Przetargi.pl
Realizacja zadania pn.: Przebudowa parkingu i urządzenie zieleni w obrębie ulic Młyńskiej i Na Zaborach w Brusach, współfinansowanego w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa, objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa, zawartą w Programie Operacyjnym Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013 Europejskiego Funduszu Rybackiego

Gmina Brusy ogłasza przetarg

  • Adres: 89-632 Brusy, ul. Na Zaborach 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3969302 , fax. 52 3969303
  • Data zamieszczenia: 2014-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
    ul. Na Zaborach 1 1
    89-632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. 52 3969302, fax. 52 3969303
    REGON: 09235125100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadania pn.: Przebudowa parkingu i urządzenie zieleni w obrębie ulic Młyńskiej i Na Zaborach w Brusach, współfinansowanego w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa, objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa, zawartą w Programie Operacyjnym Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013 Europejskiego Funduszu Rybackiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje: a)rozbiórkę istniejącej nawierzchni b)demontaż istniejących urządzeń i elementów małej architekturo wraz z przewiezieniem zdemontowanych elementów w miejsce wskazane przez Zamawiającego c)przebudowę istniejącego parkingu wraz z drogami dojazdowymi oraz placami manewrowymi: -budowę dróg dojazdowych i placów manewrowych o nawierzchni z kostki betonowej i kostki granitowej. Nawierzchnię należy zamknąć krawężnikiem bet. gr. 15 cm x 30 cm na ławie betonowej, - budowę 77 miejsc postojowych, w tym 7 dla niepełnosprawnych, o nawierzchni z kostki betonowej. Nawierzchnię należy zamknąć krawężnikiem betonowym typu opornik 12cmx15cm na ławie betonowej, - budowę chodnika o nawierzchni z kostki klinkierowej drogowej w ciemnym kolorze. Nawierzchnię należy zamknąć obrzeżem betonowym gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej -wymianę nawierzchni podjazdu dla osób niepełnosprawnych na nawierzchnię z kostki klinkierowej drogowej w kolorze jak na chodniku d)roboty branży sanitarnej, w tym: -częściowy demontaż wraz z przebudową istniejącego przyłącza wodociągowego PCV 110, -wykonanie przyłącza wodociągowego do projektowanej fontanny i zdroju ulicznego, w tym: demontaż istniejącego hydrantu oraz montaż nowego hydrantu p.poż podziemnego D=80 mm, wykonanie studni wodomierzowej o średnicy d=1200 mm, -wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur 160 PCV, odprowadzającego ścieki bytowo - gospodarcze z projektowanych dwóch WC, -wykonanie systemu kanalizacji deszczowej, odprowadzającej wody opadowe z dachu budynku Urzędu Miejskiego oraz parkingu do istniejącej sieci deszczowej w ulicy Młyńskiej, -wykonanie przyłącza wodociągowego wody zimnej z istniejącej kotłowni zlokalizowanej w budynku Urzędu Miejskiego do projektowanych WC e)roboty branży elektrycznej, w tym: -budowa przy budynku Urzędu Miejskiego złącza kablowo - rozdzielczego ZKS, zasilanego wewnętrzną linią kablową zalicznikową o dł 75 m z rozdzielni głównej RG w ramach istniejącej mocy przyłączeniowej. Ze złącza ZKS należy wyprowadzić 4 linie kablowe, stanowiące zasilanie fontanny, szlabanu, rozdzielni dla potrzeb sceny oraz słupka energetycznego, -wybudowanie wewnętrznej linii kablowej oświetleniowej wyprowadzonej od złącza ZKS do poszczególnych latarni, montaż słupów oświetleniowych posadowionych na fundamentach betonowych, wraz z oprawami oświetleniowymi LED (oprawy wg Załącznika nr 13 do SIWZ Oprawy oświetleniowe LED) -wykonanie systemu monitoringu, -wykonanie zasilania elektrycznego do projektowanej tablicy ogłoszeniowej; f)wykonanie nasadzeń i siewu oraz wycinki drzew i krzewów zgodnie z projektem zieleni; g)zakup i montaż elementów małej architektury zgodnie z projektem zagospodarowania terenu branży budowlanej oraz Załącznikiem nr 14 do SIWZ Mała architektura. UWAGA: 1) W projekcie branży elektrycznej instalacji monitoringu przewidziano zastosowanie kamer analogowych oraz z rejestratora cyfrowego z dyskiem o pojemności 1TB. Należy przyjąć do wyceny kamery cyfrowe o równoważnych parametrach oraz rejestrator cyfrowy z dyskiem o pojemności min. 4 TB. Pozostałe parametry ww. urządzeń należy zachować bez zmian. 2) Zamiast nawierzchni określonych w projekcie należy wykonać: - nawierzchnię chodników i podjazdu dla niepełnosprawnych z kostki klinkierowej drogowej w kolorze ciemnym - nawierzchnię dróg dojazdowych i placów manewrowych z kostki betonowej hydrofobizowanej, śrutowanej, polerowanej, lakierowanej dwoma warstwami lakieru utwardzanym podczerwienią, o nasiąkliwości 4% i wymiarach 20x20x8 (kolor szary), ok. 10% nawierzchni należy wykonać z kostki granitowej gr. 8 cm w kolorze szarym, - nawierzchnię miejsc postojowych z kostki betonowej hydrofobizowanej, śrutowanej, polerowanej, lakierowanej dwoma warstwami lakieru utwardzanym podczerwienią, o nasiąkliwości 4% i wymiarach 20x20x8 (kolor szary). Linie oddzielające miejsca postojowe z kostki betonowej hydrofobizowanej, śrutowanej, polerowanej, lakierowanej dwoma warstwami lakieru utwardzanym podczerwienią, o nasiąkliwości 4% i wymiarach 10x20x8 (kolor grafitowy). Podbudowy pod ww. nawierzchnie należy wykonać tak jak w projekcie budowlanym branży drogowej. 3)Kolor cegły klinkierowej ogrodzenia należy uzgodnić z Inwestorem na etapie wykonywania robót. 4)W trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznego dojścia do budynku Urzędu Miejskiego dla pracowników oraz interesantów. 5)Kostkę betonową z rozbiórki istniejącej nawierzchni należy ułożyć na paletach i przewieźć na teren ZGK Brusy 6)Gruz betonowy z rozbiórki istniejącej nawierzchni Należy przewieźć w miejsce wskazane przez zamawiającego. 7)W wycenie należy ująć wykonanie tablicy promocyjnej o wym. 70 x 90 cm, zamontowanej na stelażu wykonanym z materiałów i w stylu jak gablota pokazana w Załączniku nr 14 do SIWZ Mała architektura. Na tablicy należy umieścić informację o nazwie inwestycji, źródle finansowania oraz znak graficzny Programu operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013 zgodnie z Załącznikiem Nr 15 do SIWZ Księga wizualizacji znaku 2011. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 11 do SIWZ, w Projektach budowlanych i wykonawczych - Załącznik Nr 10 do SIWZ oraz w Przedmiarach robót (stanowiących materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) - załącznik Nr 12 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 zł. (Słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: Wadium nr sprawy ZP.271.7.2014 (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 6. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców - pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby: - Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b) dokładne określenie przedmiotu postępowania, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności, e) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.brusy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach