Przetargi.pl
Reklamy banerowe Szydłowa w portalach internetowych

Gmina Szydłów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-225 Szydłów, ul. Rynek 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3545125 , fax. 041 3545125
  • Data zamieszczenia: 2011-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłów
    ul. Rynek 2 2
    28-225 Szydłów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3545125, fax. 041 3545125
    REGON: 29101081400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Reklamy banerowe Szydłowa w portalach internetowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 - Reklama banerowa Szydłowa w popularnym portalu internetowym 1. Opracowanie i emisja reklamy w Internecie: - opracowanie projektu reklamy, - wykonanie i emisję reklamy w Internecie, - sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu raportu z przeprowadzonej emisji reklam. 2. Wymagania dotyczące reklamy: - 1 billboard w rozmiarze 750 x 100 pikseli, - technologia: Adobe Flash lub równoważna, - miejsce emisji: na dowolnych, losowo wybranych stronach portalu, z wyłączeniem stron poświęconych treściom o tematyce plotkarskiej, sensacyjnej i erotycznej, - liczba odsłon: 4 miliony podczas całej kampanii, - kliknięcie w billboard spowoduje przejście do strony www.szydlow.eu 3. Wymagania dotyczące portalu internetowego, na którym będzie emitowana reklama: - portal ogólnopolski, ogólnoinformacyjny, skierowany do ogółu społeczeństwa, - liczba użytkowników portalu (real users) w miesiącu: powyżej 7 mln wg badania Megapanel PBI Gemius w styczniu 2011 r., - audyt site-centric: tak. 4. Wymagania dotyczące projektu billboardu: - projekt graficzny powinien być przygotowany zgodnie z zasadami wizualizacji oraz wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013, - wykonawca przygotuje jednolity projekt - do zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie 7 dni od otrzymania materiałów, - materiały źródłowe do wykonania billboardu (zdjęcia, logotypy) dostarczy Zamawiający niezwłocznie po podpisaniu umowy. 5. Termin emisji reklamy: - dowolny termin od czerwca do sierpnia 2011 r. do osiągnięcia wskaźnika 4 milionów odsłon, 6. Wymagania dotyczące raportu: - Wykonawca sporządzi raport w formie wydruku z emisji reklamy zawierający co najmniej następujące dane: liczba odsłon, liczba unikalnych użytkowników, liczba kliknięć w billboard. Zadanie 2 - Reklama banerowa Szydłowa w turystycznych portalach internetowych 1. Opracowanie i emisja reklamy w Internecie. - opracowanie projektu reklamy, - wykonanie i emisję reklamy w Internecie, - sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu raportu z przeprowadzonej emisji reklam. 2. Wymagania dotyczące reklamy: - 1 billboard w rozmiarze 750 x 100 pikseli, - technologia: Adobe Flash lub równoważna, - miejsce emisji: polskojęzyczne portale internetowe o tematyce turystycznej, krajoznawczej, podróżniczej, - liczba odsłon: 1 milion podczas całej kampanii, - kliknięcie w billboard spowoduje przejście do strony www.szydlow.eu 3. Wymagania dotyczące portali internetowych, na których będzie emitowana reklama: - liczba użytkowników portalu (real users) w miesiącu: powyżej 450 tys. wg badania Megapanel PBI Gemius w styczniu 2011 r., - audyt site-centric: tak, - kategoria tematyczna: turystyka, - Zamawiający dopuszcza emisję reklamy na jednym lub na kilku portalach. 4. Wymagania dotyczące projektu billboardu: - projekt graficzny powinien być przygotowany zgodnie z zasadami wizualizacji oraz wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013, - wykonawca przygotuje jednolity projekt - do zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie 7 dni od otrzymania materiałów, - materiały źródłowe do wykonania billboardu (zdjęcia, logotypy) dostarczy Zamawiający niezwłocznie po podpisaniu umowy. 5. Termin emisji reklamy: - dowolny termin od czerwca do sierpnia 2011 r. do osiągnięcia wskaźnika 1 miliona odsłon, 6. Wymagania dotyczące raportu: - Wykonawca sporządzi raport z emisji reklamy zawierający co najmniej następujące dane: liczba odsłon, liczba unikalnych użytkowników, liczba kliknięć w billboard.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach