Przetargi.pl
Realizacji działań public relations mających na celu upowszechnienie idei i rezultatów projektu Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji oraz stworzenie wizerunku Instytutu Badań Edukacyjnych jako eksperta projektu

Instytut Badań Edukacyjnych ogłasza przetarg

  • Adres: 01180 Warszawa, ul. Górczewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 241 71 00 , fax. 22 241 71 11
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Badań Edukacyjnych
    ul. Górczewska 8
    01180 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 241 71 00, fax. 22 241 71 11
    REGON: 17823500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibe.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacji działań public relations mających na celu upowszechnienie idei i rezultatów projektu Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji oraz stworzenie wizerunku Instytutu Badań Edukacyjnych jako eksperta projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja działań public relations mających na celu upowszechnienie idei i rezultatów projektu Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji oraz stworzenie wizerunku Instytutu Badań Edukacyjnych jako eksperta projektu. Wykonawca w ramach Zamówienia w szczególności zobowiązany jest do: 1) stałego działania w ramach comiesięcznej usługi tj.: a) Tworzenia i dystrybucji informacji dla mediów oraz wsparcie osoby pełniącej funkcję rzecznika prasowego Zamawiającego, b) Tworzenia informacji prasowych zamieszczanych na stronie www.kwalifikacje.edu.pl (wyłącznie w zakładce „dla mediów”), c) Przygotowanie artykułów sponsorowanych publikowanych w mediach opisanych w pkt. 3) poniżej oraz działania organizacyjne związane z ich publikacją. d) Zakupu 5 publikacji/komunikatów na stronie Polskiej Agencji Prasowej (serwis informacyjny oraz serwis informacji zleconych), e) Stałej współpracy z dziennikarzami; 2) Obsługi medialnej briefingów; 3) Publikacji 20 artykułów sponsorowanych w prasie branżowej; 4) Przygotowania i przeprowadzania 2 jednodniowych seminariów z zakresu wystąpień publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79416100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną