Przetargi.pl
REALIZACJA ZASIŁKÓW Z POMOCY SPOŁECZNEJ W FORMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ: ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA RZECZ KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIĘTOCHŁOWICACH

Gmina Świętochłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 455 104 , fax. 322 455 104
  • Data zamieszczenia: 2016-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętochłowice
    ul. Katowicka 54
    41-600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 322 455 104, fax. 322 455 104
    REGON: 000515891
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REALIZACJA ZASIŁKÓW Z POMOCY SPOŁECZNEJ W FORMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ: ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA RZECZ KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIĘTOCHŁOWICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zasiłków z pomocy społecznej w formie sprzedaży bezgotówkowej artykułów żywnościowych i środków czystości osobom, którym Zamawiający przyznał pomoc w drodze decyzji administracyjnej. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż: - artykułów spożywczych, w tym nabiału i ryb, - artykułów mięsno- wędliniarskich, - środków czystości, z wyłączeniem napojów alkoholowych ( w tym piwa), wyrobów tytoniowych i luksusowych wyrobów czekoladowych. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował zamówienie w placówce handlowej/ placówkach handlowych, znajdujących się na terenie Miasta Świętochłowice, czynnych co najmniej od poniedziałku do soboty i spełniających wymogi dotyczące sprzedaży detalicznej artykułów spożywczych i środków czystości. 4. W formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, Zamawiający określił koszyk przykładowych artykułów służący do porównania cen. 5. Ilość oraz wartość zrealizowanych zasiłków będzie uzależniona od aktualnych potrzeb Zamawiającego. 6. Ceny detaliczne poszczególnych towarów wydawanych w ramach przedmiotu zmówienia nie mogą być wyższe od cen na te same artykuły dla innych klientów. 7. Wartość wydanych towarów osobie uprawnionej nie może przekroczyć kwoty przyznanego decyzją administracyjną świadczenia. 8. Sprzedaż towarów będzie przebiegała następująco: a) Zamawiający przekazywać będzie Wykonawcy imienny wykaz osób, którym przyznano świadczenia, wraz z określeniem wartości pieniężnej tych świadczeń, w terminie uzależnionym od potrzeb Zamawiającego, jednak nie rzadziej, niż jeden raz w miesiącu, b) Wykonawca otrzyma zapłatę za zrealizowany przedmiot zamówienia przelewem na konto w terminie 14 dni od dnia przedłożenia ewidencji wydanych towarów wraz z wykazem imiennym osób, którym przyznano świadczenia, zgodnie z załącznikami 5 i 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15110000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach