Przetargi.pl
Regulacja stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z ustawą z dnia 07 września 2007 roku o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego

Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2017100 w. 30 , fax. (018) 2017104
  • Data zamieszczenia: 2010-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego
    ul. Chramcówki 15 15
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2017100 w. 30, fax. (018) 2017104
    REGON: 49189329100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tatry.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Regulacja stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z ustawą z dnia 07 września 2007 roku o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi geodezyjne polegające na wykonaniu regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z ustawą z dnia 07 września 2007 roku o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2007 roku Nr 191, poz. 1365 ze zm.), z podziałem na 2 Pakiety, których podział oraz szczegółowy zakres został przedstawiony w punkcie 3.2 i 3.3 przedmiotowej SIWZ, na warunkach szczegółowo określonych w punktach 3.4 i 3.5 SIWZ Świadczenie usług geodezyjnych, o których mowa wyżej w szczególności polega na wykonaniu następującego zakresu prac: 1) Przed przystąpieniem do realizacji umowy wykonawca zobowiązany jest zweryfikować, w jakim stopniu w/w decyzje została dotychczas ujawniona; 2) Wykonawca zobowiązany jest do zweryfikowania zgodności opisu stanu prawnego w ewidencji gruntów ze stanem faktycznym występującym w stosownych księgach wieczystych; 3) W przypadku braku informacji w decyzjach wywłaszczeniowych oraz w ewidencji gruntów dotyczących księgi wieczystej wykonawca zobowiązany jest zweryfikować, czy dla przedmiotowej nieruchomości jest prowadzona księga wieczysta; 4) W przypadku informacji w decyzjach wywłaszczeniowych oraz w ewidencji gruntów tylko i wyłącznie o numerze AWZ wykonawca zobowiązany jest zweryfikować, czy dla przedmiotowej nieruchomości jest prowadzona księga wieczysta; 5) W przypadku niemożności sporządzenia skutecznego wniosku wykonawca zobowiązany jest sporządzić protokół rozbieżności w zakresie zlecenia; 6) Wykonawca zobowiązany jest zgromadzić niezbędną dokumentację pozwalającą na realizację zamówienia (np. wypis z rejestru gruntów, zaktualizowane opracowania geodezyjne, czy też uwierzytelnione kopie innych dokumentów) na swój koszt; 7) W sytuacji możliwości objęcia kilku działek jednym wnioskiem, Zamawiający zapłaci za 1 wniosek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.tatry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach