Przetargi.pl
Realizacja zajęć edukacyjnych w ramach Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2014-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 09235097800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zajęć edukacyjnych w ramach Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi edukacyjnej pn.: Realizacja zajęć edukacyjnych w ramach Projektu: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V, w Technikach i Zasadniczych Szkołach Zawodowych wchodzących w skład następujących zespołów szkół: 1) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6 a, 86- 100 Świecie; 2) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem, ul. Myśliwska 1, 86-170 Nowe; 3) Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu, ul. Paderewskiego 5a, 86 - 105 Świecie; 4) Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 85, 86 - 105 Świecie. 2. Zajęcia stanowiące przedmiot zamówienia będą prowadzone w następujących formach: 1) zajęcia przygotowujące do wejścia na rynek pracy: zajęcia z zakresu przedsiębiorczości, zajęcia z zakresu umiejętności interpersonalnych, doradztwo edukacyjno- zawodowe, zajęcia specjalistyczne ściśle związane z kwalifikacjami, w zakresie których kształcą się uczniowie; 2) zajęcia dodatkowe z przedmiotów egzaminacyjnych, maturalnych i ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych: zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze przygotowujące do egzaminów zawodowych, dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych; 3) opieka psychologiczno - pedagogiczna: indywidualna ścieżka wsparcia psychologiczno- pedagogicznego. 3. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa edukacyjna polegająca na wyborze osób do realizacji zajęć edukacyjnych, w podziale na 20 części. Każda część to jedno zadanie: w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu zrealizować należy jedenaście zadań (od nr 1 do nr 11), w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem trzy zadania (nr 12 do nr 14), w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Świeciu dwa zadania (nr 15 do nr 16), w Zespole Szkół Specjalnych nr 1 cztery zadania (nr 17 do nr 20): CZĘŚĆ 1: Zajęcia symulacyjne dotyczące ekonomii praktycznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu. a) liczba godzin lekcyjnych na 1 grupę - 20 godzin b) liczba grup na rok szkolny 2013/ 2014 - 1 grupa c) liczba grup na rok szkolny 2014/ 2015 - 2 grupy d) minimalna liczba uczestników w grupie - 5 uczestniczek/uczestników e) zajęcia prowadzone w oparciu o grę CashFlow CZĘŚĆ 2: Zajęcia symulacyjne - Młodzieżowe mini przedsiębiorstwo w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu a) liczba godzin lekcyjnych na 1 grupę - 30 godzin b) liczba grup na rok szkolny 2013/ 2014 - 1 grupa c) liczba grup na rok szkolny 2014/ 2015 - 2 grupy d) minimalna liczba uczestników w grupie - 6 uczestniczek/uczestników CZĘŚĆ 3: Zajęcia z zakresu doradztwa edukacyjno - zawodowego związanego z wyborem dalszej ścieżki kształcenia w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu a) liczba godzin lekcyjnych na 1 grupę - 5 godzin b) liczba grup na rok szkolny 2013/ 2014 - 15 grup c) liczba grup na rok szkolny 2014/ 2015 - 25 grup d) minimalna liczba uczestników w grupie - 1 uczestniczka/uczestnik e) zajęcia zakończone przekazaniem uczestnikom scenariusza edukacyjno - zawodowego CZĘŚĆ 4: Zajęcia z zakresu obsługi i programowania kas fiskalnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu a) liczba godzin lekcyjnych na 1 grupę - 20 godzin b) liczba grup na rok szkolny 2013/ 2014 - 5 grup c) liczba grup na rok szkolny 2014/ 2015 - 10 grup d) minimalna liczba uczestników w grupie - 5 uczestniczek/uczestników CZĘŚĆ 5: Zajęcia z zakresu obsługi technicznych urządzeń biurowych z pakietem programów biurowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu a) liczba godzin lekcyjnych na 1 grupę - 20 godzin b) liczba grup na rok szkolny 2013/ 2014 - 5 grup c) liczba grup na rok szkolny 2014/ 2015 - 10 grup d) minimalna liczba uczestników w grupie - 4 uczestniczek/uczestników CZĘŚĆ 6: Zajęcia z zakresu robotyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu a) liczba godzin lekcyjnych na 1 grupę - 20 godzin b) liczba grup na rok szkolny 2013/ 2014 - 1 grupa c) liczba grup na rok szkolny 2014/ 2015 - 2 grupy d) minimalna liczba uczestników w grupie - 5 uczestniczek/uczestników e) zajęcia powinny mieć charakter praktyczny CZĘŚĆ 7: Zajęcia z zakresu logistyki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu a) liczba godzin lekcyjnych na 1 grupę - 30 godzin b) liczba grup na rok szkolny 2013/ 2014 - 1 grupa c) liczba grup na rok szkolny 2014/ 2015 - 1 grupa d) minimalna liczba uczestników w grupie - 8 uczestniczek/uczestników CZĘŚĆ 8: Zajęcia z przedmiotów zawodowych dla sprzedawców i handlowców w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu a) liczba godzin lekcyjnych na 1 grupę - 20 godzin b) liczba grup na rok szkolny 2013/ 2014 - 1 grupa c) liczba grup na rok szkolny 2014/ 2015 - 2 grupy d) minimalna liczba uczestników w grupie - 5 uczestniczek/uczestników CZĘŚC 9: Zajęcia z zakresu projektowania układów pneumatycznych i elektropneumatycznych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu a) liczba godzin lekcyjnych na 1 grupę - 20 godzin b) liczba grup na rok szkolny 2013/ 2014 - 1 grupa c) liczba grup na rok szkolny 2014/ 2015 - 2 grupy d) minimalna liczba uczestników w grupie - 5 uczestniczek/uczestników e) zajęcia powinny mieć charakter praktyczny CZĘŚĆ 10: Zajęcia z zakresu podstaw konstrukcji maszyn w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu a) liczba godzin lekcyjnych na 1 grupę - 20 godzin b) liczba grup na rok szkolny 2013/ 2014 - 1 grupa c) liczba grup na rok szkolny 2014/ 2015 - 2 grupy d) minimalna liczba uczestników w grupie - 5 uczestników e) zajęcia powinny mieć charakter praktyczny CZĘŚĆ 11: Zajęcia z zakresu technologii konstrukcji maszyn i urządzeń w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu a) liczba godzin lekcyjnych na 1 grupę - 20 godzin b) liczba grup na rok szkolny 20113/ 2014 - 1 grupa c) liczba grup na rok szkolny 2014/2015 - 2 grupy d) minimalna liczba uczestników w grupie - 5 uczestników e) zajęcia powinny mieć charakter praktyczny CZĘŚĆ 12: Zajęcia z zakresu doradztwa edukacyjno - zawodowego związanego z wyborem dalszej ścieżki kształcenia w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem a) liczba godzin lekcyjnych na 1 grupę - 5 godzin b) liczba grup na rok szkolny 2013/ 2014 - 10 grup c) liczba grup na rok szkolny 2014/ 2015 - 10 grup d) minimalna liczba uczestników w grupie - 1 uczestniczka/uczestnik e) zajęcia zakończone przekazaniem uczestnikom scenariusza edukacyjno - zawodowego CZĘŚĆ 13: Zajęcia z zakresu umiejętności interpersonalnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem a) liczba godzin lekcyjnych na 1 grupę - 16 godzin b) liczba grup na rok szkolny 2013/ 2014 - 1 grupa c) liczba grup na rok szkolny 2014/ 2015 - 2 grupy d) minimalna liczba uczestników w grupie - 5 uczestniczek/uczestników CZĘŚĆ 14: Zajęcia z zakresu wizerunku biznesowego i autoprezentacji w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem a) liczba godzin lekcyjnych na 1 grupę - 8 godzin b) liczba grup na rok szkolny 2013/ 2014 - 1 grupa c) liczba grup na rok szkolny 2014/ 2015 - 2 grupy d) minimalna liczba uczestników w grupie - 5 uczestniczek/uczestników CZĘŚĆ 15: Zajęcia z zakresu technologii produkcji mas włóknistych i wytworów papierniczych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Świeciu a) liczba godzin lekcyjnych na 1 grupę - 20 godzin b) liczba grup na rok szkolny 2013/ 2014 - 1 grupa c) liczba grup na rok szkolny 2014/ 2015 - 2 grupy d) minimalna liczba uczestników w grupie - 4 uczestniczek/uczestników CZĘŚĆ 16: Zajęcia z zakresu maszyn i urządzeń do produkcji mas włóknistych i wytworów papierniczych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Świeciu a) liczba godzin lekcyjnych na 1 grupę - 20 godzin b) liczba grup na rok szkolny 2013/ 2014 - 1 grupa c) liczba grup na rok szkolny 2014/ 2015 - 2 grupy d) minimalna liczba uczestników w grupie - 4 uczestniczek/uczestników CZĘŚĆ 17: Zajęcia z zakresu umiejętności interpersonalnych w Zespole Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu a) liczba godzin lekcyjnych na 1 grupę - 16 godzin b) liczba grup na rok szkolny 2013/ 2014 - 1 grupa c) liczba grup na rok szkolny 2014/ 2015 - 2 grupy d) minimalna liczba uczestników w grupie - 5 uczestniczek/uczestników CZĘŚĆ 18: Zajęcia z zakresu języka angielskiego w Zespole Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu a) liczba godzin lekcyjnych na 1 grupę - 15 godzin b) liczba grup na rok szkolny 2013/ 2014 - 1 grupa c) liczba grup na rok szkolny 2014/ 2015 - 1 grupa d) minimalna liczba uczestników w grupie - 5 uczestniczek/uczestników CZĘŚĆ 19: Zajęcia z zakresu ICT - grafika komputerowa w Zespole Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu a) liczba godzin lekcyjnych na 1 grupę - 15 godzin b) liczba grup na rok szkolny 2013/ 2014 - 1 grupa c) liczba grup na rok szkolny 2014/ 2015 - 1 grupa d) minimalna liczba uczestników w grupie - 5 uczestniczek/uczestników CZĘŚĆ 20: Indywidualna ścieżka wsparcia psychologiczno - pedagogicznego w Zespole Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu a) liczba godzin lekcyjnych na 1 grupę - 5 godzin b) liczba grup na rok szkolny 2013/ 2014 - 5 grup c) liczba grup na rok szkolny 2014/ 2015 - 10 grup e) minimalna liczba uczestników w grupie - 5 uczestniczek/uczestników 4. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) przeprowadzenie zajęć z danej części zamówienia, dla danej szkoły, w sposób rzetelny, w wymiarze i terminach wynikających ze Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; 2) opracowanie proponowanego Programu Zajęć dotyczącego wybranej części zamówienia, na którą złoży ofertę, ze szczególnym uwzględnieniem celu głównego Projektu: poprawa jakości, efektywności i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Powiecie Świeckim poprzez współpracę z pracodawcami i wdrożenie programów rozwojowych w sześciu szkołach prowadzących kształcenie zawodowe w terminie do 30.09.2015 r. (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ); 3) realizowanie zajęć na terenie szkół biorących udział w Projekcie, w salach dydaktycznych nieodpłatnie udostępnionych przez daną szkołę i posiadających wyposażenie podstawowe w postaci krzeseł, ławek i tablicy. Wszelkiego typu urządzenia i przyrządy zapewnia Wykonawca z wyłączeniem wyposażenia zakupionego w ramach projektów dla danej szkoły; 4) prowadzenie zajęć w następującym wymiarze czasowym: a) części: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 15, 16, 18, 19 - jedna godzina zajęć = 45 minut; b) części: 3, 12, 13, 14, 17, 20 - jedna godzina zajęć = 60 minut 5) przeprowadzenie zajęć poza zajęciami szkolnymi uczennic i uczniów lub/i w dni wolne od nauki; 5. Obowiązki Wykonawcy, wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia: 1) oznakowanie sal, w których będą prowadzone zajęcia oraz dokumentacji zajęć, wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL itp. zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 31 grudzień 2013 r.; 2) poinformowanie uczestniczek i uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 3) zapoznanie się z zasadami równości szans w projektach PO KL i przeprowadzenie z uczestniczkami i uczestnikami zajęć rozmowy sterowanej na temat równości płci na pierwszej godzinie zajęć. Wykonawca musi pouczyć wszystkich realizatorów zajęć o zasadach równości płci; 4) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testu (opracowanego przez Wykonawcę) mierzącego poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników, test musi zawierać minimum 20 pytań z zakresu wiedzy teoretycznej i praktycznej; 5) przeprowadzenie na końcu zajęć ankiety ewaluacyjnej, której wzór określi Zamawiający; 6) wypracowanie z każdą uczestniczką i uczestnikiem zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno- zawodowego scenariusza edukacyjno- zawodowego, który zostanie przekazany na zakończenie zajęć osobie objętej wsparciem (dotyczy Części 3 i 12); 7) opracowanie i uzgodnienie ze Szkolnym Koordynatorem Projektu, dyrektorem szkoły oraz uczestniczkami i uczestnikami zajęć harmonogramu zajęć; 8) przekazywanie harmonogramów zajęć w terminie do dnia 25 każdego miesiąca na każdy następny miesiąc zajęć, w formie elektronicznej Szkolnemu Koordynatorowi Projektu; 9) niezwłoczne powiadamianie Szkolnego Koordynatora Projektu o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć; 10) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w związku z realizacją Projektu; 11) bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć wraz potwierdzeniem frekwencji uczestniczek i uczestników zajęć na formularzach, których wzór określi Zamawiający; 12) poddanie się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty w zakresie: a) efektywności i prawidłowości zajęć; b) frekwencji uczestników; c) dokumentów, w tym finansowych, związanych z realizacją zajęć. 13) przygotowanie i wydanie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, zaświadczenia o ukończeniu zajęć na drukach opatrzonych logotypami PO KL i UE; 14) prowadzenie ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach umowy w formie Karty Czasu Pracy (wzór Karty Czasu Pracy określi Zamawiający) oraz przekazywanie jej Szkolnemu Koordynatorowi Projektu ostatniego dnia każdego miesiąca trwania umowy. W przypadku realizacji kilku zadań w jednym Projekcie lub w kilku Projektach PO KL Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia ewidencji wszystkich godzin i zadań realizowanych w ramach każdego Projektu; 15) przekazanie Zamawiającemu całej dokumentacji z prowadzonych zajęć, w szczególności: Dziennika zajęć, testów mierzących poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników zajęć, rejestru wydanych zaświadczeń oraz ich kserokopii, ankiet ewaluacyjnych, scenariuszy edukacyjno- zawodowych*, dokumentacji fotograficznej z zajęć w formie płyty CD/DVD itp. w terminie do 10 dni od zakończenia zajęć. * dotyczy części 3 i 12
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach