Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu ogłasza przetarg
- Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Grunwaldzka 48
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3562451 do 57 , fax. 034 3562880
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu
ul. Grunwaldzka 48 48
42-700 Lubliniec, woj. śląskie
tel. 034 3562451 do 57, fax. 034 3562880
REGON: 00029278700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsnlc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Redukcja zużycia ciepła przez wymianę okien w budynkach Szpitala. Roboty budowlane, dostawa i montaż okien i drzwi w pawilonie G Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie: Redukcja zużycia ciepła przez wymianę okien w budynkach Szpitala. Roboty budowlane, dostawa i montaż okien i drzwi w pawilonie G Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu . W skład zadania wchod - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub aprobaty techniczne na zastosowane materiały. Dokumenty o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsnlc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej (MOS, P29, SP37, SP 31, I LO, P43)
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa wraz z montażem okien na 1 piętrze oraz parterze lewego skrzydła budynku nr 4
Dodano: 2015-11-12 - Wymiana metalowej stolarki okiennej i drzwiowej na stolarkę aluminiową w budynku usługowo-handlowym przy ul. Partyzantów 98 w Bielsku-Białej
Dodano: 2015-09-04 - Wymiana części okien w budynku B Izby Skarbowej w Katowicach. ZKP-2/2015
Dodano: 2015-07-10 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej (P26, I LO, SP37, ZSEEiM, SP31, P40, SP28)
Dodano: 2015-06-10 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Przedszkola Nr 1 BAJKA w Myszkowie, ul. Sucharskiego 32
Dodano: 2015-04-30 - Zabudowa pomieszczeń holu głównego na parterze oraz boksu biurowego na II piętrze Urzędu Miejskiego w Zawierciu.
Dodano: 2014-11-24 - Wymiana okien w Izbie Skarbowej w Katowicach ZKP-11/2014
Dodano: 2014-08-28 - Remont toalet damskich w budynku III Liceum Ogólnokształcącego im. A.Mickiewicza ul. Mickiewicza 11, 40-092 Katowice
Dodano: 2014-05-30 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Przedszkola Nr 5 im. Marii Konopnickiej w Myszkowie, ul. Stalowa 1, etap II.
Dodano: 2014-05-30