Gmina Osięciny ogłasza przetarg
- Adres: 88-220 Osięciny, ul. I Armii Wojska Polskiego 14
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2650030, 2650034 , fax. 054 2650185
- Data zamieszczenia: 2014-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Osięciny
ul. I Armii Wojska Polskiego 14 14
88-220 Osięciny, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2650030, 2650034, fax. 054 2650185
REGON: 00053704200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl//; www.osieciny.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja zajęć edukacyjnych oraz dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Indywidualizacji nauczania w klasach I-III Szkół Podstawowych na terenie Gminy Osięciny - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć edukacyjnych w ramach indywidualizacji nauczania w klasach I-III Szkół Podstawowych na terenie Gminy Osięciny oraz dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach Indywidualizacji nauczania w klasach I-III do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Osięciny w ramach projektu systemowego POKL działanie 9.1.2 pn. Zajęcia dodatkowe w ramach indywidualizacji procesu nauczania klas I-III w Gminie Osięciny współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) realizacje zajęć edukacyjnych w ramach indywidualizacji nauczania w klasach I-III Szkół Podstawowych na terenie Gminy Osięciny b) dostawę pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach Indywidualizacji nauczania w klasach I-III do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Osięciny Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach projektu systemowego POKL działanie 9.1.2 pn. Zajęcia dodatkowe w ramach indywidualizacji procesu nauczania klas I-III w Gminie Osięciny współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Łączna liczba uczniów - 180. Każda grupa zrealizuje zajęcia w wymiarze 30 h. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie przedstawiony przez Zamawiającego , nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. Harmonogram zajęć wyznaczony przez Zamawiającego nie będzie podlegał negocjacjom. Zajęcia będą odbywały się na terenie szkół podstawowych w Gminie Osięciny. Bazę lokalową zapewnia Zamawiający. Wykonawca będzie miał obowiązek dostawy pomocy dydaktycznych zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. Wykonawca na podstawie wykazu zobowiązany jest do podania w załączniku do oferty: nazwy materiału dydaktycznego, numeru katalogowego, wydawnictwa. Wykonawca dostarczy pomoce i materiały dydaktyczne w terminie 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy, bezpośrednio do szkół podstawowych na terenie Gminy Osięciny, zgodnie z wykazem. Dostarczone pomoce muszą być fabrycznie nowe, bez wad i uszkodzeń Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia pomocy i materiałów dydaktycznych równoważnych/zmienników w stosunku do produktów wykazanych w ofercie wyłącznie w przypadku braku dostępności produktu na rynku. Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do opracowania Wniosku Beneficjenta o Płatność POKL (według aktualnie obowiązującej wersji generatora WNP) w zakresie: - postępu rzeczowego realizacji projektu (z uwzględnieniem działań na rzecz równości szans kobiet i mężczyzn), - szczegółowej charakterystyki udzielonego wsparcia, w tym stopnia osiągnięcia wartości wskaźników, - planowanego przebiegu realizacji projektu do czasu złożenia kolejnego wniosku, - informacji na temat problemów/trudności związanych z realizacją projektu w terminach zgodnych z terminami składania przez Beneficjenta okresowych wniosków o płatność wynikających z umowy o dofinansowanie projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl//
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną