Parafia Prawosławna p.w. Opieki Matki Bożęj w Komańczy ogłasza przetarg
- Adres: 38-543 Komańcza, Komańcza 216
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4629061 , fax. 013 4629061
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Parafia Prawosławna p.w. Opieki Matki Bożęj w Komańczy
Komańcza 216 216
38-543 Komańcza, woj. podkarpackie
tel. 013 4629061, fax. 013 4629061
REGON: 37022664800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cerkiew-komancza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Prawosławna; rekreacja, kultura i religia
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rekonstrukcja Ikonostasu Cerkwi Prawosławnej w Komańczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie architektury ikonostasu Cerkwi Prawosławnej w Komańczy tj. całej konstrukcji bez ikon. Zadanie obejmuje prace stolarskie, rzeźbiarskie, pozłotnicze i malarskie składające się na rekonstrukcję XIX wiecznego ikonostasu o cechach barokowych. Zamówienie obejmuje wykonanie 5-strefowej achitektoniczno-obrazowej konstrukcji o wymiarach: długość 8m, wysokość 7m (w szczycie). Konstrukcja z wyraźnymi podziałami poziomymi i pionowymi, wyznaczonymi przez gzymsy i kolumny. W układzie poziomym: predelle, retabula ikon namiestnych, prazdniki, apostołowie, prorocy. W układzie pionowym centralnym: rajskie wrota - do pełnej konserwacji, Ostatnia wieczerza, Deesis, Mandylion, krzyż - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 923122508
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie : trzy tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy: 1. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,- posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, -dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ,- sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Przedstawią oferty zgodnie z założeniami określonymi przez Zamawiającego. Ocena spełnienia przez oferentów warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24. ustawy pzp każdy wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawianego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Dokument potwierdzający uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami, 4.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. 5. formularz oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komancza.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną