Urząd Gminy w Załuskach ogłasza przetarg
- Adres: 09-142 Załuski, Załuski
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 236 619 013 , fax. 23 6619013 wew. 114
- Data zamieszczenia: 2020-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Załuskach
Załuski 67
09-142 Załuski, woj. mazowieckie
tel. 236 619 013, fax. 23 6619013 wew. 114
REGON: 55127200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza w Gminie Załuski poprzez wymianę urządzeń grzewczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza w Gminie Załuski poprzez wymianę urządzeń grzewczych”. Przedsięwzięcie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Ograniczenie zanieczyszczenia powietrza przez wymianę czynników grzewczych w Gminie Załuski” Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 Działanie 4.3 - Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza Poddziałanie 4.3.1 - Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej Typ projektów - Ograniczenie „niskiej emisji”, wymiana urządzeń grzewczych. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74232000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium. 1. Wysokość wadium. Dla zadania 1:Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł 00/100). Dla zadania 2: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla zadania 1 i 2: Wykonawca musi wykazać, że on sam lub współpracujący z Wykonawcą podmiot, który – w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015, poz. 1688) – dokonuje wprowadzenia do obrotu modułów elektronicznych i elektrycznych, jakie Wykonawca zamierza użyć do wykonania przedmiotu zamówienia, wypełnia swoje obowiązki w zakresie prowadzenia ewidencji wprowadzonego do obrotu sprzętu elektrycznego, określone w ww. ustawie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 1) wykaz robót budowlanych / dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane / dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - wg wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ dla zadania 1 i 2 , 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ – dla zadania 1 i 2, 3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert – dla zadania nr 1; 4) dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł – dla zadania 1 i 100 000,00 zł dla zadania 2; 4) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności wg załącznika do SIWZ; 5) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne wg załącznika do SIWZ nr 9.; 6) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 7) ) Parafowany załącznik istotne postanowienia umowy 8) zaświadczenie właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9) Sprawozdanie o ilości i masie sprzętu wprowadzonego do obrotu na terytorium kraju za rok 2018, 10) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 11) Dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza w Gminie Załuski poprzez wymianę urządzeń grzewczych etap 2
Dodano: 2020-12-28 - Wykonanie koncepcji na podstawie założeń funkcjonalno – użytkowych placówki wsparcia dziennego dla dzieci w wieku szkolnym i rodzinnego klubu Malucha dla lokalizacji przy ul. Suwalskiej 11 w Warszawie oraz wykonanie kompletnych branżowych dokumentacji projektowo kosztorysowych z uzyskaniem pozwolenia na budowę
Dodano: 2020-10-12 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w zakresie: Montaż lokalnych kotłowni gazowych i rozprowadzenie instalacji c.o. i c.c.w. do wszystkich lokali w budynkach m. st. Warszawy podłączonych do sieci gazowej: Borzymowska 13, Dalanowska 30, Handlowa 48, Księcia Ziemowita 6A, 10, Radzymińska 150, Rajgrodzka 5 w Warszawie – OBSZAR FUNKCJONALNY SMOG – Program „Walka ze smogiem
Dodano: 2020-06-23 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w zakresie: Montaż indywidualnych pieców gazowych dwufunkcyjnych wraz z instalacją c.o., c.c.w. w lokalach należących do m. st. Warszawy: budynek przy ul. Motycka 16 w Warszawie – OBSZAR FUNKCJONALNY SMOG – Program „Walka ze smogiem
Dodano: 2020-06-23 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w zakresie: Budowy instalacji c.o. c.c.w. i kotłowni gazowych dla 3 budynków mieszkalnych przy ul. Cmentarnej 14, Siedzibnej 25, Syrokomli 27 w Warszawie – „Ciepło sieciowe w budynkach komunalnych”
Dodano: 2020-02-24 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ul. Legendy wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym oraz przebudowę ciągu pieszego wraz z oświetleniem na terenie Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
Dodano: 2020-01-13 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w zakresie: Budowy instalacji c.o., c.c.w., węzła cieplnego w zakresie technologii, automatyki i elektryki, adaptacja pomieszczenia na węzeł cieplny oraz doposażenie budynku w instalację gazową dla budynku mieszkalnego przy ul. Bieżuńskiej 1 w Warszawie – ZPR w zakresie „Ciepło sieciowe w budynkach komunalnych
Dodano: 2019-03-04 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w zakresie: Budowy instalacji c.o. c.c.w., węzła cieplnego w zakresie technologii, automatyki i elektryki, adaptacja pomieszczenia piwnicznego na węzeł cieplny dla 4 budynków mieszkalnych przy ul. Barkocińskiej 2A, Barkocińskiej 4, Radzymińskiej 107 i Radzymińskiej 113 w Warszawie – „Ciepło sieciowe w budynkach komunalnych”
Dodano: 2019-02-18 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w zakresie: Budowy instalacji c.o. c.c.w., węzła cieplnego w zakresie technologii, automatyki i elektryki, adaptacja pomieszczenia piwnicznego na węzeł cieplny dla 5 budynków mieszkalnych przy ul. Święciańskiej 4, 6, 8, 12, 14 w Warszawie – „Ciepło sieciowe w budynkach komunalnych”
Dodano: 2019-02-18 - Opracowanie zamiennej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ul. Telefonicznej wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym na odcinku od ul. Natalii do ul. Kleeberga na terenie Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
Dodano: 2019-02-01