Przetargi.pl
Realizacja zadania aktywna integracja dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koszycach w ramach projektu systemowego Praca dla każdego

Gmina Koszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-130 Koszyce, ul. Elżbiety Łokietkówny 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 041 35 14 115 , fax. 041 35 14 052
  • Data zamieszczenia: 2010-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koszyce
    ul. Elżbiety Łokietkówny 14 14
    32-130 Koszyce, woj. małopolskie
    tel. 041 35 14 115, fax. 041 35 14 052
    REGON: 29101009100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadania aktywna integracja dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koszycach w ramach projektu systemowego Praca dla każdego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia realizowany będzie ściśle W PIĘCIU ZADANIACH z podziałem na etapy w latach 2010 r. -2011 r. -2012 r. Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu systemowego Praca dla każdego muszą być prowadzone na terenie gminy Koszyce. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koszycach udostępnia bezpłatnie jedno pomieszczenie. ZADANIE I - GRUPA WSPARCIA- PSYCHOLOG Charakter grupy wsparcia będzie uzależniony od problemów nurtujących naszych podopiecznych, którzy zakwalifikują się do projektu ETAP I-Dla 14-tu osób (uczestników projektu) i ich otoczenia ( rodzina) przez okres 6 m-cy, 5 godz. x 3 razy w miesiącu; łącznie 90 godziny pracy psychologa termin od VI -XI 2010 r.- ETAP II-Dla 14-tu osób (uczestników projektu) i ich otoczenia ( rodzina) przez okres 6 m-cy, 5 godz. x 3 razy w miesiącu łącznie 90 godziny pracy psychologa termin II - IV kwartału 2011 r.- ETAP-III- Dla 15-tu osób (uczestników projektu) i ich otoczenia ( rodzina) przez okres 6 m-cy, 5 godz. x 3 razy w miesiącu łącznie 90 godziny pracy psychologa termin od II -IV kwartału 2012 r.- Wykonawca w cenie wykonania usługi zobowiązany jest do zapewnienia usługi cateringowej. ZADANIE II- PORADNICTWO PSYCHOLOGICZNE - INDYWIDUALNE SPOTKANIA Z PSYCHOLOGIEM ETAP I-Dla określonej grupy uczestników projektu przez okres 4 m-cy, łącznie 56 godzin termin od VI - IX 2010 r. ETAP II-Dla określonej grupy uczestników projektu przez okres 4 m-cy, łącznie 56 godzin . termin od II -III kwartału 2011 r. ETAP III- Dla określonej grupy uczestników projektu przez okres 4 m-cy, łącznie 60 godzin . termin od II -III kwartału - 2012 r. ZADANIE III- PORADNICTWO PRAWNE -DYŻUR PRAWNKA Prowadzenie dyżurów/ spotkań z Beneficjentami m.in. z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego, prawa karnego, prawa świadczeń rodzinnych pod kątem pomocy rodzinom wieloproblemowym. ETAP I-Dla 14-tu osób (uczestników projektu ) i ich otoczenia ( rodzina) przez okres 6 m-cy 1 raz w miesiącu łącznie 30 godzin w skali roku projektowego, termin od VI -XI- 2010 r. ETAP II- Dla 14-tu osób (uczestników projektu ) i ich otoczenia ( rodzina) przez okres 6 m-cy 1 raz w miesiącu łącznie 30 godzin w skali roku projektowego, termin od II -IV kwartału 2011 r. ETAP III- Dla 15-tu osób (uczestników projektu ) i ich otoczenia ( rodzina) przez okres 6 m-cy 1 raz w miesiącu łącznie 30 godzin w skali roku projektowego, termin od II -IV kwartału - 2012 r. ZADANIE IV-AKTYWIZACJA ZAWODOWA -INDYWIDUALNE SPOTKANIA Z DORADCĄ ZAWODOWY ETAP I - Dla 14-tu osób (uczestników projektu ) w ilości 56 godzin . termin od VI -IX 2010 r. Forma stacjonarna Założenia -podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających powrót do życia społecznego w tym na rynku pracy i aktywizacji zawodowej. ETAP II - Dla 14-tu osób (uczestników projektu ) w ilości 56 godzin . termin od II -III kwartału 2011 r. Forma stacjonarna Założenia -podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających powrót do życia społecznego w tym na rynku pracy i aktywizacji zawodowej. ETAP III - Dla 15-tu osób (uczestników projektu ) w ilości 60 godzin . termin od II -III kwartału 2012 r. Forma stacjonarna Założenia -podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających powrót do życia społecznego w tym na rynku pracy i aktywizacji zawodowej. Wykonawca w cenie wykonania usługi zobowiązany jest do zapewnienia usługi cateringowej (obiad - jedno ciepłe danie) oraz barek kawowy w czasie przerw. ZADANIE V- AKTYWIZACJA EDUKACYJNA ETAP I- Na podstawie oceny predyspozycji uczestników projektu (14 osób) na zajęciach z psychologiem i doradcą zawodowym beneficjenci zostaną skierowani na jeden z kursów: Kurs florystyki z obsługą kas fiskalnych (90 godzin) Kurs przedsiębiorczości (30 godzin) Termin realizacji VI - XI 2010 r. Wykonawca w cenie wykonania usługi zobowiązany jest do zapewnienia usługi cateringowej (obiad - jedno ciepłe danie) oraz barek kawowy w czasie przerw. ETAP II- Na podstawie oceny predyspozycji uczestników projektu(14 osób) na zajęciach z psychologiem i doradcą zawodowym beneficjenci zostaną skierowani na jeden z kursów: Kurs małej gastronomii z modułem pierwszej pomocy i BHP (130 godzin) - w ramach kursu istnieje konieczność zapewnienia kuchni zgodnej z warunkami sanitarno epidemiologicznymi. Kurs pracownika magazynowego z obsługą komputerowych programów magazynowych z modułem pierwszej pomocy i BHP (90 godzin) Termin realizacji: II - IV kwartał 2011 r. Wykonawca w cenie wykonania usługi zobowiązany jest do zapewnienia usługi cateringowej (obiad - jedno ciepłe danie) oraz barek kawowy w czasie przerw. ETAP III- Na podstawie oceny predyspozycji uczestników projektu(15 osób) na zajęciach z psychologiem i doradcą zawodowym beneficjenci zostaną skierowani na jeden z kursów: Kurs opiekunki społecznej dzieci i osób starszych z modułem pierwszej pomocy i BHP (140 godzin) Kurs mechanika samochodowego z obsługą komputerowych programów magazynowych z modułem pierwszej pomocy i BHP 230 godzin) Termin realizacji : II - IV kwartał 2012 r. Wykonawca w cenie wykonania usługi zobowiązany jest do zapewnienia usługi cateringowej (obiad - jedno ciepłe danie) oraz barek kawowy w czasie przerw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212706
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koszyce.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach