Urząd Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
- Data zamieszczenia: 2011-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
ul. Podgórna 22 22
65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
REGON: 00065423300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Regulacja urządzeń kanalizacyjnych na terenie miasta. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
: Przedmiotem zamówienia jest regulacja pionowa studni rewizyjnych i kratek ściekowych metodą szybkowiążącej zaprawy. 5.2.Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: 5.2.1.specyfikację techniczną stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ; 5.3.W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą: 5.3.1. rozebranie górnej części studzienki (części żeliwnych) wraz z uszkodzonymi elementami konstrukcji komina włazowego, 5.3.2.zebranie i wywiezienie elementów nawierzchni i gruzu, 5.3.3.sprawdzenie stanu konstrukcji studzienki i oczyszczenie górnej części studzienki (nasady wpustu, komina włazowego), 5.3.4.wyregulowanie włazu - w przypadku regulacji pow. 6cm, przestrzeń między spodem ramy włazu uzupełnić przestrzeń pierścieniem dystansowym o grubości min 4cm lub zaprawą cementową szybkowiążącą o wytrzymałości na ściskanie min. 35Mpa, 5.3.5.wypełnienie przestrzeni między włazem kominem i strukturą jezdni zaprawą szybkowiążącą do poziomu 5cm poniżej rzędnej jezdni, 5.3.6.wypełnienie przestrzeni do rzędnej jezdni mieszanką asfaltową na zimno. UWAGA: Wyszczególnione ilości prac zawiera Tabela Elementów Rozliczeniowych (załącznik nr 8 do SIWZ). 5.4. Wykonawca zobowiązany jest stosować materiały producentów którzy uzyskali certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą. 5.5. Wykonawca przedstawi Inwestorowi do akceptacji projekt organizacji ruchu i harmonogram robót uwzględniający wszystkie warunki w jakich będzie wykonana regulacja. 5.6. Czas wykonania regulacji studni rewizyjnej i wpustu ulicznego wraz z odtworzeniem nawierzchni jezdni do 1 godziny. 5.7.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z odpowiedzialnością cywilną kontraktową z tytułu wykonywania robót drogowych na sumę ubezpieczenia min. 200.000 złotych oraz zobowiązuje się do przedłużenia terminu w/w polisy do czasu trwania robót objętych umową. 5.8. Wyłoniony Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu do akceptacji projekt organizacji ruchu i harmonogram robót uwzględniający wszystkie warunki w jakich będzie wykonywana regulacja. 5.9.Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 3 lat od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną