Gmina Zakrzew ogłasza przetarg
- Adres: 26-652 Zakrzew, Zakrzew 51
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 486 105 122 , fax. 486 105 143
- Data zamieszczenia:
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zakrzew
Zakrzew 51
26-652 Zakrzew, woj. mazowieckie
tel. 486 105 122, fax. 486 105 143
REGON: 67022407700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Regulacja stanu prawnego gruntów pod budowę drogi gminnej nr 351319W ul. Szafirowa/Traktorzystów w m. Wacyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę wykonania dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do wydzielenia nieruchomości w trybie art. 12 ustawy z dnia z dnia 10.04.2003 r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U.2018.1474), zgodnie z załączonym projektem budowy drogi. Opracowanie dokumentacji geodezyjnej obejmuje m.in. a) Wykonaniu dokumentacji geodezyjno – prawnej niezbędnej do wydzielenia nieruchomości w ciągu drogi gminnej nr 351319W w trybie art. 12 ustawy z dnia z dnia 10.04.2003 r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U.2018.1474 ), zgodnie z załączonym projektem budowy drogi. b) Opracowaniu dokumentacji geodezyjno – prawnej obejmuje m.in. sporządzenie map podziału wraz z wykazem zmian gruntowych w trybie art. 12 ustawy z dnia z dnia 10.04.2003. c) Dokumentacja będzie podstawą nabycia nieruchomości drogowej w trybie art. 12 ustawy z dnia z dnia 10.04.2003 r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych . d) Zakres usługi obejmuje m.in.: - wykonanie pomiarów pasa drogowego drogi gminnej, - sporządzenie map prawnych, - sporządzenie map podziału wraz z wykazem zmian gruntowych w trybie art. 12 ustawy z dnia z dnia 10.04.2003 r - złożenie całej kompletnej dokumentacji do PODGiK w Radomiu w celu weryfikacji i przyjęcia dokumentacji do zasobu. 2. Wymagany minimalny termin płatności: 14 dni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71300000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, które wykonawca składa wraz z ofertą: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa – aktualne na dzień składania ofert – oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu, zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych (dalej zwane BZP) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: - nie podlega wykluczeniu oraz - spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenia wykonawca składa się w formie pisemnej. Pozostałe dokumenty wskazane w niniejszej SIWZ wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, chyba że co innego wynika z niniejszej SIWZ. Oświadczenie stanowi zał. nr 2 do SIWZ 2. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia składają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument winien być złożony w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie z ust. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania czynności i zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postepowaniu lub do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w Ciechanowie””
Dodano: 2023-09-28 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Ostrowik, gmina Poświętne
Dodano: 2023-07-05 - Wykonanie metodą uproszczoną oceny aktualnej nośności użytkowej oraz wyznaczenie wojskowej klasyfikacji obciążenia drogowych obiektów mostowych w ciągu dróg woj. wojew. mazowieckiego–nr post. 059/23
Dodano: 2023-03-15 - Remont i wykonanie nakładki asfaltowej na drogach gminnych w msc. Ławy gm. Rzekuń
Dodano: 2022-12-13 - „Budowa infrastruktury sportowej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym im. Jana Pawła II w Gostyninie”
Dodano: 2022-11-17 - Remont i wykonanie nakładki asfaltowej na drogach gminnych w msc. Ławy gm. Rzekuń
Dodano: 2022-10-27 - Określenie aktualnej nośności Mostu Legionów Józefa Piłsudskiego przez rzekę Wisłę w Płocku
Dodano: 2021-02-12 - „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków”
Dodano: 2021-02-05 - Wykonanie dokumentacja projektowej dla inwestycji polegającej na budowie budynku administracyjno-biurowego wraz z przyłączami do sieci, zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2020-12-29 - „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków”
Dodano: 2020-12-21