Przetargi.pl
Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III z terenu gminy Kazimierz Biskupi w ramach projektu Równe szanse w edukacji uczniów klas I-III realizowanych w ramach projektu Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-530 Kazimierz Biskupi, Plac Wolności 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2411210 , fax. 063 2411215
  • Data zamieszczenia: 2012-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Plac Wolności 1 1
    62-530 Kazimierz Biskupi, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2411210, fax. 063 2411215
    REGON: 00000000541196
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierz-biskupi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III z terenu gminy Kazimierz Biskupi w ramach projektu Równe szanse w edukacji uczniów klas I-III realizowanych w ramach projektu Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego uczniów klas I-III w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Kazimierz Biskupi 2.Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Równe szanse w edukacji uczniów klas I-III, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz budżetu państwa. 3.Zajęcia realizowane będą w następujących placówkach: 1) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kazimierzu Biskupim 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dobrosołowie 3) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kozarzewie 4) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sokółkach 4.Zajęcia odbywać się będą na terenie danej szkoły podstawowej przed rozpoczęciem lub po zakończeniu obowiązkowych zajęć lekcyjnych uczestników projektu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od nauki. Wymaga się aby prowadzący zajęcia był dyspozycyjny . 5.Ustala się, iż 1 godzina zajęciowa równa jest 45 minut pracy z uczniami, a w przypadku zajęć logopedycznych, socjoterapeutycznych i gimnastyki korekcyjnej równa jest 60 minut. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zajęcia: Oznaczenie zajęć Rodzaj zajęć projektowych Ilość godzin zajęciowych Ilość grup Rok szkolny Szacowana liczba uczestników objęta zajęciami A ZAJĘCIA DLA DZIECI Z TRUDNOŚCIAMI W CZYTANIU I PISANIU 120 4 2012/2013 26 B ZAJĘCIA DLA DZIECI Z TRUDNOŚCIAMI W ZDOBYWANIU UMIEJĘTNOŚCI MATEMATYCZNYCH 150 5 2012/2013 30 C ZAJĘCIA SOCJOTERAPEUTYCZNE I PSYCHOEDUKACYJNE DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ 30 1 2012/2013 10 D ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE ZAINTERESOWANIA UCZNIÓW SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH-ZAJĘCIA ARTYSTYCZNE 330 11 2012/2013 84 E ZAJĘCIA LOGOPEYCZNE DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI ROZWOJU MOWY 30 1 2012/2013 6 F ZAJĘCIA LOGOPEYCZNE DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI ROZWOJU MOWY 60 2 2012/2013 6 G ZAJĘCIA SOCJOTERAPEUTYCZNE I PSYCHOEDUKACYJNE DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ 30 1 2012/2013 6 H ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE ZAINTERESOWANIA UCZNIÓW SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH-INFORMATYCZNE 30 1 2012/2013 5 I ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE ZAINTERESOWANIA UCZNIÓW SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH-SPORTOWE 30 1 2012/2013 6 J ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE ZAINTERESOWANIA UCZNIÓW SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH- J. ANGIELSKI 30 1 2012/2013 7 K ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE ZAINTERESOWANIA UCZNIÓW SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH-TEATRALNE 30 1 2012/2013 5 L ZAJĘCIA DLA DZIECI Z TRUNOŚCIAMI W CZYTANIU I PISANIU 90 3 2012/2013 12 Ł ZAJĘCIA DLA DZIECI Z TRUDNOŚCIAMI W ZDOBYWANIU UMIEJĘTNOŚCI MATEMATYCZNYCH 90 3 2012/2013 12 M ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI ROZWOJU MOWY 90 3 2012/2013 6 N ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE ZAINTERESOWANIA UCZNIÓW SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH- MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZE 30 1 2012/2013 5 O ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE ZAINTERESOWANIA UCZNIÓW SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH- POLONISTYCZNE 30 1 2012/2013 5 P ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE ZAINTERESOWANIA UCZNIÓW SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH-ARTYSTYCZNE 30 1 2012/2013 6 R ZAJECIA DLA DZIECI Z TRUDNOŚCIAMI W CZYSTANIU I PISANIU 60 2 2012/2013 14 S ZAJĘCIA DLA DZIECI Z TRUDNOŚCIAMI W ZDOBYWANIU UMIEJĘTNOŚCI MATEMATYCZNYCH 30 1 2012/2013 7 T ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI ROZWOJU MOWY 60 2 2012/2013 8 U ZAJĘCIA SOCJOTERAPEUTYCZNE I PSYCHOEDUKACYJNE DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ 30 1 2012/2013 4 W GIMNASTYKA KOREKCYJNA DLA DZIECI Z WADAMI POSTAWY 90 3 2012/2013 12 X ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE ZAINTERESOWANIA UCZNIÓW SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH 30 1 2012/2013 8 Do obowiązków prowadzącego dodatkowe zajęcia będzie należało m. in.: 1.Świadczenia usługi edukacyjnej objętej zamówieniem zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć określonym w harmonogramie w odniesieniu do danej szkoły (załącznik nr 5 do SIWZ) 2.Realizacji zajęć w wymiarze godzin przewidzianym dla rodzaju zajęć i dla danej grupy uczniów, zgodnie z założeniami projektu; 3.Opracowania programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów klas I- III szkoły podstawowej. Plan pracy Zleceniobiorca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu terminie 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć, 4.Dodatkowe zajęcia dydaktyczne powinny zakończyć się egzaminem końcowym wewnętrznym w formie testu umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. Testy uczestników zostaną przekazane Zamawiającemu. 5.Zleceniobiorca zobowiązuje się do wystawienia ocen opisowych każdego ucznia objętego wsparciem w ramach realizacji projektu, 6.Zleceniobiorca ma obowiązek przeprowadzenia badania ewaluacyjnego - ankiety wstępne i końcowe, podsumowanie ankiet, testy wiedzy wraz z podsumowaniem. 7.Zleceniobiorca przygotuje odpowiednie testy sprawdzające wiedzę teoretyczną i praktyczną po konsultacji z Zamawiającym. 8.Dodatkowe zajęcia dydaktyczne prowadzone będą w języku polskim, poza zajęciami dodatkowymi z języka angielskiego. 9.Zleceniobiorca zobowiązany będzie do dokumentowania przebiegu zajęć dodatkowych w postaci zdjęć, które przekaże w formie elektronicznej (JPG) Zamawiającemu. 10.Zleceniobiorca przekaże Zleceniodawcy pełną dokumentację szkoleń w postaci dzienników zajęć, list obecności, testów, ankiet wypełnionych przez uczestników i wykładowców oraz karty pracy 11.Zleceniobiorca zobowiązany będzie do prowadzenia i dostarczenia listy obecności uczestników zajęć dodatkowych w ciągu trzech dni roboczych następujących po zakończeniu każdego z zajęć. 12.Zleceniobiorca jest zobowiązany do przygotowanie, a następnie przeprowadzenia monitoringu rezultatów szkolenia (ankiet ewaluacyjnych szkoleń oraz dokonania ich analizy.) 13.Wszelkie dokumenty i materiały szkoleniowe związane z projektem w tym: umowy, ankiety, materiały piśmiennicze, szkoleniowe, listy obecności, dzienniki zajęć i inne winny zostać oznakowane logo UE, EFS i POKL zgodnie z aktualnymi zasadami informacji i promocji w ramach POKL - wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 14.Zleceniobiorca zobowiązany będzie do bieżącego informowania Zleceniodawcy w formie pisemnej o przypadkach nieobecności na szkoleniach osób uczących się, nie zgłoszenie się tych osób na zajęcia dodatkowe lub też rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach w trakcje jego trwania. 15.Zajęcia dodatkowe będą się odbywały w salach lekcyjnych poszczególnych szkół podstawowych na terenie gminy Kazimierz Biskupi. 16.Wymagane jest ustne poinformowanie osób szkolonych, że zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dowodem spełnienia tego warunku będą pozytywna odpowiedz osób szkolonych na pytanie w ankietach ewaluacyjnych szkoleń Czy poinformowano Cię, że szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. 17.Wymagane jest aby każdy uczestnik zajęć dodatkowych poinformował czy jest zadowolony z formy wsparcia. Dowodem spełnienia tego warunku będą pozytywna odpowiedz osób szkolonych na pytanie w ankietach ewaluacyjnych szkoleń czy uczestnik projektu jest zadowolony z udziału w danej formie wsparcia: udział w zajęciach dodatkowych, w których uczestniczy 18.Zleceniobiorca zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia 19.oznaczania każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 20.współpraca z Dyrektorem danej szkoły oraz koordynatorem projektu lub osobą przez niego wyznaczoną 21.dobieranie metod nauczania ze szczególnym naciskiem na umiejętności praktyczne uczniów. 22.ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczestników przedmiotu umowy w czasie jego trwania, 23.wykonywanie innych czynności wynikających ze specyfiki dla danej części przedmiotu umowy, mających na celu osiągnięcie rezultatów przedmiotu umowy, 24.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kazimierz-biskupi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach