Przetargi.pl
Regionalne Centrum Sportu- zagospodarowanie terenów sportowych przy ul. Śliwińskiego w Kołobrzegu - pełnobranżowy nadzór inwestorski

Urząd Miasta Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3551580 , fax. (094) 352 37 69
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kołobrzeg
    ul. Ratuszowa 13 13
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3551580, fax. (094) 352 37 69
    REGON: 00052385000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Regionalne Centrum Sportu- zagospodarowanie terenów sportowych przy ul. Śliwińskiego w Kołobrzegu - pełnobranżowy nadzór inwestorski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakres nadzoru inwestorskiego obejmuje branże (w tym roboty) : a) konstrukcyjno budowlane (ogólnobudowlaną, architek., wykończeniowe, zagosp terenu,) , b) sanitarne (sieci i kanalizacje wod-kan, kan. deszcz. i zraszanie, instalacje wod-kan. wentylacja, c.o.) c) elektryczne (instalacje elektr, wnętrzowe, teleinformatyczne, wyposażenie technologiczne) d) drogowe (drogi dojazdowe, ciągi piesze i rowerowe, przebudowa ulic, budowa parkingów i zatok postojowych i boisk). Informacje dodatkowe: Zakres zadania obejmuje przebudowę istniejącego stadionu piłkarskiego ( dwie kryte trybuny boisko główne i trenioingowe), przebudowa ul. Śliwińskiego i ul. Kieleckiej oraz budowę parkingu i skateparku wraz z infrastrukturą (sieci , przyłącza, zasilenie) obiekt przewidziany do realizacji posiada następujące parametry techniczne: pow. terenu opracowania: 60 971m2 pow. utwardzona dojścia, dojazdy 22 425m2 pow. biologicznie czynna 30 425m2 Zabudowa pow. : 4 325m2: Trybuna A 2 324m2 Trybuna B 1 844m2 Kasy 141m2 Trafostacja 16m2 Kubatura trybun i kasy brutto: 41 011m3 , netto : 5 865m3 gdzie: Tryb A: brutto: 23 243m3, netto: 4 128m3 gdzie: Tryb B: brutto: 17 596m3, netto: 1 656m3 Wartość realizacji robót budowlanych wynosi ok. 23,6 mln zł brutto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3)Oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zaświadczenia : - właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego : potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. 4) Formularz Cenowy, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 5) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i posiada ubezpieczenie OC. 6) Dokumenty potwierdzające, iż w ciągu ostatnich 3 lat wykonawca wykonał co najmniej 1 usługę budowlaną polegającą na nadzorze inwestorskim nad robotami ogólnobudowlanymi przy realizacji obiektu kubaturowego użyteczności publicznej o pow. użytkowej min. 1.500m2 i kubaturze min 3.000m3. Wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania zadania odpowiednimi dokumentami - zgodnie z § 1 ust 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 (Dz. U. z 2006r nr 87 poz 605 ze zm.). 7) Odpowiednie dokumenty (Stwierdzenie przygotowania zawodowego) potwierdzające że osoby, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru inwestorskiego, posiadają odpowiednie uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej: bez ograniczeń, - instalacyjnej sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń - instalacyjnej elektrycznej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - drogowej bez ograniczeń , wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiadają wymagane ubezpieczenie OC - zgodnie z przepisami prawa budowlanego i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach