Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. ks. B. Jaśkowskiego 14
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3574071 , fax. 052 3573687
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. ks. B. Jaśkowskiego 14 14
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3574071, fax. 052 3573687
REGON: 09158092000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pwik-inowroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REKONSTRUKCJA STUDNI NR 3, RENOWACJA STUDNI NR 2 ORAZ WYKONANIE OTWORÓW OBSERWACYJNYCH W INOWROCŁAWIU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
WYKONANIE REKONSTRUKCJI STUDNI NR 3, RENOWACJI STUDNI NR 2 ORAZ WYKONANIE OTWORÓW OBSERWACYJNYCH W INOWROCŁAWIU - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452622209
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)wykażą i udokumentują wykonanie w ciągu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - minimum 3 zadań o podobnym zakresie - w tym min jednej rekonstrukcji b)dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, c)dysponują odpowiednim sprzętem do realizacji zamówienia, d)dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym względzie: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. 3. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa. 4. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia. 5. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta będzie odrzucona. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający niezwłocznie powiadomi wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne , z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2)oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 3)oświadczenie z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 4)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 7)wykaz wraz z udokumentowanym wykonaniem w ostatnich 5 latach co najmniej 3 zamówień na roboty o podobnym zakresie z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór wykazu - załącznik nr 4) np. referencje od poprzednich zamawiających, 8)parafowany przez Wykonawcę Projekt umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5, 9)oświadczenie o złożeniu oferty wspólnej (konsorcjum) - jeżeli dotyczy, z zawartą informacją o członkach konsorcjum, liderze, solidarnej odpowiedzialności, 10)oświadczenie o udzieleniu minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane prace, licząc od dnia odbioru końcowego, 11)oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi lub przy pomocy podwykonawców (jeżeli przy pomocy podwykonawców - należy podać zakres robót jaki będzie im powierzony), 12)polisa lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 13)dowód wniesienia wadium. W przypadku Konsorcjum dokumenty wymienione w pkt. 4)-5) winni złożyć wszyscy członkowie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwik-inowroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa studni głębinowej w Wiskitnie
Dodano: 2016-07-21 - Budowa studni głębinowej SW Lipinki
Dodano: 2015-08-27 - Budowa studni głębinowej dla miejskiej Stacji Uzdatniania Wody na działce nr 270/1 w Nieszawie wraz z uzbrojeniem
Dodano: 2014-10-09 - Budowa studni głębinowej dla miejskiej Stacji Uzdatniania Wody na działce nr 270/1 w Nieszawie wraz z uzbrojeniem
Dodano: 2014-09-17 - wykonanie prac geologiczno - wiertniczych otworu awaryjnego nr 2 na ujęciu wody podziemnej z utworów trzeciorzędowych w Wilczkowie
Dodano: 2014-08-01 - Budowa ujęcia wód podziemnych z utworów czwartorzędowych otworem nr 1A na terenie ujęcia gminnego w miejsowości Kościelna Wieś, obręb geodezyjny Włodzimierka
Dodano: 2012-06-14 - Wykonanie obudowy i otworu studni Nr 3 wraz z przyłączem wodociągowym i elektroenergetycznym w miejscowości Zbójno.
Dodano: 2012-06-04 - Wykonanie obudowy i otworu studni Nr 3 wraz z przyłączem wodociągowym i elektroenergetycznym w miejscowości Zbójno
Dodano: 2012-04-03 - Wykonanie ujęć wód podziemnych dla potrzeb osad mieszkalnych w Nadleśnictwie Bydgoszcz.
Dodano: 2012-03-22 - Wykonywanie pogłębienia otworu studziennego nr 2T na ujęciu komunalnym w miejscowości Łochowo gmina Białe Błota
Dodano: 2012-02-28