Przetargi.pl
REALIZACJA ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM OZNAKOWANIA PIONOWEGO, POZIOMEGO I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA TERENIE GMINY DĄBROWA GÓRNICZA

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2015-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REALIZACJA ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM OZNAKOWANIA PIONOWEGO, POZIOMEGO I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA TERENIE GMINY DĄBROWA GÓRNICZA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r.,poz. 907z póz. zm.), zwanej dalej Ustawą, o wartości zamówienia poniżej 207.000,00 EUR. II.Opis przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotowy części obejmuje utrzymanie w należytym stanie technicznym oznakowania pionowego i poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza, a w szczególności: 1. Oznakowania pionowego: a) ustawianie słupków lub konstrukcji do znaków drogowych, b) przymocowanie tablic znaków drogowych, tablic z informacją uliczną i tabliczek referencyjnych, c) demontaż uszkodzonego, zniszczonego lub zbędnego oznakowania, d) umieszczenie tablic i innych urządzeń z zakresu informacji miejskiej. 2. Oznakowania poziomego: a) malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych, b) malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych przerywanych, c) malowanie linii na przejściach dla pieszych, d) malowanie strzałek i innych symboli, e) malowanie powierzchni wyłączonych z ruchu. 3. Urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego: a) montaż urządzeń zabezpieczających ruch pieszych i rowerzystów: - balustrad i poręczy, - barieroporęczy, - ogrodzeń segmentowych lub łańcuchowych, - słupków blokujących. b) montaż barier sprężystych, - montaż progów podrzutowych, - montaż progów zwalniających: ---listwowych, --- płytowych, --- wyspowych. c) montaż punktowych elementów odblaskowych - kocie oczka, d) montaż wysepek i azyli dla pieszych, e) montaż znaków poziomych z tworzywa termoplastycznego, f) montaż drogowych barier ochronnych: - skrajnych, - dzielących, - osłonowych. g) montaż luster drogowych, h) montaż osłon przeciwolśnieniowych, i) montaż znaków wskazujących pikietaż drogi, j) montaż tablic kierujących, k) montaż słupków przeszkodowych, l) wykonywanie urządzeń wpływających na poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego. 4. Urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego stosowanych przy robotach prowadzonych w pasie drogowym: a) montaż zapór drogowych, b) montaż tablic kierujących, c) montaż tablic uchylnych z elementami odblaskowymi, d) montaż separatorów ruchu, e) Wykonywanie innych urządzeń wpływających na poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego. 5. Sporządzanie projektów organizacji ruchu: a) stałej, b) czasowej. 6. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a) czyszczenia oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w ramach potrzeb, jednak nie mniej niż dwa razy w roku, b) prowadzenia magazynu zdemontowanego oznakowania drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. Dla wszelkich zdemontowanych elementów powołana zostanie komisja przez Zamawiającego w skład której będą wchodzić 2 osoby ze strony Zamawiającego i 1 osoba ze strony Wykonawcy, która zakwalifikuje te urządzenia do powtórnego zamontowania. c) utylizacji zdemontowanego oznakowania drogowego (po zakwalifikowaniu przez Zamawiającego) oraz dokonanie rozliczeń z Zamawiającym za uzyskane z tego tytułu dochody zgodnie z Poleceniem Służbowym NR WAP.II-0158-B-15/08 Prezydenta Miasta Dąbrowa Górnicza z dnia 30.05.2008r. ws. odzysku elementów budowlanych drogowych w aspekcie ich wykorzystania do celów czynów społecznych oraz do realizacji niektórych inwestycji - Polecenie stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 7. Wzory ogrodzeń segmentowych oraz tablic z nazwą ulicy zamieszczone zostały w załączniku nr 9 do SIWZ. 8. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: a) Ustawą z dnia 20 czerwca 1999 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r. poz. 908 z późn. zm.) b) Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 460 z pózn. zm.) c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywaniu nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2003r., Nr 177 poz.1729 z późn. zm.) d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.) e) Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 poz.1409 z późn. zm.) 9. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 9.1. Wykonawcy powinni zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. 9.2. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w całym okresie obowiązywania umowy. 9.3. W przypadku zmiany terminu obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć ważność ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do dnia obowiązywania umowy. 10. Gwarancja i rękojmia 10.1. Na przedmiot zamówienia określony w § 15 ust. 2 umowy Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres zgodny z deklaracją ofertową, nie krócej niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy licząc od daty od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zlecenia. 10.2. Na przedmiot zamówienia wyszczególniony w załączniku nr 1 B do SIWZ Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres zgodny z deklaracją ofertową, nie krócej niż 24 miesiące i nie dłużej niż 60 miesięcy licząc od daty od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zlecenia. 10.3. Gwarancja określona w pkt.10.2 stanowi kryterium oceny ofert- zgodnie z pkt. 24.2.3. SIWZ. 10.4. Wykonawca udzieli rękojmi za wady na okres zgodny z okresem trwania gwarancji jakości. 11. Aspekt ekologiczny. Podwyższone wymagania dotyczące wpływu zamówienia na środowisko postawione w ramach dążenia do wysokich standardów ekologicznych za pomocą zielonych zamówień publicznych znalazły swój wyraz w warunku udziału w postępowaniu określonym w pkt. 8.1.3. SIWZ w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający w treści pkt jw. wprowadził wymóg, aby min. samochód ciężarowy o ładowności min. 5 ton spełniał normę emisji spalin EURO 5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502300006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena za realizację zakresu określonego w załączniku nr 1A do SIWZ
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach