Przetargi.pl
Regulacja koryta rzeki Cisek w km 6+580-19+250 w miejscowościach: Zakrzów- Łaniec gm. Polska Cerekiew

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 45-061 Opole, ul. Katowicka 55
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 442-57-42 , fax. (077) 442-57-42, 4425726
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Katowicka 55 55
    45-061 Opole, woj. opolskie
    tel. (077) 442-57-42, fax. (077) 442-57-42, 4425726
    REGON: 00010051785953
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Regulacja koryta rzeki Cisek w km 6+580-19+250 w miejscowościach: Zakrzów- Łaniec gm. Polska Cerekiew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej pn. Regulacja koryta rzeki Cisek w km 6+580-19+250 w miejscowościach: Zakrzów- Łaniec gm. Polska Cerekiew. Projekt w 4 egzemplarzach powinien zawierać:1.Opis stanu istniejącego rzeki i zagrożeń jakie stanowią obecnie niewłaściwe parametry koryta utrudniające swobodny przepływ wód2.Wskazanie możliwych rozwiązań dla zapewnienia swobodnego odpływ wody rz. Cisek przy optymalnych poziomach wód gruntowych na przyległym terenie3.Inwentaryzacja wszystkich istniejących budowli oraz ocena ich stanu technicznego4.Rysunki, opis i uzasadnienie przyjętych rozwiązań projektowych, tabelaryczne zestawienie podstawowych danych charakteryzujących zakres regulacji koryta rzeki oraz remontu istniejących budowli i urządzeń 5.Aktualne wypisy z ewidencji gruntów dla obszaru przedsięwzięcia oraz obszaru na który przedsięwzięcie będzie oddziaływało na etapie wykonywania robót budowlanych 6.Profil podłużny cieku o rzędnych wysokościowych w układzie państwowym, wraz z inwentaryzacją budowli istniejących7.Przekroje poprzeczne w odległości średnio co 100m oraz przekroje w miejscach charakterystycznych o rzędnych wysokościowych w układzie państwowym wraz z inwentaryzacją budowli istniejących8.Zamawiający wymaga przedłożenia dwóch odrębnych opracowań stanowiących podstawę do zgłoszenia robót budowlanych zawierające m.in.: określenie rodzaju, zakresu i sposobu wykonywania robót budowlanych w zależności od potrzeb odpowiednie szkice lub rysunki mapy sytuacyjne lub ewidencyjne z zaznaczonym zakresem rzeczowym, granicami działek ewidencyjnych oraz zaznaczonymi numerami działek objętych przedmiotowym zgłoszeniem 9.Przedmiar robót sporządzony wg wymogów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 2 września 2004r.w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004 r. Nr 201, Poz.2072) czym spis działów powinien przedstawiać podział robót budowlanych wg CPV 10.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 11.Tabelaryczne zestawienie materiałów,12.Rozwiązania projektowe naniesione na mapę zasadniczą 13.Wszelkie uzgodnienia niezbędne dla realizacji robót regulacyjnych (m.in. uzgodnienie czasowego terenu ze wszystkimi użytkownikami gruntów, niezbędne do poprawnego wypełnienia oświadczenia o dysponowaniu nieruchomością na cele budowlane stanowiące załącznik do zgłoszenia robót)14.Projektant winien wskazać miejsce składowania urobku oraz miejsce jego rozplantowania. Projektant winien również uzgodnić z właścicielami działek zajętych na składowanie bądź rozplantowanie urobku, ewentualną wysokość odszkodowania z tego tytułu, którą należy ująć w kosztorysie inwestorskim.15.Uzgodnienie z Okręgiem Polskiego Związku Wędkarskiego z siedzibą w Opolu16.Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającej na regulacji wód, o której mowa w §3 ust.1 pkt. 65 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Wykonawca winien również uwzględnić opracowanie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko w przypadku stwierdzenia przez właściwy organ o konieczności sporządzenia tego opracowania. KIP należy opracować w 4 egz. oraz dołączyć w wersji elektronicznej17.Pozwolenie wodnoprawne na regulację wód oraz zmianę ukształtowania terenu na gruntach przylegających do wód, mających wpływ na warunki przepływu wody, wymagane przepisami ustawy z dn. 18 lipca 2001r. Prawo Wodne (Dz.U. z 2012 poz. 145 z późn. zm.), operat wodnoprawny opracować zgodnie z wymogami w/w ustawy w ilości 3 egz. oraz dołączyć w wersji elektronicznej18.Decyzja o warunkach prowadzenia robót, o której mowa w art. 118 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. 2004 Nr 92 poz. 880)19.Kosztorys inwestorski sporządzony wg wymogów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389)20.Inwentaryzacja drzew i krzewów do wycięcia oraz uzyskanie decyzji zezwalająca na wycinkę drzew.Wykonawca winien załączyć projekt w formie elektronicznej na płycie CD w formatach ogólnodostępnych:części graficznej - w formacie PDF zapis części opisowej w Wordzie kosztorysu i przedmiarów w NORMIE i PDF.Projekt musi zawierać pisemną opinię właściwego terenowego Oddziału WZMiUW dot. przyjętych rozwiązań projektowych uzyskaną w wyniku jego okazania.Wykonawca ponadto ma obowiązek uwzględnić w ofercie wykonanie uzgodnień z innymi instytucjami lub stronami, jeśli takie uzgodnienia są wymagane i niezbędne do wykonania przedmiotowej dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia oraz robót budowlanych wykonanych na jej podstawie.Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana zgodnie ze sztuką budowlaną obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami, z zachowaniem staranności oraz zgodnie z zasadami i osiągnięciami współczesnej wiedzy technicznej, wymaganiami określonymi przez Zamawiającego oraz innymi obowiązującymi przepisami w dniu wykonania. W ramach dokumentacji należy wykonać pomiary geodezyjne oraz załączyć do opracowania wyniki pomiarów. Pomiary winny być wykonane przez uprawnionego geodetę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach