Przetargi.pl
Realizacja zajęć dodatkowych, wyjazdów edukacyjnych oraz doposażenie bazy dydaktycznej w dwóch Szkołach Gimnazjalnych w Gminie Fabianki w ramach projektu pn.Edukacja na Poziomie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gminny Zespół Oświaty w Fabiankach ogłasza przetarg

  • Adres: 87-811 Fabianki, Fabianki 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2517212 , fax. 054 2517229
  • Data zamieszczenia: 2014-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświaty w Fabiankach
    Fabianki 4 4
    87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2517212, fax. 054 2517229
    REGON: 91032372400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zajęć dodatkowych, wyjazdów edukacyjnych oraz doposażenie bazy dydaktycznej w dwóch Szkołach Gimnazjalnych w Gminie Fabianki w ramach projektu pn.Edukacja na Poziomie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych, wyjazdów edukacyjnych oraz doposażenie bazy dydaktycznej w dwóch Szkołach Gimnazjalnych w Gminie Fabianki w ramach projektu pn.Edukacja na Poziomie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Realizacja zajęć dydaktycznych: - Wykaz zajęć stanowi załącznik nr 8 do SIWZ a) Zajęcia prowadzone będą w formie pozalekcyjnej w okresie IX.2014-VI.2015 na terenie Gimnazjum w Fabiankach (Fabianki 1, 87-811 Fabianki) oraz Gimnazjum w Nasiegniewie (Nasiegniewo 68, 87-811 Fabianki). Zamawiający udostępni wykonawcy nieodpłatnie sale lekcyjne z dostępem do szatni oraz toalet. b) Obowiązki Wykonawcy - przygotowanie programu zajęć dla każdej z grup i przeprowadzenie zajęć zgodnie programem nauczania, - opracowanie w ciągu 7 dni od podpisania umowy (ale nie później niż przed rozpoczęciem zajęć) harmonogramu zajęć dla każdej z grup zawierającego: nazwę grupy, rodzaj zajęć, termin zajęć oraz informację o czasie trwania zajęć. Harmonogram wymaga akceptacji koordynatora szkolnego; - zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje wymagane od nauczycieli do prowadzenia zajęć w szkole gimnazjalnej, - prowadzenie dzienników zajęć, - prowadzenie imiennych list obecności, - przeprowadzenie indywidualnych opisowych ocen uczniów na zakończenie zajęć, - przeprowadzenie ankiet przed i po zajęciach realizujących wybrane ścieżki edukacyjne, przygotowujących do egzaminu gimnazjalnego, wspierających uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, - przeprowadzenie sprawdzianów wiedzy przed i po zajęciach rozwijających kompetencje, wspierających uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, przygotowujących do egzaminu gimnazjalnego, - przeprowadzenie testu podstaw przedsiębiorczości przed i po zajęciach realizujących wybrane ścieżki edukacyjne w zakresie przedsiębiorczości, - stworzenie indywidualnych planów edukacyjno-zawodowych po przeprowadzeniu warsztatów z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla każdego ucznia biorącego udział w zajęciach - przeprowadzenie ankiet porównawczych wśród uczniów przed i po warsztatach z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego - pisemne informowanie Zamawiającego o przerwaniu lub zakończeniu zajęć przez uczestnika, - oznaczanie dokumentacji projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów współfinansowanych ze środków EFS. - prowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem zajęć; - prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz kwartalne przekazywanie informacji o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin; - wykorzystywanie dostępnych w szkołach technologii informatycznych (m.in pracownie komputerowe), które umożliwią uatrakcyjnienie treści i form przekazu. - prowadzenie zajęć u uwzględnienie zasad równości płci - przekazanie kompletnej dokumentacji zajęć, zawierającej min. dokumenty wskazane w niniejszym punkcie w terminie 5 dni od zakończenia realizacji przedmiotu umowy 2. Dostawa pomocy dydaktycznych: - Wykaz pomocy dydaktycznych stanowi załącznik nr 9 do SIWZ a) Materiały dydaktyczne zostaną dostarczone maksymalnie w terminie 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy, bezpośrednio do dwóch szkół gimnazjalnych na terenie Gminy Fabianki, zgodnie z załączonym wykazem pomocy dydaktycznych, na koszt i ryzyko Wykonawcy. b) Przekazanie dostarczonych materiałów dydaktycznych odbywać się będzie protokolarnie. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na dwa dni robocze przed planowaną dostawą. Dostarczone materiały dydaktyczne zostaną przez Zamawiającego zweryfikowane pod kątem zgodności z zamówieniem. c) Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza dostarczenie przez Wykonawcę pomocy innych niż przedstawione w ofercie, spełniających jednocześnie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczenie zamiennika wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. d) Materiały dydaktyczne muszą spełniać minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówieniu. Ponadto Wykonawca ma obowiązek zapewnić materiały dydaktyczne fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne i gotowe do użycia, spełniający wymogi bezpieczeństwa w oświacie. Wykonawca wyda Zamawiającemu przedmiot dostawy wyposażony w komplet akcesoriów gwarantowanych przez producenta a także karty gwarancyjne, instrukcje dotyczące sposobu korzystania ze sprzętu, certyfikaty bezpieczeństwa itp. Wykonawca na podstawie opisu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do zaoferowania pomocy edukacyjnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, poprzez załączenie do oferty wykazu pomocy dydaktycznych które zamierza dostarczyć, zawierającego precyzyjne określenie: - nazwy pomocy, - wydawnictwa (producenta) - numeru katalogowego - ceny jednostkowej 3. Realizacja wycieczek edukacyjnych: - Wykaz wycieczek edukacyjnych stanowi załącznik nr 10 do SIWZ a) Wycieczki edukacyjne odbędą się na terenie woj. Kuj-Pom. w ramach realizacji wybranych ścieżek edukacyjnych. Mają one na celu wprowadzenie innowacyjnych form nauczania cechujących się wyższą skutecznością z uwagi na praktyczne nabywanie wiedzy i umiejętności z wybranych zakresów. Wyjazdy będą organizowane w formie jednodniowych wycieczek zgodnie z harmonogramem ustalonym przez szkolnych koordynatorów w roku szkolnym 2014/15. b) Obowiązki Wykonawcy - przygotowanie programu oraz ramowego planu dla każdej wycieczki oraz przedstawienie go w terminie 14 dni od podpisania umowy (ale nie później niż przed rozpoczęciem wyjazdów) do akceptacji Zamawiającemu, - Prowadzenie karty wycieczki (na wzorze przekazanym przez zamawiającego) zawierającej informację na temat kierownika wycieczki oraz opiekunów, program wycieczki, ramowy plan, listę obecności, zgody rodziców, regulamin wycieczki, - zapewnienie kadry wycieczki posiadającej odpowiednie kwalifikacje w tym kierownika wycieczki oraz opiekunów w ilości zapewniającej bezpieczną opiekę nad grupą(min. 1 opiekun na 15 os), - zapewnienie ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników wycieczki edukacyjnej, - opłacenie biletów wstępu, wyżywienia w formie min. 1 ciepłego posiłku-obiadu dla uczestników wycieczki edukacyjnej, - zapewnienie transportu autokarowego, - monitorowanie frekwencji uczniów na wycieczkach edukacyjnych, oraz zgłaszanie nieobecności Zamawiającemu. c) Zamawiający oraz Wykonawca mogą w uzasadnionych przypadkach żądać zmiany harmonogramu w terminie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych przed realizacją wycieczki edukacyjnej. Zmiana harmonogramu wymaga zgody Zamawiającego. d) Wszelkie koszty związane z organizacją i realizacją wycieczek edukacyjnych ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 4.500,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fabianki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach