Przetargi.pl
Rekonstrukcja parku przy ul. Ogana w Knurowie - Etap III, Etap V - część 2 i Etap VI

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2015-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekonstrukcja parku przy ul. Ogana w Knurowie - Etap III, Etap V - część 2 i Etap VI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia pn.: Rekonstrukcja parku przy ul. Ogana w Knurowie - Etap III, Etap V - część 2 i Etap VI, w tym: 1) wykonanie Etapu III, w tym: a) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm w kolorze szarym, wraz z podbudową - ok. 544,87 m2; b) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej 11,8x11,8 cm o wys. 8 cm w kolorze szarym, wraz z podbudową - ok. 24,16 m2; c) odtworzenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, wraz z podbudową - ok. 4,5 m2; d) wykonanie kanalizacji deszczowej, w tym: - kanał z rur PE ? 200 - ok. 62,50 m; - wpust uliczny ? 500 z osadnikiem i koszem - 7 szt.; - studnia betonowa ? 1000 - 2 szt.; e) wykonanie drenażu, w tym: - drenaż z rury drenarskiej o średnicy wewn. ? 113 z filtrem z włókna kokosowego - ok. 307,50 m; - przewiert sterowany pod drzewami z rury kanalizacyjnej PE 100 ? 110 - ok. 14 m; f) wykonanie (odtworzenie) trawnika - ok. 356,12 m2; g) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie drzew na okres wykonywania robót ziemnych, przełożenie lub zabezpieczenie kolidujące infrastruktury, regulacja istniejących studzienek, zabezpieczenie drzew, itp.); 2) wykonanie Etapu V - część 2 w zakresie: (1) wykonanie nowej nawierzchni spocznika schodów zewnętrznych z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm w kolorze szarym, wraz z podbudową - ok. 87,99 m2; (2) przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm - ok. 43,78 m2; (3) wykonanie nowej okładziny schodów zewnętrznych z płyt granitowych o gr. 5 cm (stopnice) oraz o gr. 2 cm (podstopnice); (4) wykonanie nowej konstrukcji murków oporowych M1, M2 i M3 wraz z balustradami BL1, BL2, BL3, BL4, BL8 i BL9 ze stali nierdzewnej; (5) wykonanie balustrady BL 5, BL 6 i BL 7 ze stali nierdzewnej; (6) wykonanie podjazdów dla wózków dziecięcych z prefabrykowanego profilu pomostowego typu Mostostal; (7) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, przełożenie lub zabezpieczenie kolidującej infrastruktury, wycinka drzewa), w tym: a) wykonanie Etapu V - część 2 w obrębie działki nr 617 oraz działki nr 620/4 będącej własnością Zamawiającego I, w tym: - wykonanie nowej nawierzchni spocznika schodów zewnętrznych z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm w kolorze szarym, wraz z podbudową - ok. 38,08 m2; - przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm - ok. 8,58 m2; - wykonanie nowej okładziny schodów zewnętrznych z płyt granitowych o gr. 5 cm (stopnice) oraz o gr. 2 cm (podstopnice); - wykonanie części 1A Murka M1 i części 2A Murka M2 wraz z balustradami BL1 i BL9 ze stali nierdzewnej; - wykonanie podjazdu dla wózków dziecięcych z prefabrykowanego profilu pomostowego typu Mostostal; - roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, przełożenie lub zabezpieczenie kolidującej infrastruktury, wycinka drzewa); b) wykonanie Etapu V - część 2 w obrębie działki nr 620/3 będącej własnością Zamawiającego II, w tym: - wykonanie nowej nawierzchni spocznika schodów zewnętrznych z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm w kolorze szarym, wraz z podbudową - ok. 26,28 m2; - wykonanie nowej okładziny schodów zewnętrznych z płyt granitowych o gr. 5 cm (stopnice) oraz o gr. 2 cm (podstopnice); - wykonanie części 1B i 1 C Murka M1 wraz z balustradami BL 2 ze stali nierdzewnej; - wykonanie podjazdu dla wózków dziecięcych z prefabrykowanego profilu pomostowego typu Mostostal; - roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe); c) wykonanie Etapu V - część 2 w obrębie działki nr 620/2 będącej własnością Zamawiającego III, w tym: - wykonanie nowej nawierzchni spocznika schodów zewnętrznych z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm w kolorze szarym, wraz z podbudową - ok. 23,63 m2; - przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm - ok. 35,20 m2; - wykonanie nowej okładziny schodów zewnętrznych z płyt granitowych o gr. 5 cm (stopnice) oraz o gr. 2 cm (podstopnice); - wykonanie nowej konstrukcji murka oporowego M3 wraz z balustradami BL 3 i BL 4 ze stali nierdzewnej; - wykonanie części 2A, 2B i 2C Murka M2 wraz z balustradą BL 8 ze stali nierdzewnej; - wykonanie balustrady BL 5, BL 6 i BL 7 ze stali nierdzewnej, - roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe); 3) wykonanie Etapu VI, w tym: a) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej 11,8x11,8 cm o wys. 8 cm w kolorze szarym, wraz z podbudową - ok. 1157,56 m2; b) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej 11,8x11,8 cm o wys. 8 cm w kolorze żółtym wraz z podbudową - ok. 78,16 m2; c) wykonanie obramowania z kostki brukowej betonowej 11,8x11,8 cm o wys. 8 cm w kolorze czerwonym, wraz z podbudową - ok. 48,70 m2; d) wykonanie obramowania z kostki brukowej betonowej 11,8x11,8 cm o wys. 8 cm w kolorze grafitowym, wraz z podbudową - ok. 709,30 m2; e) wykonanie obramowania z kostki granitowej o grub. 8 cm w kolorze szarym, wraz z podbudową - ok. 285,74 m2; f) wykonanie obramowania z kostki granitowej o grub. 8 cm w kolorze grafitowym, wraz z podbudową - ok. 14,39 m2; g) wykonanie obramowania placyku z kostki granitowej o grub. 8 cm w kolorze czerwonym, wraz z podbudową - ok. 5,25 m2; h) przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej - ok. 8,15 m2; i) dostawa i montaż ławek - 37 szt.; j) dostawa i montaż koszy na śmieci - 37 szt.; k) wykonanie schodów terenowych wraz z balustradami ze stali nierdzewnej; l) wykonanie podjazdu dla wózków dziecięcych; m) oświetlenie terenu, w tym: - ułożenie kabla oświetleniowego YAKXs 4x35 mm2 - ok. 74 m; - montaż słupów oświetleniowych stalowych o wys. 9 m z wysięgnikiem łukowym pojedynczym wraz oprawą oświetleniową z redukcją mocy, na fundamencie betonowym - 3 kpl.; - demontaż i ponowny montaż istniejących słupów oświetleniowych parkowych wraz z fundamentem - 3 kpl.; - wymiana źródeł światła w oprawach słupów przeznaczonych do demontażu i ponownego montażu - 3 szt.; n) nasadzenia drzew liściastych - 21 szt; o) nasadzenia krzewów liściastych - 986 szt.; p) nasadzenia krzewów iglastych - 12 szt.; q) wykonanie (odtworzenie) trawnika, - ok. 15.462,10 m2, w tym: - warstwa humusu o grubości 10 cm (w tym dostawa humusu w ilości 1.431,41 m3 oraz humus z odzysku w ilości 43,86 m3) - warstwa humusu o grubości 15 cm (w tym dostawa humusu w ilości 106,42 m3); r) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, wycinka drzew, przełożenie lub zabezpieczenie kolidującej infrastruktury, regulacja istniejących studzienek, zabezpieczenie drzew, itp.); 4) pielęgnację nasadzonych drzew, krzewów i wykonanego trawnika w okresie gwarancyjnym, tj. w okresie 12 miesięcy od odbioru końcowego; 5) usunięcie kolizji istniejących urządzeń elektroenergetycznych stanowiących własność spółki TAURON Dystrybucja S.A., a w szczególności zabezpieczenie kabli nN i SN rurami ochronnymi, 6) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami, w pasie drogowym ul. 1 Maja, 7) wprowadzenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem, o którym mowa w pkt. 2.6, wraz z usunięciem ww. oznakowania po zakończeniu robót. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa w zakresie Etapu III, Etapu V - część 2 i Etapu VI oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym normom, a także nazwom własnym materiałów, wskazanym w ww. dokumentach przetargowych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy (materiały i robociznę), z zastrzeżeniem, że okres gwarancyjny dla nasadzeń drzew, krzewów oraz wykonanych trawników wynosi 12 miesięcy, a okres gwarancyjny dla robót wymienionych w ust. 1 pkt 5 wynosi 24 miesiące. 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 pkt 3 wzoru umowy. 5. Termin wykonania zamówienia 1) Termin rozpoczęcia opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - w dniu podpisania umowy, 2) Termin dostarczenia do Zamawiającego zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - do 5 tygodni od dnia podpisania umowy, 3) Termin rozpoczęcia robót - do 7 dni od daty przekazania placu budowy, 4) Termin przekazania placu budowy - do 7 dni od daty podpisania umowy, z wyłączeniem terenu zlokalizowanego w pasie drogowym ul. 1 Maja (droga powiatowa). Plac budowy dla robót zlokalizowanych w pasie drogowym ul. 1 Maja Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 10 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 5) Termin zakończenia - zgodnie z terminem zadeklarowanym w ofercie przez Wykonawcę wybranego w niniejszym postępowaniu, z tym, że zadeklarowany termin nie może być dłuższy niż 12 tygodni od daty podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w GETIN NOBLE Bank S.A. konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać sformułowanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin zakończenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach