Przetargi.pl
Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III z terenu gminy Kazimierz Biskupi w ramach projektu Równe szanse w edukacji uczniów klas I-III realizowanych w ramach projektu Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-530 Kazimierz Biskupi, Plac Wolności 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2411210 , fax. 063 2411215
  • Data zamieszczenia: 2012-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Plac Wolności 1 1
    62-530 Kazimierz Biskupi, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2411210, fax. 063 2411215
    REGON: 00000000541196
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierz-biskupi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III z terenu gminy Kazimierz Biskupi w ramach projektu Równe szanse w edukacji uczniów klas I-III realizowanych w ramach projektu Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego uczniów klas I-III w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Kazimierz Biskupi 2.Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Równe szanse w edukacji uczniów klas I-III, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz budżetu państwa. 3.Zajęcia realizowane będą w następujących placówkach: 1) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kazimierzu Biskupim 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dobrosołowie 3) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sokółkach 4. Zajęcia odbywać się będą na terenie danej szkoły podstawowej przed rozpoczęciem lub po zakończeniu obowiązkowych zajęć lekcyjnych uczestników projektu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od nauki. Wymaga się aby prowadzący zajęcia był dyspozycyjny . 5. Ustala się, iż 1 godzina zajęciowa równa jest 45 minut pracy z uczniami, a w przypadku zajęć logopedycznych, socjoterapeutycznych i gimnastyki korekcyjnej równa jest 60 minut. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia. Do obowiązków prowadzącego dodatkowe zajęcia będzie należało m. in.: 1. Świadczenia usługi edukacyjnej objętej zamówieniem zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć określonym w harmonogramie w odniesieniu do danej szkoły załącznik nr 5 do SIWZ 2. Realizacji zajęć w wymiarze godzin przewidzianym dla rodzaju zajęć i dla danej grupy uczniów, zgodnie z założeniami projektu; 3. Opracowania programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów klas I- III szkoły podstawowej. Plan pracy Zleceniobiorca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu terminie 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć, 4. Dodatkowe zajęcia dydaktyczne powinny zakończyć się egzaminem końcowym wewnętrznym w formie testu umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. Testy uczestników zostaną przekazane Zamawiającemu. 5. Zleceniobiorca zobowiązuje się do wystawienia ocen opisowych każdego ucznia objętego wsparciem w ramach realizacji projektu, 6. Zleceniobiorca ma obowiązek przeprowadzenia badania ewaluacyjnego - ankiety wstępne i końcowe, podsumowanie ankiet, testy wiedzy wraz z podsumowaniem. 7. Zleceniobiorca przygotuje odpowiednie testy sprawdzające wiedzę teoretyczną i praktyczną po konsultacji z Zamawiającym. 8. Dodatkowe zajęcia dydaktyczne prowadzone będą w języku polskim, poza zajęciami dodatkowymi z języka angielskiego. 9. Zleceniobiorca zobowiązany będzie do dokumentowania przebiegu zajęć dodatkowych w postaci zdjęć, które przekaże w formie elektronicznej JPG Zamawiającemu. 10. Zleceniobiorca przekaże Zleceniodawcy pełną dokumentację szkoleń w postaci dzienników zajęć, list obecności, testów, ankiet wypełnionych przez uczestników i wykładowców oraz karty pracy 11. Zleceniobiorca zobowiązany będzie do prowadzenia i dostarczenia listy obecności uczestników zajęć dodatkowych w ciągu trzech dni roboczych następujących po zakończeniu każdego z zajęć. 12. Zleceniobiorca jest zobowiązany do przygotowanie, a następnie przeprowadzenia monitoringu rezultatów szkolenia ankiet ewaluacyjnych szkoleń oraz dokonania ich analizy. 13. Wszelkie dokumenty i materiały szkoleniowe związane z projektem w tym: umowy, ankiety, materiały piśmiennicze, szkoleniowe, listy obecności, dzienniki zajęć i inne winny zostać oznakowane logo UE, EFS i POKL zgodnie z aktualnymi zasadami informacji i promocji w ramach POKL - wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 14. Zleceniobiorca zobowiązany będzie do bieżącego informowania Zleceniodawcy w formie pisemnej o przypadkach nieobecności na szkoleniach osób uczących się, nie zgłoszenie się tych osób na zajęcia dodatkowe lub też rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach w trakcje jego trwania. 15. Zajęcia dodatkowe będą się odbywały w salach lekcyjnych poszczególnych szkół podstawowych na terenie gminy Kazimierz Biskupi. 16. Wymagane jest ustne poinformowanie osób szkolonych, że zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dowodem spełnienia tego warunku będą pozytywna odpowiedz osób szkolonych na pytanie w ankietach ewaluacyjnych szkoleń Czy poinformowano Cię, że szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. 17. Wymagane jest aby każdy uczestnik zajęć dodatkowych poinformował czy jest zadowolony z formy wsparcia. Dowodem spełnienia tego warunku będą pozytywna odpowiedz osób szkolonych na pytanie w ankietach ewaluacyjnych szkoleń czy uczestnik projektu jest zadowolony z udziału w danej formie wsparcia: udział w zajęciach dodatkowych, w których uczestniczy 18. Zleceniobiorca zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia 19. oznaczania każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 20. Współpraca z Dyrektorem danej szkoły oraz koordynatorem projektu lub osobą przez niego wyznaczoną 21. Dobieranie metod nauczania ze szczególnym naciskiem na umiejętności praktyczne uczniów. 22. Ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczestników przedmiotu umowy w czasie jego trwania, 23. Wykonywanie innych czynności wynikających ze specyfiki dla danej części przedmiotu umowy, mających na celu osiągnięcie rezultatów przedmiotu umowy, 24. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kazimierz-biskupi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach