Przetargi.pl
REALIZACJA ZADANIA W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGO W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ, PN.: „REKREACJA PRZED MALINKĄ” ZLOKALIZOWANEGO PRZY ULICY DOLNEJ 47 W ZGIERZU

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
  • Data zamieszczenia: 2019-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umz.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REALIZACJA ZADANIA W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGO W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ, PN.: „REKREACJA PRZED MALINKĄ” ZLOKALIZOWANEGO PRZY ULICY DOLNEJ 47 W ZGIERZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest projekt oraz budowa boiska do koszykówki. Obszar inwestycji znajduje się na działce o nr ewid. 92 obręb 113 w Zgierzu. Boisko należy zlokalizować w północno – zachodniej części działki z uwzględnieniem miejsca na ogrodzenie (nie dotyczy zamówienia). Boisko ma również zapewnić możliwość gry w piłkę siatkową dzięki montażowi tulei, słupków i siatki. Wzdłuż wschodniej krawędzi należy wykonać: opaskę i piłkochwyt. Istniejące bramki do piłki nożnej należy przesunąć, aby umożliwić grę na boisku o nawierzchni trawiastej. A/ Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji dokumentacji 1) sporządzenie dokumentacji projektowej niezbędnej w celu realizacji zadania – 3 egzemplarze papierowe, 2) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót, 3) instrukcja użytkowania i konserwacji – 3 egzemplarze papierowe, 4) wersja elektroniczna dokumentacji w formatach edytowalnym i pdf – 1 egzemplarz. B/ Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji robót 1) niwelacja terenu oraz przygotowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, 2) wykonanie nawierzchni dwuwarstwowej typu 2S z poliuretanu o wym. maks. 28m × 15m, 3) oznakowanie poziome (linie rozgraniczające) według regulaminu dyscypliny sportowej, 4) zakup i montaż piłkochwytu między boiskiem do koszykówki a boiskiem do piłki nożnej o dł. max 28m, 5) wykonanie opaski wzdłuż boiska w kształcie litery L szer. 1,5 m o nawierzchni brukowej, 6) zakup i montaż tulei, słupków oraz siatki do piłki siatkowej, 7) zakup i montaż 4 szt. ławek parkowych, 8) odprowadzenie powierzchniowe wód opadowych na tereny zielone, 9) inwentaryzacja geodezyjna istniejącego zagospodarowania terenu oraz powykonawcza, dotycząca określenia położenia wyposażenia, rzędnych wysokościowych oraz zakresu obszaru leśnego w granicach działki inwestycyjnej. C/ Szczegółowe wymagania i warunki realizacji zamówienia 1) Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo – finansowy przed podpisaniem umowy. 2) Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem tych czynności ponosi Wykonawca. 3) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt pozyska mapę do celów projektowych lub mapę zasadniczą. 4) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wykona badania geologiczne podłoża gruntowego. 5) Wykonawca winien uzyskać w imieniu Zamawiającego niezbędne uzgodnienia i decyzje konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zgłoszenie robót lub pozwolenie na budowę. 6) Podczas opracowania dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco do uzgadniania z Zamawiającym przyjmowanych rozwiązań projektowych. Wykonawca uzyska akceptację Zamawiającego przed uzyskaniem zgłoszenia budowy/ robót. 7) Akceptacja projektu przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za błędy projektowe lub niezgodność projektu ze stanem istniejącym. 8) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania inwestycyjnego w obrębie trwania inwestycji zgodnie z zapisami przedmiotowych umów/ uzgodnień. 9) Przedmiot zamówienia będzie realizowany z materiałów Wykonawcy. 10) Materiały powinny odpowiadać, co do jakości, wymaganiom określonym ustawą z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom opisanym w PFU, SIWZ. 11) Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia prób oraz testów w zakresie niezbędnym do uruchomienia i oddania do eksploatacji wszystkich elementów, urządzeń i obiektów związanych z realizacją przedmiotowego zadania. 12) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 5 lat gwarancji na wykonywane prace. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: • roboty ziemne, • roboty montażowe, • roboty brukarskie. ZAŁĄCZNIK Program Funkcjonalno – Użytkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 3 000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach, winno być składane w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach