdzeniu zgodności raportów w wersji elektronicznej z wersją papierową, sprawdzeniu czy raport posiada zaimportowane dane wektorowe. c) Ilość: 50; 9. W sytuacji, której Zamawiający - Zleceniodawca nie mógł przewidzieć, może ulec zmniejszeniu ostateczna liczba czynności do wykonania (kontrolnych i zatwierdzeń) dla Wykonawcy - Zleceniobiorcy, do czego Wykonawca - Zleceniobiorca nie będzie wnosił zastrzeżeń. 10. WAŻNE: W niniejszym postępowaniu jedną z części składowych oferty Wykonawcy, obok ceny jest także WYNIK PUNKTOWY Z TESTU WIEDZY, który odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, pod adresem: al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, w dniu 23 września 2011 r. (dzień otwarcia ofert) o godz. 11.30 w sali 118, I piętro. Każdy Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany przystąpić do tego testu wiedzy i uzyskać z niego wynik punktowy. Oferta Wykonawcy na którą składa się tylko cena (czyli w sytuacji jeśli Wykonawca nie przystąpi do testu wiedzy) będzie traktowana przez Zamawiającego jako oferta niekompletna i będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Brak jest natomiast możliwości uzupełnienia wyniku punktowego z testu wiedzy poprzez np. przystąpienie do testu wiedzy w terminie późniejszym (podstawa prawna: art. 82 ust. 1 ustawy Pzp: Wykonawca może złożyć jedną ofertę). 11. Zakres wiedzy, który będzie obowiązywał na teście wiedzy, o którym mowa w ust. 10 niniejszego rozdz., jest zawarty w załącznikach nr 7 i 8 do SIWZ, stanowiących załączniki nr 2 i 3 do wzoru umowy/umowy. Każdy Wykonawca, który składa ofertę w niniejszym postępowaniu powinien zapoznać się z treścią zawartą w załącznikach nr 7 i 8 do SIWZ, stanowiących załączniki nr 2 i 3 do wzoru umowy/umowy. 12. Załącznik nr 5 do SIWZ zawiera tabelę określająca liczbę punktów za jedną czynność, a także liczbę czynności, które należy wykonać aby wypracować 1 punkt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 796210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wynik punktowy z TESTU WIEDZY
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach