Przetargi.pl
Realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego dla uczniów klas I-III w szkole podstawowej na terenie Gminy Ostroróg w ramach Projektu Indywidualizacja nauczania w Zespole Szkół w Ostrorogu

Miasto i Gmina Ostroróg ogłasza przetarg

  • Adres: 64-560 Ostroróg, ul. Wroniecka 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 29 31 710 , fax. 061 29 31 712
  • Data zamieszczenia: 2012-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Ostroróg
    ul. Wroniecka 14 14
    64-560 Ostroróg, woj. wielkopolskie
    tel. 061 29 31 710, fax. 061 29 31 712
    REGON: 00052815500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrorog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego dla uczniów klas I-III w szkole podstawowej na terenie Gminy Ostroróg w ramach Projektu Indywidualizacja nauczania w Zespole Szkół w Ostrorogu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć w projekcie POKL.09.01.02-12-30-002/12-00. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego, w latach 2012-2013 w szkole podstawowej, dla której organem prowadzącym jest Gmina Ostroróg, woj. wielkopolskie. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2. Usługi edukacyjne będą realizowane w budynkach Zespołu Szkół w Ostrorogu. Przez jedną godzinę zajęć pozalekcyjnych rozumie się czas określony w §13.1 w Rozporządzeniu MEN w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (DZ.U. z 2010r. nr 228 poz.1487). Zajęcia muszą być prowadzone bezpośrednio po lekcjach i zgodnie z harmonogramem dowozów i odwozów dzieci z terenu gminy. Zajęcia będą prowadzone w wymiarze 1 godziny tygodniowo dla 1 grupy - przez okres 30 tygodni (z wyłączeniem zadania Nr 4 i Nr 10); w ramach n/w zadań/części: Zadanie Nr 1 - Zajęcia dla dzieci mających trudności w czytaniu i pisaniu Część 1 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - klasa Ia - 45 godzin Część 2 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - klasa Ib - 30 godzin Część 3 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - klasa Ib - 15 godzin Część 4 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - klasa IIa - 30 godzin Część 5 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - klasa IIb - 30 godzin Część 6 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - klasa IIc - 30 godzin Część 7 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - klasa IIIa - 30 godzin Część 8 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - klasa IIIb - 30 godzin Część - 9 Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - klasa IIIc - 30 godzin Zadanie Nr 2 - Zajęcia dla dzieci mających trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych Część 1 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - klasa Ia - 30 godzin Część 2 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - klasa Ia - 15 godzin Część 3 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - klasa Ib - 45 godzin Część 4 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - klasa IIa - 30 godzin Część 5 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - klasa IIb - 30 godzin Część 6 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - klasa IIc - 30 godzin Część 7 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - klasa IIIa - 30 godzin Część 8 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - klasa IIIb - 30 godzin Część 9 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - klasa IIIc - 30 godzin Zadanie Nr 3 - Zajęcia logopedyczne dla dzieci mających zaburzenia rozwoju mowy - w wymiarze 1 godziny tygodniowo dla 1 grupy przez okres 30 tygodni roku szkolnego 2012/2013. Przewiduje się utworzenie 10 grup - razem 300 godz. Część 1 - Zajęcia logopedyczne odbywające się w 5-u grupach (podział wg wad wymowy) - w ilości 150 godzin Część 2 - Zajęcia logopedyczne odbywające się w 5-u grupach (podział wg wad wymowy) - w ilości 150 godzin Zadanie Nr 4 - Zajęcia dla dzieci mających zaburzenia komunikacji społecznej w wymiarze: 31 godz. dla 1 grupy w ciągu roku szkolnego 2012/2013. Przewiduje się utworzenie 10 grup - razem 310 godz. Część 1 - 10 wyjazdów integracyjnych w ramach zajęć z komunikacji społecznej - 100 godzin (2 opiekunów) Część 2 - Zajęcia z komunikacji społecznej - Arteterapia - 90 godzin Część 3 - Zajęcia z komunikacji społecznej - Socjoterapia - 60 godzin Część 4 - Zajęcia z komunikacji społecznej - Psychoterapia - 60 godzin Zadanie Nr 5 - Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, rozwijające zainteresowania matematyczne (kółko matematyczne) - w wymiarze 30 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013. Przewiduje się utworzenie 1 grupy - razem 30 godz. Zadanie Nr 6 - Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, rozwijające zainteresowania przyrodnicze (kółko przyrodnicze ) - w wymiarze 30 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013. Przewiduje się utworzenie 1 grupy - razem 30 godz.. Zadanie Nr 7 - Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, rozwijające zainteresowania informatyczne (kółko informatyczne ) - w wymiarze 30 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013. Przewiduje się utworzenie 1 grupy - razem 30 godz.. Zadanie Nr 8 - Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, rozwijające zainteresowania sportowe (piłka nożna) - w wymiarze 30 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013. Przewiduje się utworzenie 1 grupy - razem 30 godz. Zadanie Nr 9 - Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, rozwijające zainteresowania z języka angielskiego (kółko z języka angielskiego)- w wymiarze 30 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013. Przewiduje się utworzenie 1 grupy - razem 30 godz. Zadanie Nr 10 - Zajęcia dla dzieci z wadami postawy - w wymiarze 210 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/2013. Część 1 - Gimnastyka korekcyjna - prowadzona w 5-u grupach w ilości 150 godzin Część II - Zajęcia na basenie (nauka pływania) w ilości 60 godzin. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a. opracowanie w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego planu pracy zajęć pozalekcyjnych, obejmującego harmonogram oraz zakres zadani i przedstawienie go do akceptacji Dyrektorowi Szkoły; b. przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z zatwierdzonym planem pracy w terminie do 28.06.2013 r. c. prowadzenie na bieżąco szczegółowego dziennika zajęć w formie papierowej; d. wprowadzenie wszelkich zmian w grafiku zajęć (tzn. odpracowywanie zajęć w innym terminie niż ustalonym przez Biuro Projektu) spowodowanych chorobą Zleceniobiorcy lub innymi, niezależnymi okolicznościami wynikającymi z Kalendarza Szkoły, jest możliwe pod warunkiem zgłoszenia w/w zmian w Biurze Projektu z tygodniowym wyprzedzeniem. e. stosowanie się do zaleceń i umożliwienie kontroli zajęć zarówno przedstawicielom Biura Projektu jak i Instytucji Pośredniczącej oraz innym uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości prowadzenia zajęć; f. uzupełnienie miesięcznych kart czasu pracy i składanie ich u Dyrektora Szkoły, do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zajęcia się odbywały; g. przekazywanie na bieżąco (maksymalnie następnego dnia roboczego) wszystkich informacji dotyczących zagrożenia realizacji wskaźników oraz innych budzących, wątpliwości w zakresie sprawnej realizacji projektu; h. ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie; i. przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pomieszczeniach, w których będą prowadzone zajęcia; j. decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć, k. przeprowadzenie testu sprawdzającego po upływie 50% zaplanowanych godzin zajęć pozalekcyjnych, l. przeprowadzenie; po zakończeniu zajęć; wśród rodziców uczniów objętych wsparciem ankiety edukacyjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrorog.pl/BIP/Przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach