Zespół Obsługi Oświaty w Skaryszewie ogłasza przetarg
- Adres: 26640 Skaryszew, Ul. Słowackiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 486 103 089 , fax. 486 103 089
- Data zamieszczenia: 2018-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Oświaty w Skaryszewie
Ul. Słowackiego 6
26640 Skaryszew, woj. mazowieckie
tel. 486 103 089, fax. 486 103 089
REGON: 14663177600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.skaryszew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja zajęć dydaktycznych i szkoleń w ramach projektu Wyższe kompetencje – lepsze perspektywy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Zajęcia z języka angielskiego wspomagane materiałami interaktywnymi, zakończone egzaminem zewnętrznym zgodnym z ESOKJ (120h/gr) – zajęcia realizowane będą dla 14 grup (83 uczniów) w 1 roku oraz 14 grup (92 uczniów) w 2 roku. Łączne w trakcie dwóch lat trwania projektu: 28 grup dla 175 uczniów. 3360 godz. 2 Dostawa kompletów podręczników (na jeden komplet składa się podręcznik i ćwiczenia) dla uczestników zajęć z j. angielskiego. 175 kpl 3 Przeprowadzenia egzaminów zewn. z j. angielskiego zgodnych z ESOKJ oraz wydanie uczniom certyfikatów. PROPONOWANY EGZAMIN ZEWNĘTRZNY (NAZWA): TOEIC 175 szt 4 Zajęcia z języka niemieckiego wspomagane materiałami interaktywnymi, zakończone egzaminem zewnętrznym zgodnym z ESOKJ (120h/gr) – zajęcia realizowane będą dla 1 grupy (2 uczniów) w 1 roku oraz 2 grupy (9 uczniów) w 2 roku. Łączne w trakcie dwóch lat trwania projektu: 3 grupy dla 11 uczniów. 360 godz. 5 Dostawa kompletów podręczników (na jeden komplet składa się podręcznik i ćwiczenia) dla uczestników zajęć z j. niemieckiego. 11 kpl 6 Przeprowadzenia egzaminów zewn. z j. niemieckiego zgodnych z ESOKJ oraz wydanie uczniom certyfikatów. PROPONOWANY EGZAMIN ZEWNĘTREZNY (NAZWA): TOEIC 11 szt 7 Koło szachowe (30 h /grupę)- zajęcia zrealizowane będą 4 grup (14 uczniów) w 1 roku oraz 3 grup (11 uczniów) w 2 roku. Łączne w trakcie dwóch lat trwania projektu: 7 grup dla 25 uczniów. 210 godz. 8 Zajęcia z informatyki – nauka programowania w wymiarze 30h/grupę - zajęcia zrealizowane będą 7 grup (43 uczniów) w 1 roku oraz 4 grup (26 uczniów) w 2 roku. Łączne w trakcie dwóch lat trwania projektu: 11 grup dla 69 uczniów. 330 godz. 9 Zajęcia z podstaw programowania z elementami robotyki (30h/grupę) - zajęcia zrealizowane będą 16 grup (81 uczniów) w 1 roku oraz 14 grup (69 uczniów) w 2 roku. Łączne w trakcie dwóch lat trwania projektu: 30 grup dla 150 uczniów. 900 godz. 10 Zajęcia z zakresu umiejętności uczenia się i szybkiego zapamiętywania (15h/grupę) - zajęcia zrealizowane będą dla 15 grup (124 uczniów) w 1 roku oraz 9 grup (69 uczniów) w 2 roku. Łączne w trakcie dwóch lat trwania projektu: 24 grupy dla 193 uczniów. 360 godz. 11 Zajęcia w ramach Akademii kompetencji kluczowych (kreatywność, innowacyjność, współpraca w grupie) w wymiarze 15h/grupę dla 71 grup (669 uczniów) w 1 roku oraz 64 grup (573 uczniów) w 2 roku. Łączne w trakcie dwóch lat trwania projektu: 135 grup dla 1242 uczniów. 2025 godz. 12 Zajęcia z zakresu przedsiębiorczości w wymiarze 10h/grupę dla 28 grup (103uczniów) w 1 roku oraz 34 grup (126 uczniów) w 2 roku. Łączne w trakcie dwóch lat trwania projektu: 62 grup dla 229 uczniów. 620 godz. 1 Posługiwanie się technikami komputerowymi w dydaktyce (40h/gr.) – zajęcia realizowane będą dla 14grup (90 nauczycieli); 560 godz. 2 Rozwój wśród uczniów umiejętności i postaw niezbędnych do funkcjonowania na rynku pracy (kreatywność, innowacyjność, praca zespołowa) (10h/gr.) - zajęcia realizowane będą dla 6 grup (45 nauczycieli) 60 godz. 3 Wykorzystanie metod eksperymentu w edukacji, w celu podnoszenia jakości nauczania przedmiotów ścisłych (10 h/gr.) - zajęcia realizowane będą dla 3 grup (23 nauczycieli); 30 godz. 4 Przygotowanie do prowadzenia procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (10h/gr.) - zajęcia realizowane będą dla 8 grup (62 nauczycieli); 80 godz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80420000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; c) zdolności technicznej lub zawodowej. - Dla Części nr I - Zamawiający wymaga od Wykonawców posiadania certyfikatu jakości dla usług szkoleniowych w zakresie organizacji szkoleń. - Dla Części nr II - Zamawiający wymaga od Wykonawców posiadania certyfikatu jakości dla usług szkoleniowych w zakresie organizacji szkoleń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1. zaakceptowany wzór umowy – Załącznik nr 1; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 3. kopię dokumentu o którym mowa w Rozdz. V pkt 2 (certyfikat jakości dla szkoleń), 4. wykaz doświadczenia Wykonawcy – załącznik nr 3 wraz z dowodami, że wskazane usługi zostały wykonane należycie (np. referencje - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), 5. pisemne zobowiązanie podmiotu/ów udostępniającego niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 4 (jeśli dotyczy); 6. właściwe umocowanie prawne do składania cywilnoprawnych oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeśli dotyczy). 7. Wykonawca po wyborze oferty najkorzystniejszej Wykonawca po ogłoszeniu przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przesyła Zamawiającemu informację o grupie kapitałowej w terminie 3 dni roboczych od daty publikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie kursów e-learningowych
Dodano: 2023-09-26 - Opracowanie materiałów szkoleniowych i ich umieszczenie na platformie szkoleniowej dla systemu ADE w celu ostatecznego udostępnienia tej platformy dla użytkowników końcowych
Dodano: 2020-03-30 - Opracowanie i realizacja 5 dwujęzycznych kursów e-learningowych na platformę e-learningową www.navoika.pl zgodnie z pięcioetapowym harmonogramem wdrożenia
Dodano: 2019-12-31 - Opracowanie metodyczne i techniczne szkoleń e-learningowych
Dodano: 2019-04-16 - Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń e-learningowych z zakresu bezpiecznego postępowania i usuwania wyrobów zawierających azbest dla pracowników inspekcji pracy, inspekcji sanitarnej, nadzoru budowlanego oraz urzędów gmin
Dodano: 2018-12-05 - Przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prac w zakresie opracowania, prowadzenia i aktualizacji ogólnodostępnej platformy E-Learningowej w latach 2018-2020 dla pracowników podmiotów leczniczych – członków komitetów transfuzjologicznych oraz osób zaangażowanych w nadzór nad krwiolecznictwem w podmiotach leczniczych, w celu przeprowadzenia, w procesie kształcenia na odległość, szkoleń w zakresie krwiolecznictwa, w związku z realizowaniem przez Instytut Hematologii i Transfuzjologii programu polityki zdrowotnej pn. Zapewnienie samowystarczalności Rzeczypospolitej Polskiej w krew i jej składniki na lata 2015-2020 w zakresie zadania Optymalizacja stosowania składników krwi i produktów krwiopochodnych.
Dodano: 2018-07-10 - PRZEPROWADZENIE WSZELKICH NIEZBĘDNYCH PRAC W ZAKRESIE OPRACOWANIA, PROWADZENIA I AKTUALIZACJI OGÓLNODOSTĘPNEJ PLATFORMY E-LEARNINGOWEJ W LATACH 2018-2020 DLA PRACOWNIKÓW PODMIOTÓW LECZNICZYCH – CZŁONKÓW KOMITETÓW TRANSFUZJOLOGICZNYCH ORAZ OSÓB ZAANGAŻOWANYCH W NADZÓR NAD KRWIOLECZNICTWEM W PODMIOTACH LECZNICZYCH, W CELU PRZEPROWADZENIA, W PROCESIE KSZTAŁCENIA NA ODLEGŁOŚĆ, SZKOLEŃ Z ZAKRESU KRWIOLECZNICTWA, W ZWIĄZKU Z REALIZOWANIEM PRZEZ INSTYTUT HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII PROGRAMU POLITYKI ZDROWOTNEJ PN.: „ZAPEWNIENIE SAMOWYSTARCZALNOŚCI RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ W KREW I JEJ SKŁADNIKI NA LATA 2015-2020” W ZAKRESIE ZADANIA „OPTYMALIZACJA STOSOWANIA SKŁADNIKÓW KRWI I PRODUKTÓW KRWIOPOCHODNYCH” - IHiT/P/44/2018.
Dodano: 2018-06-26 - Przygotowanie, zaprojektowanie i wdrożenie internetowej platformy e-learningowej oraz szkoleń e-learningowych dotyczących specyfiki Programu LIFE, zasad aplikowania o środki na współfinansowanie projektów oraz zarządzania projektami, które takie współfinansowanie otrzymały
Dodano: 2018-06-18 - Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie szkolenia e-learningowego wraz z utrzymaniem Platformy e-learningowej w związku z realizacją projektu pn. „System obsługi wsparcia finansowanego ze środków PFRON” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2„E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”
Dodano: 2018-04-23 - Przygotowanie 4 kursów e-learningowych dla nauczycieli
Dodano: 2018-04-19