Starostwo Powiatowe w Opatowie ogłasza przetarg
- Adres: 27-500 Opatów, ul. Sienkiewicza 17
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 8682971 , fax. 015 8684721
- Data zamieszczenia: 2009-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Opatowie
ul. Sienkiewicza 17 17
27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie
tel. 015 8682971, fax. 015 8684721
REGON: 83041393000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Regulacja gruntów Skarbu Państwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac, związanych z regulacją gruntów Skarbu Państwa, dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Opatowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.Złożą pisemne oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1, cytowanej wyżej Ustawy. 2.Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Ocena spełniania udziału w postępowaniu, będzie dokonana przez Zamawiającego, na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie: umowa regulująca współpracę Wykonawców, występujących wspólnie oraz dokument pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia. 3.Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wymagania określone w art. 22, ust. 1, Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., (Prawo zamówień publicznych, jednolity tekst Dz. U. Nr 223, poz. 1655, z dnia 29 listopada 2007r.) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, w myśl art. 24, ust. 1 i 2, cytowanej wyżej Ustawy. 4.Oświadczenie potwierdzające niezaleganie z opłacaniem podatków na rzecz Urzędu Skarbowego, bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie, potwierdzające niezaleganie z opłacaniem składek ZUS, na ubezpieczenie społeczne bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opatow.eobip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- A. Opracowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej do wprowadzenia zmiany w części kartograficznej ewidencji gruntów odnośnie działki nr 584/3 położonej w obrębie Kuchary gm, Stopnica. B. Opracowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej dotyczącej działki oznaczonej nr 126/1 we wsi Kwasów gm. Pacanów (zgodnie ze stanem prawnym).
Dodano: 2016-06-24 - Opracowanie dokumentacji do aktualizacji ewidencji gruntów w części dotyczącej działek nr 303, 304/1, 306 i 329 położonych w obrębie Żerniki Górne gm. Busko - Zdrój.
Dodano: 2016-05-30 - Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru nad prawidłowym wykonaniem opracowania dotyczącego: modernizacji ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębu Janik, gmina Kunów, powiat ostrowiecki
Dodano: 2016-04-21 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla gminy Nowy Korczyn - I etap .
Dodano: 2016-03-22 - WYKONANIE MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW PROWADZONEJ NA OBRĘBIE EWIDENCYJNYM: JANIK, GMINA KUNÓW, POWIAT OSTROWIECKI
Dodano: 2016-03-17 - A. Wykonanie podziału działki numer 137/1 o pow. 3,8806 ha położonej w obrębie Winiary Wiślickie gm. Nowy Korczyn. B. Opracowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej wydzielenia działki przeznaczonej do zwrotu położonej w Kielcach przy ulicy Sikorskiego (obręb 0007) nr 843/5.
Dodano: 2016-02-24 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla gminy Wiślica - I etap
Dodano: 2016-02-02 - Wykonanie podziału działek (dróg) położonych w Solcu - Zdroju oznaczonych w ewidencji gruntów numerami 76 o pow. 1,130 ha i 77 o pow. 2,04 ha.
Dodano: 2015-10-15 - Wykonanie podziału działki położonej w obrębie Zborów gm. Solec - Zdrój oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 581/10 pow. 5,7004 ha.
Dodano: 2015-10-15 - Wykonanie podziału działki położonej w obrębie Zborów gm. Solec - Zdrój oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 581/10 pow. 5,7004 ha
Dodano: 2015-09-17