Przetargi.pl
„Regulacja hydrauliczna i modernizacja istniejącej instalacji centralnego ogrzewania z dostosowaniem do zmniejszonego zapotrzebowania na energię cieplną budynków po termomodernizacji w ramach zadania pn.: „Kompleksowa termomodernizacja budynków wielorodzinnych mieszkaniowych należących do zasobów Spółdzielni Mieszkaniowej im. Żwirki i Wigury, zlokalizowanych w Gliwicach przy ulicach: Asnyka 25-31, Junaków 2-8, Kusocińskiego 8-14, Kusocińskiego 26, Młodych Patriotów 1-5, Zubrzyckiego 23 wraz z demontażem, usunięciem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest”. nr projektu: POIS.01.07.01-00-0101/171 w ramach działania POIS.01.07.00 - kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego. oś priorytetowa POIS.01.00.00 – Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Spółdzielnia Mieszkaniowa im Zwirki i Wigury w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-122 Gliwice, Zwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322321907
  • Data zamieszczenia: 2019-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa im Zwirki i Wigury w Gliwicach
    Zwirki i Wigury 87a
    44-122 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 322321907
    REGON: 271189711
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://smziw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółdzielnia mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Regulacja hydrauliczna i modernizacja istniejącej instalacji centralnego ogrzewania z dostosowaniem do zmniejszonego zapotrzebowania na energię cieplną budynków po termomodernizacji w ramach zadania pn.: „Kompleksowa termomodernizacja budynków wielorodzinnych mieszkaniowych należących do zasobów Spółdzielni Mieszkaniowej im. Żwirki i Wigury, zlokalizowanych w Gliwicach przy ulicach: Asnyka 25-31, Junaków 2-8, Kusocińskiego 8-14, Kusocińskiego 26, Młodych Patriotów 1-5, Zubrzyckiego 23 wraz z demontażem, usunięciem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest”. nr projektu: POIS.01.07.01-00-0101/171 w ramach działania POIS.01.07.00 - kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego. oś priorytetowa POIS.01.00.00 – Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Regulacja hydrauliczna i modernizacja istniejącej instalacji centralnego ogrzewania z dostosowaniem do zmniejszonego zapotrzebowania na energię cieplną budynków po termomodernizacji w ramach zadania: Kompleksowa termomodernizacja budynków wielorodzinnych mieszkaniowych należących do zasobów Spółdzielni Mieszkaniowej im. Żwirki i Wigury, zlokalizowanych w Gliwicach przy ulicach: Asnyka 25-31, Junaków 2-8, Kusocińskiego 8-14, Kusocińskiego 2-6, Młodych Patriotów 1-5, Zubrzyckiego 23 wraz z demontażem, usunięciem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest”, nr projektu: POIS.01.07.01-00-0101/171 w ramach działania POIS.01.07.00 - kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego. oś priorytetowa POIS.01.00.00 – Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część nr I – ul. Zubrzyckiego 23, ul. Młodych Patriotów 1-5, Część nr II – ul. Asnyka 25-31, ul. Kusocińskiego 2-6, Część nr III – ul. Junaków 2-8, ul. Kusocińskiego 8-14. 3. Zadanie realizowane będzie zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, audytami energetycznymi i przedmiarami robót dla poszczególnych budynków mieszkalnych usytuowanych w Gliwicach przy ulicach: Asnyka 25-31, Junaków 2-8, Kusocińskiego 8-14, Kusocińskiego 2-6, Młodych Patriotów 1-5, Zubrzyckiego 23. 4. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie poprzez regulację hydrauliczną i wymianę zaworów podpionowych instalacji centralnego ogrzewania budynków do zmniejszonego zapotrzebowania na energię cieplną po termomodernizacji na podstawie opracowanej dokumentacji pn. „Projekt Regulacji Hydraulicznej Instalacji centralnego Ogrzewania” dla poszczególnych budynków objętych zadaniem pn. „Kompleksowa termomodernizacja budynków wielorodzinnych mieszkaniowych należących do zasobów Spółdzielni Mieszkaniowej im. Żwirki i Wigury, zlokalizowanych w Gliwicach przy ulicach: Asnyka 25-31, Junaków 2-8, Kusocińskiego 8-14, Kusocińskiego 2-6, Młodych Patriotów 1-5, Zubrzyckiego 23 wraz z demontażem, usunięciem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest”. 5. W zakresie modernizacji systemu grzewczego należy zastosować regulacyjne zawory podpionowe oraz dostosować instalację (poprzez regulację hydrauliczną) do zmniejszonego zapotrzebowania na ciepło po termomodernizacji. 6. W związku z termomodernizacją budynków, zmniejszone straty ciepła pomieszczeń, wymagają korekty regulacji instalacji centralnego ogrzewania. Zgodnie z wytycznymi audytu energetycznego prace modernizacyjne zaprojektowano w zakresie:  Wykonanie nowych nastaw na termostatycznych zaworach grzejnikowych;  wymiany zaworów podpionowych na zawory regulacji dynamicznej;  wymiany zaworów regulacyjnych na rozdzielaczach instalacji c.o.;  regulacji instalacji c.o.; 7. Usprawnienie dotyczące instalacji centralnego ogrzewania, przewiduje w zakresie modernizacji systemu grzewczego należy zastosować regulacyjne zawory podpionowe oraz dostosować instalację (poprzez regulację hydrauliczną) do zmniejszonego zapotrzebowania na ciepło po termomodernizacji. 8. Zakres prac do wykonania: • płukanie instalacji c.o. • spuszczenie wody z instalacji; • demontaż istniejących zaworów podpionowych; • demontaż istniejącej armatury regulacyjnej na rozdzielaczach instalacji c.o.; • montaż armatury podpionowej – zawory montować przy zastosowaniu śrubunków; • montaż armatury regulacyjnej na rozdzielaczach instalacji c.o.; • uzupełnienie braków izolacji przewodów c.o.. • napełnienie wodą instalacji c.o. oraz wykonanie próby szczelności na zimno; • przeprowadzenie próby szczelności na gorąco z wykonaniem regulacji oraz inwentaryzacji instalacji c.o Pozostałe roboty budowlane zgodne z dokumentacją techniczną pn. „Projekt Regulacji Hydraulicznej Instalacji centralnego Ogrzewania” 9. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej oraz przedmiarze robót - Załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Roboty będą prowadzone na obiekcie czynnym – zamieszkałym. 11. Zamawiający zapewnia możliwość dostarczenia mediów - na warunkach określonych w umowie. 12. Zamawiający wymaga udzielenia, co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie robót budowlanych licząc od dnia odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Termin składania ofert określono wyżej w punkcie 1 w Rozdziale XVII SIWZ. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto Zamawiającego. UWAGA: Wykonawca ponosi wszelkie ryzyko związane ze skutecznością dostarczenia Zamawiającemu wadium i konsekwencje jego ewentualnego braku przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Posłużenie się przez ustawodawcę sformułowaniem «wpłacać na rachunek» jest równoznaczne z koniecznością zaksięgowania środków pieniężnych na wskazanym rachunku. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj. Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Żwirki i Wigury w Gliwicach, ul. Żwirki i Wigury 87a, 44-122 Gliwice - nr rachunku: 84 1020 2401 0000 0102 0038 5351 z adnotacją: Wadium – Przetarg: Kompleksowa termomodernizacja budynków wielorodzinnych mieszkaniowych należących do zasobów Spółdzielni Mieszkaniowej im. Żwirki i Wigury, zlokalizowanych w Gliwicach przy ulicach: Asnyka 25-31, Junaków 2-8, Kusocińskiego 8-14, Kusocińskiego 2-6, Młodych Patriotów 1-5, Zubrzyckiego 23 wraz z demontażem, usunięciem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest”. nr projektu: POIS.01.07.01-00-0101/171 w ramach działania POIS.01.07.00 - kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego. oś priorytetowa POIS.01.00.00 – Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020”, numer sprawy RI/II/2/2019 Część nr I – ul. Zubrzyckiego 23, ul. Młodych Patriotów 1-5*, Część nr II – ul. Asnyka 25-31, ul. Kusocińskiego 2-6*, Część nr III – ul. Junaków 2-8, ul. Kusocińskiego 8-14*. Wykonawca zobowiązany jest wskazać i zaznaczyć, na którą część wnosi wadium. 1.1.1. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 1.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.2.1. pieniądzu; 1.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.2.3. gwarancjach bankowych; 1.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 1.3. Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz powinno zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie Zamawiającego, gdy zaistnieje przesłanka określona w art. 46 ust. 4a bądź ust. 5 ustawy PZP. 1.4. Dokument wniesienia wadium w pieniądzu zaleca się dołączyć do oferty. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej im. Żwirki i Wigury w Gliwicach, ul. Żwirki i Wigury 87a, 44-122 Gliwice, a ponadto potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię dokumentu zaleca się dołączyć do oferty. 1.5. Wysokość wadium: Część nr I – ul. Zubrzyckiego 23, ul. Młodych Patriotów 1-5 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); Część nr II – ul. Asnyka 25-31, ul. Kusocińskiego 2-6 – 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych); Część nr III – ul. Junaków 2-8, ul. Kusocińskiego 8-14 – 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 1.6. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie właściwej dla części, na które składa ofertę. 1.7. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP: 1.7.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 1.7.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 1.7.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.7.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.7.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 1.8. Zatrzymanie wadium. 1.8.1. W myśl art. 46 ust. 4a ustawy PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 1.8.2. W myśl art. 46 ust. 5 ustawy PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.8.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 1.8.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 1.8.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki bezstronności i niezależności w stosunku do Zamawiającego - nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: 5.1.1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 5.1.2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych, 5.1.3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 5.1.4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 2.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ); 2.2. zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 9; 2.3. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 2.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1 SIWZ. 2.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 2.6. dowód wniesienia wadium: a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z rozdziałem XIII SIWZ; b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia przelewu. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej http://smziw.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach