Przetargi.pl
Realizację projektu pn. Termomodernizacja połączona z przebudową Klinicznego Oddziału Chorób Wewnętrznych, Dermatologii i Alergologii nr sprawy EO/06PN/2012

Szpital Specjalistyczny w Zabrzu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. M. C. Skłodowskiej 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3732308, 3732346 , fax. 032 3732308, 3732346
  • Data zamieszczenia: 2012-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu
    ul. M. C. Skłodowskiej 10 10
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 3732308, 3732346, fax. 032 3732308, 3732346
    REGON: 27273516285110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizację projektu pn. Termomodernizacja połączona z przebudową Klinicznego Oddziału Chorób Wewnętrznych, Dermatologii i Alergologii nr sprawy EO/06PN/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja połączona z przebudową Klinicznego Oddziału Chorób Wewnętrznych, Dermatologii i Alergologii Modernizacja - przebudowa Klinicznego Oddziału Chorób Wewnętrznych, Dermatologii i Alergologii będzie polegać na dostosowaniu pomieszczeń tego oddziału do wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 02.02.2011r., Dz.U.nr 31 poz.158, co w znacznym stopniu przyczyni się do podwyższenia poziomu jakości świadczonych usług na rzecz chorych wymagających lekarskiej interwencji dermatologicznej bądź alergologicznej. Wykonanie robót budowlanych w zakresie: 1. Termomodernizacji wybranych elementów budynku wraz z przebudową części konstrukcji dachu oraz wymianą poszycia dachu - roboty wielobranżowe - architektura/konstrukcje. 2. Przebudowy pomieszczeń - roboty wielobranżowe - architektura-konstrukcje. 3. Robót instalacyjnych w zakresie: - instalacji ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacji sanitarnej - instalacji c.o., - instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła - instalacji elektrycznych - instalacji komputerowych i telefonicznych - instalacji przyzywowej 4. Sieci przyłączeniowej kanalizacji sanitarnej. 5. Sieci przyłączeniowej instalacji C.O. i C.W.U. Załączniki do SIWZ 1. Projekty budowlano wykonawcze (załącznik nr 7 do SIWZ) dotyczące: a) architektury i konstrukcji b) instalacji ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacji sanitarnej c) instalacji c.o. d) instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła e) instalacji elektrycznych f) instalacji komputerowych i telefonicznych g) instalacji przyzywowej h) sieci przyłączeniowej kanalizacji sanitarnej 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do SIWZ) dotyczące: a) architektury i konstrukcji b) instalacji ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacji sanitarnej c) instalacji c.o. d) instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła e) instalacji elektrycznych f) instalacji przyzywowej g) sieci przyłączeniowej kanalizacji sanitarnej 3. Przedmiary robót (załącznik nr 9 do SIWZ) dotyczące: a) architektury i konstrukcji b) instalacji ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacji sanitarnej c) instalacji c.o. d) instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła e) instalacji elektrycznych f) instalacji komputerowych i telefonicznych g) instalacji przyzywowej h) sieci przyłączeniowej kanalizacji sanitarnej 4. Roboty instalacyjne zewnętrzne - wymiana rurociągu c.o. i c.w.u wraz z przyłączem do budynku i remontem studzienki (załącznik nr 12 do SIWZ). Przedstawione w przedmiarach wskazania na systemy i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne (jednakże równoważne) niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych z zapewnieniem uzyskania wszystkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Wymagania Zamawiającego 1. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz z zachowaniem zasady należytej staranności Wykonawcy 2. Zabudowane materiały winny spełniać wymagania odpowiednich norm lub aprobat technicznych a jeśli produkt tego wymaga atestów higienicznych. Każdorazowa zmiana materiałów wymaga zgody inspektora nadzoru. 3. Dopuszcza się zastosowanie materiałów zastępczych, które nie naruszają postanowień norm, a są uzasadnione technicznie i uzgodnione z autorem projektu oraz są udokumentowane zapisem dokonanym w dzienniku budowy, potwierdzonym przez nadzór techniczny. 4. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót oraz za zgodność z Dokumentacją Projektową, ST i poleceniami Inspektora Nadzoru. 5. Wykonawca uwzględnia również wszelkie postanowienia umowy oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwagi 1. Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna obiektu. W kwestii ustalenia daty oraz godziny wizji należy złożyć pisemny wniosek zgodnie z zasadami określonymi w cz. XVI pkt. 1b) SIWZ. Zamawiający wyznaczy datę i godzinę wizji lokalnej i poinformuje o nich wykonawcę na piśmie. 2. Informujemy, że na przedmiotowym terenie i obiekcie mogą znajdować się instalacje elektryczne, teletechniczne oraz wod-kan i c.o. nie naniesione na planach. 3. W przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami i obiektami infrastruktury technicznej, Wykonawca w ramach wynagrodzenia dokona przełożenia lub zabezpieczenia ww. instalacji lub urządzeń. 4. Jakiekolwiek szkody powstałe podczas robót usuwa Wykonawca na własny koszt. 5. Wykonawca sporządzi do składanej oferty szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy opracowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Budynek przeznaczony do remontu będzie całkowicie opróżniony i przekazany wykonawcy do prac remontowych. 7. Miejsca prowadzenia robót Wykonawca będzie zobowiązany skutecznie zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych oraz przed działaniem czynników atmosferycznych (deszczu, wiatru itp.;) 8. Gruz, demontowane materiały, urządzenia i elementy urządzeń technicznych pochodzące z demontażu Wykonawca będzie zobowiązany własnym staraniem i na własny koszt wywieźć poza teren nieruchomości i zutylizować; 9. Zamawiający wymaga, aby po wykonaniu wszystkich czynności Wykonawca uporządkował miejsca prowadzenia prac oraz pozostawił je w stanie czystym i nadającym się do użytkowania; 10. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kosztorysu ofertowego zawierającego zakres czynności niezbędnych do wykonania opisanych w branżowych przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ oraz w roboty instalacyjne zewnętrzne opisane w załączniku nr 12 do SIWZ 11. Zamawiający przewiduje finansowanie realizacji projektu w części z dotacji celowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 227,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klinika-zabrze.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach