Przetargi.pl
Ręczne sortowanie odpadów na sortowni odpadów w RECYKLING Wojkowice Sp. z o.o. w Wojkowicach

"Recykling Wojkowice" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-580 Wojkowice, ul. Długosza 27
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 769 68 50 , fax. 0-32 769 68 50
  • Data zamieszczenia: 2013-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Recykling Wojkowice" Sp. z o.o.
    ul. Długosza 27 27
    42-580 Wojkowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 769 68 50, fax. 0-32 769 68 50
    REGON: 27607047500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.recyklingwojkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ręczne sortowanie odpadów na sortowni odpadów w RECYKLING Wojkowice Sp. z o.o. w Wojkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ręcznego sortowania odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki w instalacji RECYKLING Wojkowice Sp. z o.o. w Wojkowicach przy ulicy Długosza 27 oraz innych prostych prac związanych z segregacją ręczną odpadów na terenie sortowni. Usługa ręcznego sortowania polega na wybieraniu asortymentu takiego jak: opakowania z tworzyw sztucznych, folia, makulatura, szkło i innych materiałów wskazanych przez Zamawiającego z odpadów zebranych selektywnie na linii sortowniczej. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia sortowania odpadów na 6-stanowiskowej linii sortowniczej w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 15:00 do 23:00 Łączna, maksymalna ilość roboczogodzin pracy w okresie obowiązywania umowy wynosi 5904, z możliwością ograniczenia wielkości zamówienia w przypadku zmniejszenia ilości odpadów segregowanych na linii. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonywanie usługi ręcznego sortowania odpadów równej sile roboczej 6 pracowników fizycznych w systemie czasowym określonym w przedmiocie zamówienia. 2. Wykonywanie usługi z należytą starannością i jakością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i w sposób zapewniający bezpieczeństwo w zakresie zależnym od specyfiki tego typu prac. 3. Świadczenie usługi ręcznego sortowania odpadów na 6-stanowiskowej linii sortowniczej w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 15:00 do 23:00. 4. Zamawiający określa wydajność dzienną tj. 8-godzinną w przeliczeniu na jednego sortowacza na następującym poziomie, w zależności od materiału przeznaczonego do sortowania: a) materiał pochodzący z selektywnej zbiórki papier, tworzywa sztuczne - dzienna wydajność minimalna nie mniejsza niż 0,6 Mg b) szkło pochodzące z selektywnej zbiórki - dzienna wydajność minimalna nie mniejsza niż 0,9 Mg 5. Obowiązek zatrudnienia koordynatora, który będzie pracownikiem-sortowaczem jednocześnie koordynującym działania pracowników realizujących usługę sortowania spoczywa na Wykonawcy. 6. Wykonawca zapewni dla osób zatrudnionych wszystkie wymagania przepisów prawa, a w szczególności: a) szczepienia ochronne wymagane rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących pracę, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności z dnia 3 stycznia 2012r. Dz. U. z 2012 poz.40, b) odzież i obuwie robocze zgodnie z art.2377 kodeksu pracy, c) środki ochrony indywidualnej zgodnie z art.2376 kodeksu pracy, d) napoje zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996r. Dz. U. 1996 Nr 60 poz. 279 w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów. 7. Wykonawca ponosi koszty postępowania przy ewentualnym wypadku przy pracy przez osoby wykonujące usługę sortowania. 8. Wykonawca zatrudni na własne potrzeby związane z realizacją zadania pracownika BHP w celu przestrzegania bezpieczeństwa pracy pracowników na sortowni. 9. Wykonawca przeprowadzi profesjonalne przeszkolenie wstępne i szkolenia okresowe pracowników realizujących ręczne sortowanie odpadów pod względem merytorycznym w zakresie gospodarowania odpadami i sposobu ich segregacji. 10. Wykonawca zapozna swoich pracowników z instrukcjami obsługi udostępnionych maszyn i urządzeń. 11. Wykonawca obowiązany jest postępować zgodnie z wszelkimi instrukcjami, regulaminami itp. obowiązującymi na terenie, w którym realizowany będzie przedmiot zamówienia. 12. Wykonawca ma obowiązek sprzątania miejsca pracy po zakończeniu zmiany lub zgodnie z bieżącymi zaleceniami Zamawiającego. 13. Wykonawca ma obowiązek wykonywania innych prostych prac związanych z segregacją ręczną odpadów na terenie sortowni. 14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej sześcioosobowej obsady zmiany roboczej. 15. W przypadku zgłoszenia uzasadnionych zastrzeżeń Zamawiającego do stanu zdrowia i warunków fizycznych pracownika niezbędnych dla prawidłowego wykonywania usługi, Wykonawca ma obowiązek zatrudnienia na danym stanowisku pracy inną osobę spełniającą te warunki. 16. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia - zniszczenia przez pracownika Wykonawcy, sprzętu, będącego na wyposażeniu zakładu, Wykonawca dokona naprawy bądź wymiany uszkodzonego sprzętu na własny koszt w terminie 14 dni od dnia stwierdzenia uszkodzenia. W przypadku spóźniania się Wykonawcy z przeprowadzeniem naprawy, Zamawiający samodzielnie dokona naprawy a jej kosztami obciąży Wykonawcę. W uzasadnionych przypadkach - na wniosek Wykonawcy - usługę naprawy przeprowadzi Zamawiający na koszt Wykonawcy. Ponadto Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia pełnego odszkodowania z tytułu stwierdzenia uszkodzenia - zniszczenia sprzętu. 17. Na koniec każdego miesiąca Wykonawca sporządzi protokół zdawczo - odbiorczy usług, w którym określi wielkość siły roboczej poprzez obliczenie liczby pracowników faktycznie realizujących usługę ręcznego sortowania odpadów każdego roboczego dnia miesiąca i ilość przepracowanych roboczogodzin przez tych pracowników. Protokół potwierdzi ze strony Zamawiającego osoba przez niego upoważniona na podstawie prowadzonej przez Zamawiającego listy obecności; 18. Zamawiający: a) zapewnia pomieszczenia socjalne dla pracowników realizujących usługę ręcznego sortowania odpadów (szatnia, łaźnia, stołówka); b)wskaże osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego do wszelkich czynności związanych ze sprawnym funkcjonowaniem umowy, w tym do obsadzania sortowaczy na linii oraz codziennego protokołowania obecności sortowaczy; c) zapewnia szkolenie organizacyjne z zakresu wykonywanych prac przez pracowników realizujących usługę (organizacja pracy na terenie obiektu); d) zapewnia warunki pracy pracowników realizujących usługę ręcznego sortowania odpadów zgodne z przepisami BHP i ppoż.; e) zastrzega sobie prawo wglądu do umów o pracę pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę w celu kontroli przestrzegania zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz badań i szczepień lekarskich; f)zastrzega sobie możliwość niedopuszczenia lub odsunięcia od pracy pracownika Wykonawcy, wobec którego istnieją uzasadnione wątpliwości, co do jego zdolności prawidłowego wykonywania powierzonych obowiązków; w takim przypadku: Zamawiający niezwłocznie powiadamia upoważnionego do kontaktów przedstawiciela Wykonawcy, Zamawiający nie uiszcza Wykonawcy wynagrodzenia, za czas niewykonywania usługi przez pracownika, co do którego istniały uzasadnione wątpliwości co do jego zdolności prawidłowego wykonywania obowiązków. Wykonawca ma obowiązek uzupełnić obsadę w ciągu 4 godzin. Wynagrodzenie przysługuje Wykonawcy od godziny uzupełnienia obsady. 19. W przypadku nie przewidzianej awarii (np. linii sortowniczej, braku dostaw energii elektrycznej) lub innej przeszkody trwającej dłużej niż 6 godzin Zamawiający ma prawo wstrzymać świadczenie przez Wykonawcę usług do czasu naprawy usterki z 6 godzinnym wyprzedzeniem. Informacja taka będzie przekazana przez Zamawiającego na udostępniony całodobowy numer telefonu, a następnie potwierdzona pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwało wobec Zamawiającego żadne roszczenie z tego tytułu, a rozliczenie usługi będzie odbywało się na podstawie faktycznie przepracowanych roboczogodzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie 2 000,00 PLN (słownie: dwatysiące złotych i 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.), Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego, w ING Bank Śląski O/Będzin nr 21 1050 1360 1000 0023 5475 2590. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.recyklingwojkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach