Gmina Zakrzew ogłasza przetarg
- Adres: 26-652 Zakrzew, Zakrzew 51
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 486 105 122 , fax. 486 105 143
- Data zamieszczenia: 2020-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zakrzew
Zakrzew 51
26-652 Zakrzew, woj. mazowieckie
tel. 486 105 122, fax. 486 105 143
REGON: 67022407700000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Regulacja stanu prawnego gruntów pod budowę drogi gminnej nr 351318W Mleczków - Cerekiew - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji geodezyjno – prawnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego części drogi gminnej nr 351318W Mleczków - Cerekiew w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. (Dz.U. Nr 133, poz. 872) Na pozostałe działki dokonać wydzielenia nieruchomości w trybie art. 12 ustawy z dnia z dnia 10.04.2003 r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U.2018.1474), przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną, zgodnie z załączonym projektem budowy drogi. 2. Przebieg drogi objętej zapytaniem zaznaczono kolorem czerwonym na mapie stanowiącej załącznik do SIWZ. 3. Opracowanie dokumentacji geodezyjno – prawnej obejmuje m.in. określenie granic drogi publicznej poprzez ustalenie w terenie faktycznego stanu władania i położenia punktów granicznych na dzień 31.12.1998r., ustalenie granic nieruchomości zajętych pod drogę publiczną, wykonanie pomiarów pasa drogowego drogi gminnej oraz sporządzenie map prawnych, sporządzenie opinii dotyczącej zgodności obecnych granic zajęcia nieruchomości pod pas drogowy z granicami wg stanu na dzień 31.12.1998r, sporządzenie map podziału wraz z wykazem zmian gruntowych w trybie art. 12 ustawy z dnia z dnia 10.04.2003. 4. Dokumentacja będzie podstawą nabycia nieruchomości drogowej w oparciu o art. 73 bądź art. 60 ustawy z dnia 13 października 1998r oraz w trybie art. 12 ustawy z dnia z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych . Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. 5.Zakres usługi obejmuje m.in.: a) określenie granic drogi publicznej poprzez ustalenie faktycznego stanu władania i położenia punktów granicznych na dzień 31.12.1998r., b) ustalenie granic nieruchomości zajętych pod drogę publiczną, c) wykonanie pomiarów pasa drogowego drogi gminnej, d) sporządzenie map prawnych, e) sporządzenie opinii dotyczącej zgodności obecnych granic zajęcia nieruchomości pod pas drogowy z granicami wg stanu na dzień 31.12.1998 r. f) sporządzenie map podziału wraz z wykazem zmian gruntowych w trybie art. 12 ustawy z dnia z dnia 10.04.2003 r g) dostarczenie pełnych wypisów z rejestru gruntów wg stanu aktualnego i zaświadczeń na dzień 31.12.1998r., ewentualnie 01.01.1999r. h) złożenie całej kompletnej dokumentacji do PODGiK w Radomiu w celu weryfikacji i przyjęcia dokumentacji do zasobu. 6. Wymagany minimalny termin płatności: 14 dni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71300000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, które wykonawca składa wraz z ofertą: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa – aktualne na dzień składania ofert – oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu, zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych (dalej zwane BZP) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: - nie podlega wykluczeniu oraz - spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenia wykonawca składa się w formie pisemnej. Pozostałe dokumenty wskazane w niniejszej SIWZ wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, chyba że co innego wynika z niniejszej SIWZ. Oświadczenie stanowi zał. nr 2 do SIWZ 2. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia składają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument winien być złożony w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie z ust. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania czynności i zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postepowaniu lub do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w Ciechanowie””
Dodano: 2023-09-28 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Ostrowik, gmina Poświętne
Dodano: 2023-07-05 - Wykonanie metodą uproszczoną oceny aktualnej nośności użytkowej oraz wyznaczenie wojskowej klasyfikacji obciążenia drogowych obiektów mostowych w ciągu dróg woj. wojew. mazowieckiego–nr post. 059/23
Dodano: 2023-03-15 - Remont i wykonanie nakładki asfaltowej na drogach gminnych w msc. Ławy gm. Rzekuń
Dodano: 2022-12-13 - „Budowa infrastruktury sportowej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym im. Jana Pawła II w Gostyninie”
Dodano: 2022-11-17 - Remont i wykonanie nakładki asfaltowej na drogach gminnych w msc. Ławy gm. Rzekuń
Dodano: 2022-10-27 - Określenie aktualnej nośności Mostu Legionów Józefa Piłsudskiego przez rzekę Wisłę w Płocku
Dodano: 2021-02-12 - „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków”
Dodano: 2021-02-05 - Wykonanie dokumentacja projektowej dla inwestycji polegającej na budowie budynku administracyjno-biurowego wraz z przyłączami do sieci, zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2020-12-29 - „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków”
Dodano: 2020-12-21