Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg
- Adres: 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5386937 , fax. 089 5386228
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
ul. Żołnierska 18 18
10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5386937, fax. 089 5386228
REGON: 00029397600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Regały przesuwne - wyposażenie Archiwum Medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 28 dwustronnych regałów przesuwnych z napędem korbowym i 4 jednostronnych regałów stacjonarnych w trzech pomieszczeniach Archiwum Medycznego oraz dostawa drabiny magazynowej jezdnej z podestem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391311000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1 ppkt. 1.2 SIWZ wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum dwóch dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu dwóch dostaw i montażu o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. brutto, każda. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale 6 pkt 2 ppkt. 2.1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w / w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych zamawiający żąda: 1.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 1.2. Oświadczenia z art. 22. ust.1 pkt. 1- 4 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca). 1.3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 1.1. - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 1.1. oraz jej podpisem. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zawartych w Rozdz. 5 pkt. 2 ppkt. 2.1 SIWZ, zamawiający żąda: 2.1. Wykazu wykonanych minimum 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu dwóch dostaw i montażu, o wartości nie mniejszej niż 100 000zł brutto, każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymagane jest przedstawienie w ofercie, następujących dokumentów potwierdzających przeprowadzenie badań: 3.1. W zakresie własności statycznych półek dokument potwierdzający nośność półek miń. 100kg 3.2. Klasyfikację ogniową w zakresie niepalności 3.3. Atest higieniczny PZH 3.4. Świadectwo bezpieczeństwa pracy oraz deklaracje zgodności z polskimi normami 3.5. w zakresie drabiny wymagany jest tylko certyfikat bezpieczeństwa B Powyższe dokumenty powinny być wystawione na oferenta i oferowany wyrób przez upoważnione jednostki (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane), ważne w dniu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć: 4.1. Próbki oferowanych elementów regałów: fragment szyny jezdnej, fragment półki z zaczepem, fragment ściany bocznej, korbę napędzającą, zawieszaną przegrodę półki.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż przesuwnych oraz stacjonarnych metalowych regałów archiwalnych dla Oddziału ZUS w Olsztynie
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa i montaż regałów przejezdnych, stacjonarnych i mebli metalowych do nowego budynku Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie
Dodano: 2015-09-21 - dostawa regałów przesuwnych archiwalnych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
Dodano: 2015-04-21 - Dostawę i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych, w pomieszczeniach archiwalnych w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie przy ul. Głowackiego 17
Dodano: 2015-04-21 - Dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych w pomieszczeniach archiwalnych
Dodano: 2014-09-24 - Opracowanie projektów, dostawa i montaż regałów jezdnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Elblągu i Sądu Rejonowego w Iławie (dot. Wydziału Zamiejscowego w Nowym Mieście Lubawskim)
Dodano: 2013-10-11 - Zakup i montaż regałów przesuwnych w Inspektoracie ZUS w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 2a .
Dodano: 2013-10-02 - Dostawa regałów archiwalnych
Dodano: 2013-09-19 - Zakup i montaż regałów przesuwnych w Inspektoracie ZUS Ełku, przy ul. Wojska Polskiego 73
Dodano: 2013-08-09 - Dostarczenie i montaż regałów przesuwnych w magazynach Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Elblągu
Dodano: 2013-07-04