Przetargi.pl
Regulacja ksiąg wieczystych po zakończonym scaleniu gruntów

Starosta Zawierciański ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551 , fax. 32 67 219 71
  • Data zamieszczenia: 2013-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starosta Zawierciański
    ul. Sienkiewicza 34 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551, fax. 32 67 219 71
    REGON: 27625525200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Regulacja ksiąg wieczystych po zakończonym scaleniu gruntów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest regulacja ksiąg wieczystych po zakończonym scaleniu gruntów w miejscowości Grabowa gmina Łazy - 820 sztuk Ksiąg Wieczystych realizowanego w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Niegowonice - Niegowoniczki - Grabowa w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013. Uwaga: Dla każdej księgi należy przygotować po 2 różne wnioski wraz z kompletem dokumentów, tj. łącznie 1640 sztuk wniosków wraz z dokumentacją. Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest regulacja ksiąg wieczystych po zakończonym scaleniu gruntów w miejscowości Niegowonice gmina Łazy - 1240 sztuk Ksiąg Wieczystych realizowanego w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Niegowonice - Niegowoniczki - Grabowa w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013. Uwaga: Dla każdej księgi należy przygotować po 2 różne wnioski wraz z kompletem dokumentów, tj. łącznie 2480 sztuk wniosków wraz z dokumentacją. Przedmiot zamówienia (zadanie nr 1 i zadanie nr 2) w szczególności obejmuje: a) Skompletowania dokumentacji geodezyjnej, będącej w posiadaniu Zamawiającego, niezbędnej do ujawnienia nowego stanu po scaleniu w poszczególnych księgach wieczystych uczestników postepowania scaleniowego b) Sporządzenia wniosków do Sądu Rejonowego w Zawierciu ( wg obowiązujących zasad i na obowiązujących drukach) o wykreślenie ostrzeżenia o scaleniu z działu III ksiąg wieczystych, o sprostowanie działu I księgi wieczystej lub o zamknięcie księgi oraz przygotowanie innych koniecznych pism kierowanych do Sądu w sprawie ujawniania nowego stanu prawnego w księgach wieczystych c) Przedłożenia przygotowanych wniosków, dokumentów i pism do podpisu upoważnionej osobie reprezentującej Zamawiającego d) Dostarczenia wniosków i innych pism do Sądu wraz z załącznikami, po uprzednim ich podpisaniu, opieczętowaniu i oklauzulowaniu. e) Systematycznego (cotygodniowego) przygotowania i dostarczenia Zleceniodawcy ustalonej z nim ilości wniosków i dokumentów dot. regulacji ksiąg wieczystych urządzonych dla nieruchomości, położonych w obrębie objętym scalaniem gruntów. f) Usunięcia ewentualnych błędów i braków formalnych wniosków i pism na wezwania Sądu lub Zleceniodawcy. g) Przygotowania stosownych pism wraz z koniecznymi załącznikami w przypadku odrzucenia przez Sąd wniosków o regulacje ksiąg wieczystych i w związku z tym koniecznością zastosowania innego trybu. Na przedmiot zamówienia zostanie udzielona 24 miesięczna gwarancja.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach