Przetargi.pl
Regeneracja nawierzchni jezdni ul. Roosevelta w Gnieźnie - wykonanie nakładki z betonu asfaltowego wraz z regulacją studni kolektorowych, zaworów i wpustów ulicznych

Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4260400 , fax. 061 4261687
  • Data zamieszczenia: 2011-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
    ul. Lecha 6 6
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4260400, fax. 061 4261687
    REGON: 63125784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Regeneracja nawierzchni jezdni ul. Roosevelta w Gnieźnie - wykonanie nakładki z betonu asfaltowego wraz z regulacją studni kolektorowych, zaworów i wpustów ulicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni jezdni ul. Roosevelta z betonu asfaltowego, na odcinku od Parku Trzech Kultur (przy sygnalizacji wzbudzanej) do wpustu ulicznego przed przejściem z sygnalizacją wzbudzaną na ww. ulicy, przy sklepie Ziemowit, w ilości 2.884,50 m2, oraz regulowanie nawierzchni przejść i zjazdów do wysokości nowo wykonanej nawierzchni jezdni, w tym: 1.1. Odcinek I (od Parku Trzech Kultur - przed sygnalizacją wzbudzaną, począwszy od połączenia z nakładką wykonaną w 2010r., do ul. Słowackiego ze skrzyżowaniem): - rozebranie krawężników betonowych na ławie betonowej - 23,50m, - ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem w tym: z odzysku - 11,00m, nowych - 12,50m - przełożenie nawierzchni chodników z płyt 50x50 cm na podsypce cem. - piask., do wysokości regulowanych krawężników - 21,20 m2, - przełożenie nawierzchni zjazdów z polbruku i starobruku gr. 8 cm na podsypce cem. - piask., do wysokości regulowanych krawężników - 21,00 m2, - regulacja urządzeń podziemnych w tym: zaworów 8szt, włazów studni kanalizacyjnych 5szt, wpustów ulicznych 5szt, wpustów ulicznych z wymianą kratek ściekowych 2szt, 1.2. Odcinek II (za skrzyżowaniem z ul. Słowackiego, od wpustów ulicznych przed przejściem dla pieszych, do wpustu ulicznego przed przejściem z sygnalizacją wzbudzaną przy sklepie Ziemowit): - rozebranie krawężników betonowych na ławie betonowej - 21,50m, - ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem w tym: z odzysku - 17,50m, nowych - 4,00m - przełożenie nawierzchni chodników z płyt 50x50 cm na podsypce cem. - piask., do wysokości regulowanych krawężników - 15,00 m2, - przełożenie nawierzchni zjazdów z polbruku i starobruku gr. 8 cm na podsypce cem. - piask., do wysokości regulowanych krawężników - 21,60 m2, - wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego z uwzględnieniem włączenia do jezdni ul. Roosevelta i istniejących nawierzchni bitumicznych - 44,50 m2, - regulacja urządzeń podziemnych w tym: wpustów ulicznych 3szt, wpustów ulicznych z wymianą kratek ściekowych 1szt, 1.3. Wykonanie nawierzchnia jezdni (w tym Odcinek I - bez ścieku dł. 185,50m, Odcinek II z obustronnym ściekiem 121,00m z kostki betonowej - 2 na płask + 1 na sztorc): - nacięcie nawierzchni z betonu asfaltowego w miejscu łączenia z nawierzchnią istniejącą 39,00m (dwa poprzeczne w ciągu ul. Roosevelta, poprzeczne w ul. Staszica i ul. Słowackiego), - frezowanie nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 4cm z wywozem frezu na odległość do 5 km - 2.836,10 m2, - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni na całej szerokości jezdni - 2.884,50 m2, - skropienie międzywarstwowe (podbudowy i warstwy wyrównawczej) emulsją kationową modyfikowaną szybkorozpadową w ilości 1,00 kg/m2 - 2x2.884,50 m2, - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o średniej gr. 4cm - 2.884,50 m2 , - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5cm dla ruch KR 4 - 2.884,50 m2 , 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia: 2.1. Oznakowanie miejsca realizowania przedmiotu zamówienia na własny koszt, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem /Dz.U.03.177.1729/, oraz zgodnie z Załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach /Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 ze zm./, na podstawie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, zatwierdzonego przez Zarządców dróg gminnych i powiatowych, Organ Zarządzający Ruchem - Starostwo Powiatowe, Komendę Powiatową Policji w Gnieźnie. Ww. projekt należy wykonać na własny koszt. 2.2. Utrzymanie czystości (zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U.05.236.2008 ze zm./) ulic przylegających do placu budowy oraz przywrócenie ich do stanu pierwotnego w razie uszkodzenia nawierzchni. 2.3. Po wykonaniu robót Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu objętego przedmiotem zamówienia. 2.4. Narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne niezbędne w celu realizacji zamówienia w tym między innymi: piłę do ciecia asfaltu, rozkładarkę mas bitumicznych o szerokości jednorazowo układanej masy min. 5,00m, min. dwa walce dostosowane tonażem do grubości warstwy rozkładanego betonu asfaltowego (w tym min. jeden metalowy), samochody wywrotki o tonażu min. 10 Mg dostosowane do przewozu masy bitumicznej (termosy, wywrotki z plandekami itp.), szczotkę mechaniczną, skrapiarkę listwową do spryskiwania emulsją na szerokości min. jednego pasa ruchu - 4,50m, frezarkę, samochód dostawczy, inny drobny sprzęt wykorzystany do wykonania prac towarzyszących (sprężarka spalinowa z młotem pneumatycznym, piła do cięcia kostki betonowej itp.). Ilość narzędzi i urządzeń wykorzystanych do realizacji ww. budowy winna zapewnić właściwe tempo realizowanego zadania, w okresie objętym umową. Wszystkie narzędzia i urządzenia winny być dobrane w ten sposób, by nie spowodować niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. 3. Wymagania jakościowe: 3.1. Beton asfaltowy użyty do realizacji przedmiotu zamówienia powinien posiadać właściwości dla ruchu KR4 oraz gwarancję jakości na min. 24 m-ce. Elementy budowlane (krawężnik, płytki betonowe 50x50cm, polbruk gr. 8cm, elementy do regulacji urządzeń, itp.) i produkty (np. beton) powinny posiadać gwarancję jakości na min. 24 m-ce. Wbudowywane materiały/produkty powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami dopuszczenia do stosowania (certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp.) oraz gwarancje uzyskane od producenta. Powyższe dokumenty należy na żądanie inspektora nadzoru przedstawić przed wbudowaniem materiałów/produktów oraz przekazać Zamawiającemu przy odbiorze końcowym. W/w materiały winny spełniać postanowienia ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92 poz.881 ze zm.). W szczególności do wykonania nawierzchni jezdni należy stosować beton asfaltowy posiadający certyfikat wydany na podstawie obowiązującej normy PN-EN 13108-1 Mieszanki mineralno - asfaltowe. Wymagania. Część 1: Beton asfaltowy. 3.2. Okres rękojmi na wykonane roboty wynosi min. 24 m-ce, na cały umowny zakres usługi, licząc od daty jej odbioru końcowego. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Drogowe Ogólne Specyfikacje Techniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniezno.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach