Przetargi.pl
Realizacja zadania pn.: Rewitalizacja terenów zieleni w ogrodzie dworskim oraz adaptacja pomieszczeń na zaplecze socjalno-sportowe w miejscowości Wielkie Chełmy, współfinansowanego w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa, objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa, zawartą w Programie Operacyjnym Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013 Europejskiego Funduszu Rybackiego

Gmina Brusy ogłasza przetarg

  • Adres: 89-632 Brusy, ul. Na Zaborach 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3969302 , fax. 52 3969303
  • Data zamieszczenia: 2015-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
    ul. Na Zaborach 1 1
    89-632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. 52 3969302, fax. 52 3969303
    REGON: 09235125100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadania pn.: Rewitalizacja terenów zieleni w ogrodzie dworskim oraz adaptacja pomieszczeń na zaplecze socjalno-sportowe w miejscowości Wielkie Chełmy, współfinansowanego w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa, objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa, zawartą w Programie Operacyjnym Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013 Europejskiego Funduszu Rybackiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)zagospodarowanie terenu ogrodu dworskiego (od ściany północnej budynku szkolnego w kierunku południowym do granicy działki - zakres terenu objęty zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę) w tym: a)roboty przygotowawcze; b)wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów budynku i wykonaniem opaski drenującej wokół nich; c)wykonanie dróg pieszych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o uszlachetnionej powierzchni na podbudowie z kruszywa naturalnego (powierzchnia ok. 135 m2; d)wykonanie drogi pieszo - jezdnej z nawierzchnią kostki brukowej betonowej (o uszlachetnionej powierzchni) na podbudowie z kruszywa naturalnego (powierzchnia ok. 1.020 m2); e)wykonanie dróg pieszych z nawierzchnią gliniasto - żwirową (pow. ok. 170m2) ograniczonych obrzeżami typu eko-bord; f)wykonanie parkingu dla 10 samochodów - nawierzchnia trawiasta umocniona kratką z tworzywa sztucznego (geo-kratka, eko-kratka lub analogiczne) na podbudowie z kruszywa naturalnego (powierzchnia 397 m2); g)prace pielęgnacyjne istniejącej alei grabowej, w tym: wycinkę ok. 35 szt. drzew, zabiegi pielęgnacyjne ok. 194 szt. drzew, nasadzenia w ilości ok. 24 szt. drzew; h)wykonanie nasadzeń zieleni ozdobnej, w tym: - rabaty z bylin okrywowych ograniczone obrzeżami typu eko-bord (zakres zamówienie obejmuje tylko klomby na południowej części terenu), - trawniki (pow. ok. 400 m2); 2)adaptację części pomieszczeń gospodarczych znajdujących się w piwnicy budynku na zespół szatni (dwie szatnie, korytarz, wc), w tym: a)rozbiórka ścian działowych oraz wcześniej zamurowanych przejść; b)murowanie ścian działowych z bloczków betonowych; c)tynkowanie i malowanie ścian oraz wykonanie okładzin ściennych z glazury pomieszczeniu WC; d)wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej; e)wykonanie posadzek z płytek gresowych; f)wykonanie parapetów wewnętrznych z płytek klinkierowych; g)przywrócenie istniejących schodów zewnętrznych (odkopanie i oczyszczenie schodów oraz montaż balustrady stalowej obustronnej malowanej proszkowo); h)wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej dla zasilania adaptowanych pomieszczeń; i)wykonanie instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z adaptowanych pomieszczeń do istniejącego poziomu kanalizacji; j)wykonanie instalacji c.o. dla adaptowanych pomieszczeń z doprowadzeniem ciepła z istniejącej instalacji c.o. oraz wymiana izolacji na przewodach w istniejącej kotłowni; k)wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej dla adaptowanych pomieszczeń; l)montaż urządzeń sanitarnych w pomieszczeniu wc; m)wykonanie instalacji elektrycznej obejmujące: wymianę rozdzielni, instalację oświetlenia podstawowego, instalację oświetlenia ewakuacyjnego, instalację gniazd wtyczkowych oraz instalację przeciwporażeniową i przeciwprzepięciową; 3)wyposażenie pomieszczeń szatni, zgodnie z Załącznikiem nr 12 do SIWZ. UWAGA: 1)Zakres robót dotyczący zagospodarowania terenu obejmuje teren od ściany północnej budynku szkoły w kierunku południowym do granicy działki (zaznaczony na zgłoszeniu robót budowlanych), 2)Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania ogrodzenia oraz remontu przepustów i grobli, 3)Materiały z rozbiórki nadające się do dalszego użytkowania, humus oraz drewno z wycinki należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 8 km od placu budowy. Pozostałe materiały z rozbiórki oraz ziemię z korytowania należy wywieźć i zutylizować/ zagospodarować na własny koszt. 4)Kolorystykę projektowanych nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie wykonywania robót, 5)W trakcie realizacji zadania należy zapewnić stały bezpieczny dostęp do Szkoły Podstawowej, 6)W wycenie należy ująć wykonanie tablicy promocyjnej o wym. 70 x 90 cm, wraz ze stelażem zgodnie z wzorem określonym przez Zamawiającego. Na tablicy należy umieścić informację o nazwie inwestycji, źródle finansowania oraz znak graficzny Programu operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013 zgodnie z Załącznikiem Nr 13 do SIWZ Księga wizualizacji znaku 2011. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 10 do SIWZ, w Projektach budowlanych i wykonawczych - Załącznik Nr 9 do SIWZ oraz w Przedmiarach robót (stanowiących materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) - załącznik Nr 11 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112907
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł. (Słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: Wadium nr sprawy ZP.271.2.2015 (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 6. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców - pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby: - Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; -Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b) dokładne określenie przedmiotu postępowania, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności, e) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.brusy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach