Przetargi.pl
Rekreacyjne zagospodarowanie terenów nad rzeką Wartą w miejscowościach Mstów - Wancerzów

Urząd Gminy Mstów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-244 Mstów, ul. 16 Stycznia 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3284005 , fax. 034 3785558
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Mstów
    ul. 16 Stycznia 14 14
    42-244 Mstów, woj. śląskie
    tel. 034 3284005, fax. 034 3785558
    REGON: 05427290000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mstow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekreacyjne zagospodarowanie terenów nad rzeką Wartą w miejscowościach Mstów - Wancerzów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rekreacyjne zagospodarowanie terenów nad rzeką Wartą w miejscowościach Mstów - Wancerzów obejmującym wykonanie: - Kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy Urzędzie Gminy gdzie planowane jest urządzenie boisk: wielofunkcyjnego i do piłki siatkowej, placu zabaw dla dzieci, - Kompleksu terenów do plażowania skupionych przy istniejącym rekreacyjnym zbiorniku wodnym Tasarki - w obrębie którego, w ramach prac związanych z utrzymaniem zbiornika planuje się aranżację miejsc do plażowania zarówno dla dorosłych jak i najmłodszych - Ciągu leśnej ścieżki zdrowia, - Ciągów spacerowych, z licznymi miejscami widokowymi scalającymi poszczególne elementy turystycznego użytkowania terenów w jeden kompleks. - Elementów małej architektury: gril - 3szt wiata - altana - 3szt platforma widokowa - 3szt podesty (obejścia źródła i skały Miłosnej) - 2szt scena - 1szt podest - molo - 1szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332609
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 100 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali co najmniej 3 zadania polegające na budowie placów, dróg lub chodników o nawierzchni z kamienia wapiennego (lub innych materiałów jak kostka brukowa, płytki chodnikowe itp.), oraz min. 1 zadanie polegającego na urządzeniu terenów rekreacyjnych z elementami małej architektury (np. grile, wiaty-altany, pomosty, sceny itp.) c) Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia d) Dysponują osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, t.j. minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg oraz pracownikami z niezbędnymi kwalifikacjami zawodowymi e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50% ceny brutto z VAT zaoferowanej przez Wykonawcę f) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ) Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy - szczegółowy kosztorys ofertowy - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - wypełniony harmonogram rzeczowo - finansowy zgodnie z wzorem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mstow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach