Przetargi.pl
Rekonstrukcja parku przy ul. Ogana w Knurowie - Etap 2 i Etap 5 - część 1, obejmujący budowę placu zabaw oraz przebudowę areny

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2014-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekonstrukcja parku przy ul. Ogana w Knurowie - Etap 2 i Etap 5 - część 1, obejmujący budowę placu zabaw oraz przebudowę areny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rekonstrukcji parku przy ul. Ogana w Knurowie - Etap 2 i Etap 5 - część 1, obejmujący budowę placu zabaw oraz przebudowę areny, w szczególności: 1) Zamawiający I zleca budowę placu zabaw (Etap 2), 2) Zamawiający II zleca przebudowę areny (Etap 5 - część 1). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie Etapu 2 w obrębie działki nr 620/1 będącej własnością Zamawiającego I, w tym: a) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm w kolorze szarym wraz z podbudową o powierzchni - ok. 11,01 m2; b) wykonanie nawierzchni z kostki granitowej grub. 8 cm w kolorze szarym i grafitowym wraz z podbudową o powierzchni - ok. 6,52 m2; c) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm w kolorze szarym wraz z podbudową o powierzchni - ok. 70,84 m2; d) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płyt z granulatu gumowego o grub. 7 cm oraz o grub. 3,5 cm wraz z podbudową o łącznej powierzchni - ok. 323 m2; e) demontaż, remont i ponowny montaż istniejących urządzeń placu zabaw - 4 szt; f) dostawa i montaż urządzeń placu zabaw, w tym: stolik rekreacyjny - 1 szt zestaw zabawowy - 1 szt stojak rowerowy - 3 szt regulamin placu - 2 szt g) dostawa i montaż ławek - 6 szt h) dostawa i montaż koszy na śmieci - 3 szt i) dostawa i montaż ogrodzenia panelowego - ok. 73 m wraz z tablicami montowanymi w przęśle ( 4 szt); j) dostawa i montaż furtek wejściowych na plac zabaw z systemem samozamykającym - 2 szt. k) wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC ?200 - ok. 6,5 m; l) wykonanie drenażu, w tym: drenaż z rury drenarskiej o średnicy wewn. ? 113 z filtrem z włókna kokosowego - ok. 83 m; rura ochronna PE100 SDR11 ?200 o długości łącznej- 8,00 m; studnia drenarska ?315 - 6 szt; studnia betonowa ?1000 - 1 szt; m) wykonanie /odtworzenie/ trawnika - ok. 94,99 m2; n) pielęgnacja wykonanego trawnika w okresie gwarancyjnym, tj. w okresie 12 miesięcy od odbioru końcowego; o) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie drzew na okres wykonywania robót ziemnych, wycinka drzew, przełożenie lub zabezpieczenie kolidującej infrastruktury, regulacja istniejących studzienek, itp.); p) serwisowanie urządzeń zabawowych przez autoryzowane jednostki lub producenta w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 11 pkt. 9 umowy, w przypadku gdy w ramach umowy zamontowano urządzenia wymagające serwisowania przez autoryzowane jednostki lub producenta; q) zapewnienie przeprowadzenia corocznej kontroli podstawowej przez producenta tych urządzeń lub autoryzowany serwis w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 11 pkt. 9 umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Wykonanie Etapu 5 część 1 w obrębie działek 620/3, 621/1, 1806/1 będących własnością Zamawiającego II, w tym: a) monitoring rur kanalizacji deszczowej ?160 oraz ? 200 wraz z mechanicznym czyszczeniem kanałów o łącznej długości - ok. 77,25 m; b) wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC ? 160 oraz ? 200 o łącznej długości - ok. 77,25 m; (w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości stanu technicznego istniejących kanałów, w wyniku monitoringu, o którym mowa w pkt. 2.2) lit. a); c) wykonanie kanalizacji deszczowej, w tym: kanał z rur PVC ? 200 - 81,25 m; kanał z rur PVC ? 160 - 16,00 m; studnia betonowa ? 1000 - 3 szt; studnia PVC ? 425 - 4 szt; wpust uliczny ? 500 z osadnikiem i koszem- 1 szt; d) wykonanie drenażu, w tym: drenaż z rury drenarskiej o średnicy wewn. ? 113 z filtrem z włókna kokosowego - ok. 84,75 m; wpust uliczny ? 500 z osadnikiem i koszem - 3 szt; e) instalacja elektryczna, w tym: montaż i demontaż złącza kablowego - 2 szt; dostawa i montaż złącza PK z wyposażeniem - 2 kpl; ułożenie kabla YAKY 4x16mm2 - ok. 96 m; f) wymiana podłączenia rur spustowych areny do kanalizacji deszczowej, w tym: rura ? 160 o długości łącznej - ok. 9,60 m; czyszczaki - 8 kpl; g) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm w kolorze szarym i grafitowym, wraz z podbudową o łącznej powierzchni - ok. 514,25 m2; h) wykonanie nawierzchni z kostki granitowej grub. 8 cm w kolorze szarym, grafitowym i czerwonym wraz z podbudową o łącznej powierzchni - ok. 349,64 m2; i) przebudowa areny, w tym: rozbiórka murków z cegły klinkierowej wraz z donicami; rozbiórka istniejącej posadzki wraz z podbudową; wymiana zadaszenia z płyt poliwęglanowych o powierzchni - ok. 154 m2 wraz z wymianą orynnowania; wykonanie nowej posadzki areny z płyt granitowych o grub. 6 cm w kolorze szarym wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych o łącznej powierzchni - ok. 248,55 m2; wykonanie schodów z kostki granitowej wraz z podbudową o powierzchni - ok. 2,16 m2; wykonanie ściany pełnej żelbetowej monolitycznej o grub. 29 cm oraz 16 cm o łącznej powierzchni - ok. 67,33 m2; remont konstrukcji stalowej areny; j) dostawa i montaż ławek - 9 szt; k) dostawa i montaż koszy na śmieci - 9 szt; l) roboty towarzyszące/roboty rozbiórkowe, wycinka drzew, odtworzenie nawierzchni /chodników, trawników/, przełożenie lub zabezpieczenie kolidującej infrastruktury, regulacja istniejących studzienek itp./. 3. Wszystkie urządzenia zabawowe zastosowane na placu zabaw powinny zostać zaprojektowane i wyprodukowane zgodnie z normami dotyczącymi wymagań bezpieczeństwa, w tym z normą PN-EN 1176-1:2009 lub PN-EN 1176-1:2008 oraz posiadać certyfikaty i atesty bezpieczeństwa dopuszczające urządzenia do użytkowania na ogólnodostępnych placach zabaw. 4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa w zakresie Etapu 2 i Etapu 5 - część 1 oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym normom wskazanym w ww. dokumentach przetargowych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i obiekty, z zastrzeżeniem iż dla pielęgnacji zieleni okres gwarancyjny ustala się na 12 miesięcy. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sfinansowania koszów wymienionych w § 9 pkt. 3 wzoru umowy. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w dokumentach przetargowych, zamawiający wymaga przedłożenia przez wykonawcę wraz z ofertą, dla każdego urządzenia zabawowego następujących dokumentów: 1) opisów technicznych lub instrukcji obsługi, w celu zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia, 2) certyfikatów zgodności z normą, wydanych przez akredytowaną jednostkę certyfikującą wyroby
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452238004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w GETIN NOBLE Bank S.A. konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać sformułowanie Gwaranta lub Poręczyciela do niedwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl/miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach