Przetargi.pl
realizacja zadania pn. Budowa Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy

Powiat Świdnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. M. Skłodowskiej-Curie 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8500400, 8500442 , fax. 074 8530927
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdnicki
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 7 7
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8500400, 8500442, fax. 074 8530927
    REGON: 89071830800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    realizacja zadania pn. Budowa Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje: 1) Roboty budowlane, w tym: a) niezbędne wycinki i przesadzenia, b) roboty rozbiórkowe, c) usuniecie urodzajnej ziemi, d) roboty ziemne - wykopy, fundamenty, izolacje, e) kompleksowa budowa obiektu wraz z wykonaniem wszystkich robót wykończeniowych, m. in.: posadzki, tynki, okładziny, sufity, parapety wewnętrzne i zewnętrzne, itp., wyposażenie w sprzęt gaśniczy i instrukcje bezpieczeństwa ppoż., oznaczenie drogi ewakuacyjnej, 2) Roboty sanitarne, w tym: a) budowa kanalizacji deszczowej, b) instalacje sanitarne wod.- kan., c) instalacje wody zimnej, instalacja ciepłej wody użytkowej, cyrkulacji i ppoż. d) instalacje wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, e) instalacja centralnego ogrzewania, f) budowa i wyposażenie węzła cieplnego, g) biały montaż. 3) Roboty elektryczne, w tym: a) instalacje oświetlenia ogólnego, ewakuacyjnego, b) instalacje gniazd wtykowych, c) instalacje zasilania i sterowania wentylacji, d) ochronę przeciwporażeniową, e) budowę linii WLZ, f) montaż- tablic rozdzielczych z kompletnym wyposażeniem. 4) Instalacje niskoprądowe, w tym: a) system sygnalizacji alarmu pożaru SAP, b) dźwiękowy system rozgłaszania, c) system sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, d) system telewizji dozorowej SDTV, e) system okablowania strukturalnego, f) system telekomunikacyjny, g) system RTV/SAT, h) system domofonowy. 5) Zagospodarowanie terenu, w tym: a) zewnętrzna droga dojazdowa zlokalizowana po wschodniej stronie działki ZSS, o szer. 5,5m i dwóch pasach ruchu, o nawierzchni z betonowej kostki brukowej i konstrukcji dostosowanej do potrzeb ruchu pojazdów obsługujących (ciężarówki typu wóz meblowy, pojazd WUKO, straż pożarna), b) ciąg pieszo-jezdny o szer. 4,0m, nawierzchni z betonowej kostki brukowej i konstrukcji dostosowanej do potrzeb ruchu pojazdów obsługujących, c) chodnik biegnący wzdłuż zewnętrznej drogi dojazdowej i wokół trafostacji, d) chodników wokół budynku szkoły, budynku gospodarczego, boiska wielofunkcyjnego i zewnętrznej strefy zabaw, e) placu - strefy pieszej - w rejonie wejścia głównego, f) trzech stref zabaw o tzw. nawierzchni bezpiecznej - jednej zewnętrznej i dwóch zlokalizowanych w projektowanych patio, g) boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, h) boiska trawiastego, i) ścieżek żwirowych po wschodniej stronie zespołu w strefie projektowanych ogródków, j) pól żwirowych stanowiących podłoże pod drewniane tarasy, k) opasek żwirowych wokół budynków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 270 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 300.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia. 2. Dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia budowlane branż objętych przedmiotem zamówienia wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, a kierownik budowy - musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe, potwierdzone minimum dwoma realizacjami obiektów kubaturowych użyteczności publicznej lub zabudowy mieszkaniowej, każda o kubaturze min. 20.000 m3 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe wyrażające się wykonaniem, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie kubaturowego obiektu użyteczności publicznej lub zabudowy mieszkaniowej, każda o kubaturze min. 20.000 m3. zbliżonych wartością do zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania z potwierdzeniem, że prace zostały wykonane należycie. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 10.000.000,00 złotych, b) posiadają zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 10.000.000,00 złotych lub w środkach własnych potwierdzone stosowną opinią banku. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie ww warunków lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Dowód wniesienia wadium, 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy (wg załącznika nr 2 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (UWAGA: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz.1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne). 8. Wykaz kadry kierowniczej przewidzianej do realizacji zamówienia, dla każdej branży budowlanej, z udokumentowaniem posiadanych uprawnień budowlanych i przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wg załącznika nr 3 lub/i zał. Nr 3a do SIWZ), tj.: a) kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe, potwierdzone minimum dwoma realizacjami obiektów kubaturowych użyteczności publicznej lub zabudowy mieszkaniowej, każda o kubaturze min. 20 000 m3, b) kierownik robót instalacji sanitarnych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, c) kierownik robót instalacji elektrycznych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, d) kierownik robót drogowych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami w zakresie dróg. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie kubaturowego obiektu użyteczności publicznej lub zabudowy mieszkaniowej, każda o kubaturze min. 20.000 m3 z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4 do SIWZ) Uwagi! do pkt 8.8 i 8.9.) Przez budowę należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego; Przez obiekty użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. Przez zabudowę mieszkaniową należy rozumieć budynek przeznaczony do okresowego pobytu ludzi, w szczególności hotel, motel, pensjonat, dom wypoczynkowy, dom wycieczkowy, schronisko młodzieżowe, schronisko, internat, dom studencki, budynek koszarowy, budynek zakwaterowania na terenie zakładu karnego, aresztu śledczego, zakładu poprawczego, schroniska dla nieletnich, a także budynek do stałego pobytu ludzi, w szczególności dom dziecka, dom rencistów i dom zakonny. 10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 10.000.000,00 złotych, 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę nie niższą niż 10.000.000,00 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powait.swidnica.pl/ogloszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną