Przetargi.pl
„Rekonstrukcja parteru Kurii Dziekana – Dworku von Kleista przy ul. Plac Katedralny w Kamieniu Pomorskim”

Gmina Kamień Pomorski ogłasza przetarg

  • Adres: 72-400 Kamień Pomorski, Stary Rynek
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3821142, 3823965 , fax. 913 825 028
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamień Pomorski
    Stary Rynek 1
    72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3821142, 3823965, fax. 913 825 028
    REGON: 52835600000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rekonstrukcja parteru Kurii Dziekana – Dworku von Kleista przy ul. Plac Katedralny w Kamieniu Pomorskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia będzie realizowany z podziałem na zadania: 1) Zadanie 1 – roboty budowlane: a. zakres planowanych prac  Rozbiórka części posadzki parteru i piwnicy na głębokość umożliwiającą właściwe wykonanie nowej posadzki.  Rozbiórka części ścian w miejscach poszerzenie otworów i przebić instalacyjnych  Wykonanie wykopów i niezbędnych przebić związanych z konstrukcją pod strop stalowy.  Rozbiórka pozostałych tynków okładzin.  Demontaż schodów drewnianych istniejących  Oczyszczenie i uzupełnienie murów, które będą eksponowane, wg programu prac konserwatorskich  Udrożnienie kominów i niezbędna przebudowa  Wykonanie rozbiórki wtórnego zamurowania w okienka w piwnicy w ścianie południowozachodniej  Wykonanie nowej posadzki w piwnicy  Wykonanie nowych termoizolacji i hydroizolacji posadzek.  Wykonanie poszerzenia otworów drzwiowych  Wykonanie zamurowań i uzupełnień cegłą historyczną w ubytkach w kolebie i murach  Wykonanie zasypu z keramzytu i piasku  Wykonanie posadzek z płytek ceramicznych we wszystkich pomieszczeniach budynku  Wykonanie nowych ścian działowych w konstrukcji lekkiej  Naniesienie na elementy drewniane poddasza preparatów ogniochronnych  Wykonanie obudowy stropu drewnianych obudową systemową o odporności pożarowej REI 30  Obudowa konstrukcji drewnianej poddasza elementami suchej zabudowy do EI30  Wykonanie i udrożnienie kanałów wentylacji grawitacyjnej  Wykonanie stropu szklanego  Wykończenie ścian przeznaczonych do ekspozycji zgodnie z programem prac konserwatorskich.  Wykonanie prac zabezpieczających zgodnie z programem prac konserwatorskich i decyzją WKZ Szczecin  Wykonanie kraty w oknie pomieszczenia piwnicznego.  Wykonanie nowych tynków  Wykonanie warstwy wykończeniowej ścian, posadzek i sufitów we wszystkich pomieszczeniach budynku  Wykonanie sufitu podwieszanego  Instalacja nawiewników higrosterowanych z istniejących oknach  Montaż nowej stolarki drzwiowej  Wykonanie parapetów drewnianych  Regulacja i remont istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej  Wyposażenie w armaturę sanitarną i wyposażenie łazienek i pomieszczania socjalnego  Wykonanie fundamentów pod stalową konstrukcję pod strop szklany  Wykonanie nadproży pod poszerzane otwory drzwiowe  Wykonanie konstrukcji pod strop nad częścią piwniczną  Wykonanie ścianki żelbetowej odcinającej przy odkrywce archeologicznej  Wykonanie ścianki żelbetowej przy ścianie przeznaczonej do ekspozycji.  Wykonanie niezbędnych wzmocnień  Wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej  Wymiana instalacji c.o. wraz z grzejnikami w budynku i ogrzewaniem podłogowym  Wymiana instalacji wod.-kan. w budynku  Wykonanie zewnętrznej i wewnętrznej instalacji gazowej  Montaż kotła gazowego  Wykonanie przyłącza instalacji elektroenergetycznej  Wymiana instalacji elektrycznej i gniazdowej  Montaż oświetlenia LED oraz oświetlenia ewakuacyjnego  Montaż autonomicznych czujek dymu  Wykonanie instalacji teletechnicznej b. Wykonawca winien skoordynować zakres prac elektrycznych z projektu aranżacji z projektem wykonawczym robót elektrycznych 2) Zadanie 2 – dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja urządzeń – multimedia – urządzenia, kontent a. Urządzenia multimedialne ekran projekcyjny (8) - 1 szt., projektor 1 szt., odtwarzacz DVD/CD 1 szt., wzmacniacz 1 szt., głośniki 4 szt., pulpit wykładowy 1 szt., monitor TV 43' 1 szt. okablowanie i akcesoria 1 kpl., wideoprzewodniki z ekranem LCD 20 szt., ładowarka do przewodników 2 szt., montaż i konfiguracja urządzeń, instalacja prezentacji w urządzeniach multimedialnych (tv+ 20 wideoprzewodników) b. Prezentacje multimedialne wraz z przeprowadzeniem kwerendy archiwalnej i bibliotecznej • prezentacja filmowa do odtwarzania w monitorze tv w zapętleniu, w rozdzielczości full Hd pt.” Ewald von Kleist - człowiek i odkrywca” ukazanie postaci odkrywcy w dworze kurii dziekana - domu Kleista wraz z pokazem maszyn elektrostatycznych w ikonografii historycznej, w tym czołówka z animowanym tytułem oraz grafiki maszyn w zapętleniu z podpisami – ok. 25 slajdów, w wersji polskiej z podpisami w j. angielskim i niemieckim • prezentacja filmowa w videoprzewodnikach z ekranem LCD (320x240) opracowanie tematów związanych z wystawą: Krótka historia rodu von Kleist oraz Dzieje dworu kurii dziekana w Kamieniu Pomorskim (w powiązaniu z Osiedlem Katedralnym – w tym m.in. wykonane badania archeologiczne i architektoniczne), Kamień Pomorski w XVIII w., w wersji polskiej, angielskiej i niemieckiej, z lektorem migowym. Prezentacja podzielona zostanie na 4 mniejsze części, po ok. 10 slajdów każda. Należy uwzględnić koszt studia dźwiękowego w celu nagrania wypowiedzi lektorskich w wersji polskiej, angielskiej i niemieckiej do każdej z części tej prezentacji. • W ramach realizacji prezentacji należy uwzględnić: koszt przygotowania projektów graficznych layoutów prezentacji, koszt ich tłumaczeń na j. angielski i niemiecki oraz koszt przygotowania tekstów polskich oraz wytycznych ikonograficznych opracowanych przez konsultanta merytorycznego zaakceptowanego przez Muzeum Historii Ziemi Kamieńskiej • W zakresie zadań Konsultanta znajdą się opracowania naukowe dotyczące: 1. Ewald von Kleist - człowiek i odkrywca, 2. Dzieje dworu kurii dziekana w Kamieniu Pomorskim. • Konsultant winien wykazać się: - znajomością zasobu archiwalnego dotyczącego dziejów Pomorza Zachodniego sprzed 1945 r. i umiejętnością posługiwania się nim, - specjalizowaniem się w dziejach Pomorza Zachodniego, - posiadaniem dorobku naukowego, w którym znajdują się publikacje dotyczące Ziemi Kamieńskiej, - posiadaniem stopnia naukowego w zakresie historii - doktora lub doktora habilitowanego bądź tytułu profesora. 3) Zadanie 3 – zakup, dostawa i montaż elementów wyposażenia na podstawie projektu aranżacji pomieszczeń – meble, prezentery, gabloty Witryny szklane (4) - 5 szt. fotele do recepcji (1) - 4 szt. lady recepcji (2) - 2 szt., regał do holu (5) - 2 szt. ławka (9) - 4 szt., tablica kredowa (10) - 1 szt., krzesła (12) - 10 szt. stół w funkcji biurka (13) - 1 szt., regał (14) - 2 szt., gabloty szklane (15) – 2 szt., fotele z epoki do pokoju (16) – 2 szt., regał do pokoju z epoki (17) -1 szt., szafa (22) – 1 szt. Krzesła biurowe (3) - 2 szt., stół konferencyjny (6) - 2 szt., krzesła konferencyjne (7) - 50 szt., stoły laboratoryjne (11) - 2 szt., stół z epoki (18) - 1 szt., krzesła z epoki (19) - 4 szt., obraz z ramą 1 szt. 4) Zadanie 4 - wyposażenie – elementy specjalne , wydruki grafik Dywan (20) – 1 szt., piec kaflowy barokowy (21) – 1 szt., zasłony z karniszami – 1 kpl., ceramika (Stettiner Ware) – 1 kpl., stroje z epoki z poł. XVIII w. w tym: stroje męskie - 2 komplety składające się: z fraków, kamizelek, spodni, rajstop, „krawatów”, butów oraz 6 koszul., strój damski – 1 kpl z połowy XVIII wieku składający się z: żakietu, bawetu (opcjonalnie w zależności od wersji żakietu), chemise - koszulka pod gorset, sznurówka – gorset, spódnica i halka, wałek (opcjonalnie), chusta na szyję, czepek, kieszeń (opcjonalnie), pończochy, buty, projekty grafik 10 szt., prezentery grafik (24) – 6 szt., wydruki zdjęć wykopalisk – 6 szt. , wydruki ikonografii z epoki – 4 szt., 5) Zadanie 5 – wyposażenie laboratorium von Kleista (dostawa i montaż) Maszyna elektrostatyczna (mała) kopie historyczne – 4 szt., maszyna elektrostatyczna współczesna – 1 szt., taboret elektrostatyczny – 1 szt., komplety do doświadczeń elektrostatycznych – 4 zestawy, rekonstrukcje butelki Kleista – 10 szt., maszyna Kleista (duża) – 1 szt., butelka lejdejska + laska ebonitowa (butelki szklane z prętami + laski) – 10 szt., osuszacz powietrza – 1 szt., generator van der Graffa (mały) – 1 szt. zestaw piśmienniczy – 1 kpl.,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej wraz z ofertą. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców oraz firmy podwykonawców (jeśli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) Nośnik danych zawierający prezentacje/aplikacje w celu przyznania punktów dla Zadania 2 w kryterium „Jakość”. Prezentacja/aplikacja winna zawierać elementy wskazane w Rozdziale XII Wybór oferty najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach