Przetargi.pl
Realizacja zajęć rozwijających i wyrównujących w ramach projektu Nasza wiedza naszą wizytówką współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Gmina Pułtusk ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul. Rynek 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6920391 , fax. 023 6924296
  • Data zamieszczenia: 2011-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pułtusk
    ul. Rynek 41 41
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6920391, fax. 023 6924296
    REGON: 13037790700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pultusk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zajęć rozwijających i wyrównujących w ramach projektu Nasza wiedza naszą wizytówką współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.1. Zajęcia rozwijające z jęz. angielskiego dla 28 grup (10-osobowych) w wymiarze 60h/gr. uzupełnione o komponent e-learningowy wynoszący 10h/osobę - 1680 godz., 2.1.2. Zajęcia rozwijające z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych dla uczniów uzdolnionych dla 25 grup (10-osobowych) w wymiarze 60h/gr. uzupełnione o komponent e-learningowy wynoszący 5h/osobę - 1500 godz. w tym (z geografii - 60 godz., z fizyki - 120 godz., z biologii - 180 godz., z matematyki - 660 godz., z przyrody - 420 godz., z chemii - 60 godz.) 2.1.3. Zajęcia wyrównujące dla uczniów nie radzących sobie z nauką i odstających od reszty dla 30 grup (5-osobowych) w wymiarze 30h/gr. - 900 godz. w tym (z jęz. polskiego - 450 godz., z matematyki - 300 godz., z fizyki - 60 godz., z chemii - 30 godz., interdyscyplinarne - 60 godz.) 2.1.4. Szkolne Ośrodki Kariery dla 15 grup (10-osobowych) w wymiarze 15h/gr. - 225 godz. Zamówienie zostało podzielone na 2 Zadania. 2.2. Realizacja zajęć rozwijających i wyrównujących w ramach projektu Nasza wiedza naszą wizytówką obejmować będzie: 1) Opracowania autorskiego programu zajęć oraz harmonogramu prac, uwzględniającego wskazanie ilości godzin, które zostaną zrealizowane w poszczególnych miesiącach odnośnie każdego rodzaju zajęć. 2) Opracowania treści e-learningowych dla zajęć rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych oraz umieszczenie ich na platformie udostępnionej przez Zamawiającego, 3) Realizacji ustalonego programu zajęć dydaktyczno - wyrównawczych, 4) Weryfikacji szczegółowego programu zajęć we współpracy z Zespołem Zarządzającym Projektem, 5) Comiesięcznego przekazywania Szkolnemu Sekretarzowi: a) Informacji, o stanie realizacji programu zajęć (w formie papierowej i elektronicznej), b) Informacji, o stanie harmonogramu prac, liczbie zrealizowanych godzin (w formie papierowej i elektronicznej), c) Karty czasu pracy (w formie papierowej). 6) Wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca ze Szkolnym Sekretarzem w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 7) Aktywnego uczestniczenia w procesie monitoringu realizacji projektu: 8) Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie, 9) Przestrzegania regulaminu sal, w których prowadzone są zajęcia, 10) Decydowania o doborze form i metod nauczania, 11) Ponoszenia odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, 12) Niezwłocznego informowania Szkolnego Sekretarza o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem prac, 13) Zapewnienia ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczących w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, 14) Bieżącego dokumentowania prowadzonych zajęć edukacyjnych w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitoring osiągnięć uczniów, w oparciu o narzędzia opracowane przez ZAMAWIAJĄCEGO, 15) Przekazania dziennika zajęć, uwzględniającego listy obecności uczestników, listę odebranych materiałów szkoleniowych, promocyjnych, itp. Szkolnemu Sekretarzowi w ustalonym terminie. 16) Umieszczania obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach, związanych z realizacją projektu, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 17) Kreowania atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych, 18) Informowania pracowników Zespołu Zarządzającego Projektem o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 19) Wypełniania odpowiednich ankiet oraz zestawień. 20) Prowadzenia dokumentacji fotograficznej i audio-wizualnej projektu, która po zakończeniu realizacji projektu zostanie nieodpłatnie, w formie elektronicznej przekazana Zamawiającemu. 21) WYKONAWCA zobowiązuje się do przygotowania na zakończenie kursu dla ZAMAWIAJĄCEGO Raportu z realizacji szkoleń zawierającego: a) opis stopnia osiągnięcia zakładanych celów szkoleń i uzyskanych rezultatów, b) imienne wskazanie osób, które odbyły szkolenia (wymagane jest dołączenie do raportu oryginałów list obecności), c) wykaz wydanych uczestnikom podręczników i materiałów szkoleniowych oraz certyfikatów o ukończeniu kursu wraz z poświadczeniem ich odbioru (potwierdzonych za zgodność z oryginałem), d) kopie protokołów egzaminacyjnych (potwierdzonych za zgodność z oryginałem), e) rozliczenie godzin realizowanych na szkoleniach z uwzględnieniem tematyki realizowanych zajęć, f) wnioski z realizacji szkoleń wynikające z ankiet ewaluacyjnych, g) omówienie ewentualnych trudności, z jakimi spotkał się WYKONAWCA przy realizacji umowy, h) ewentualne uwagi zgłoszone przez osoby uczestniczące w kursie, i) inne uwagi według oceny WYKONAWCY. Zadanie 1. Zajęcia rozwijające i wyrównujące. Zajęcia rozwijające z jęz. angielskiego dla 28 grup (10-osobowych) w wymiarze 60h/gr. zakończone egzaminem wewnętrznym. Zajęcia uzupełnione o komponent e-learningowy wynoszący 10h/osobę. Treści e-learningowe będą dostarczone przez Zamawiającego. Zajęcia rozwijające z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych dla uczniów uzdolnionych dla 25 grup (10-osobowych) w wymiarze 60h/gr. zakończone egzaminem wewnętrznym, w tym: geografia - 1 grupa, fizyka - 2 grupy, biologia - 3 grupy, matematyka - 11 grup, przyroda - 7 grup, chemia - 1 grupa. Zajęcia uzupełnione o komponent e-learningowy wynoszący 5h/osobę. Treści e-learningowe będą dostarczone przez Wykonawcę Zajęcia wyrównujące dla uczniów nieradzących sobie z nauką i odstających od reszty dla 30 grup (5-osobowych) w wymiarze 30h/gr., w tym: z jęz. polskiego - 15 grup, z matematyki - 10 grup, z fizyki - 2 grupy, z chemii - 1 grupa, interdyscyplinarne - 2 grupy. Zadanie 2. Szkolne Ośrodki Kariery Szkolne Ośrodki Kariery dla 15 grup (10-osobowych) w wymiarze 15h/gr. zakończone przygotowaniem przez uczestników zajęć Indywidualnych Planów Działań - harmonogramów działań dla osiągnięcia zakładanych celów edukacyjnych i zawodowych. 2.3. Wykonawca w cenie szkoleń powinien dodatkowo skalkulować 2.3.1. Fakt, że zamawiający rezerwuje sobie prawo do zażądania obecności wykładowców wykonawcy na spotkaniach informacyjnych dla rodziców w maksymalnym wymiarze 1h/tygodniowo dla każdej grupy. 2.3.2. Konieczność dostosowania się do harmonogramu zajęć przygotowanego przez Zamawiającego, który musi w nim uwzględnić terminy kończenia lekcji w szkołach, jak również harmonogram transportu uczniów ze szkół do domów. Zajęcia będą się odbywać po zakończeniu przez uczniów lekcji w poszczególnych szkołach. 2.3.3. WYKONAWCA zobowiązany jest do odprowadzenia wszelkich składek na ubezpieczenie ZUS, dotyczące osób, którym powierza prowadzenie zajęć w ramach projektu, niezależnie od formy umowy, jaką WYKONAWCA zawrze z tymi osobami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. WYKONAWCA ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytułu odprowadzenia składek, o których mowa. 2.4. Zamawiający udostępni sale szkoleniowe nieodpłatnie. 2.5. Jednostka 1(h) godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Zamówienie będzie realizowane w godzinach ustalonych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wysokość wadium ustala się w kwocie 2.000 złotych, słownie: dwa tysiące złotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank: Pekao S.A Nr rachunku 31 1240 5282 1111 0000 4890 2355 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania Realizacja zajęć rozwijających i wyrównujących w ramach projektu Nasza wiedza naszą wizytówką współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2) Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 3) Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 4) Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a. nazwa i adres Zamawiającego; b. określenie przedmiotu zamówienia; c. nazwę i adres Wykonawcy. 5) Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 6) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 7) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia. 10) Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11) W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 12) Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, c) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, d) jeżeli wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, e) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pultusk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach