Przetargi.pl
Realizacja zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla remontu budynku warsztatowego nr 58 w kompleksie wojskowym przy ul. Koszalińskiej 76 w Kołobrzegu.

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla remontu budynku warsztatowego nr 58 w kompleksie wojskowym przy ul. Koszalińskiej 76 w Kołobrzegu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego ( załącznik nr 1 SIWZ ) inwestycji obejmującej wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych w zakresie wykonania remontu pomieszczeń w budynku nr 58 zlokalizowanego przy ul. Koszalińskiej 76 w Kołobrzegu. 2.Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Dokumentacja projektowa powinna być wykonana w oparciu o dane i wymagania zawarte w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) wraz z częścią graficzną. 4.Roboty budowlane powinny być realizowane w oparciu o dokumentację projektową wykonaną w ramach tego postępowania. 5.Wykonawca powinien wykonać wszystkie roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 6.Po stronie Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 992), Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych, a pozostałe materiały np. z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. 7.Informacja o miejscu realizacji zamówienia: miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia jest budynek warsztatowy nr 58 w kompleksie wojskowym przy ul. Koszalińskiej 76 w Kołobrzegu. 8.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót budowlanych dla prawidłowego przygotowania i realizacji zamówienia. 1)W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą odpowiedzialną – pan Marek PAŚNIK – numer telefonu 261 222 511. 2)Wykonawcy mogą dokonać wizji w terminie od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, najpóźniej do terminu składania ofert. W tym celu termin należy uzgodnić z osobą wskazaną w pkt 1. 3)Wizja lokalna o której mowa powyżej, nie jest zebraniem Wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 uPzp. 4)Prowadzenie ustaleń z w/w osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które wystąpią w trakcie, jak i po dokonaniu wizji lokalnej należy kierować do Zamawiającego w formie pisemnej, z uwzględnieniem art. 38 ust. 1 uPzp 9. Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji robót/prac (art. 29 ust. 3a uPzp). Zamawiający przy realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie: a) projektowania i nadzoru, b) robót budowlanych: 1) roboty rozbiórkowe i demontażowe 2) roboty w zakresie usuwania gruzu 3) roboty murarskie i murowe, tynkarskie 4) roboty w zakresie instalowania stolarki budowlanej i podobnych elementów 5) roboty w zakresie naprawy i konserwacji pokrycia dachowego 6) roboty malarskie 7) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 8) roboty instalacyjne w zakresie urządzeń wentylacyjnych 9) instalowanie centralnego ogrzewania 10) roboty związane z wykonaniem instalacji elektrycznych 11) wywóz gruzu i odpadów -jeżeli w/w czynności są wykonywane pod nadzorem kierownika budowy, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 10.Wykonawca przed zawarciem umowy (udzieleniem zamówienia publicznego) złoży Zamawiającemu Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę skierowanych do realizacji zamówienia publicznego – zgodnie z częścią XX pkt 1 ppkt 2 niniejszej SIWZ. 11.Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 6 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w w/w zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach