Przetargi.pl
Realizacja zadań prowadzonych przez Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami: Modernizacja poziomej osnowy szczegółowej dla miasta Pszczyna, Skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, Ujawnienie działek Skarbu Państwa w Księgach Wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących własności Skarbu Państwa dla działek, które położone są w liniach rozgraniczających Zbiornika Goczałkowickiego, na terenie byłego powiatu cieszyńskiego i bielskiego.

Powiat Pszczyński ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4492300, 032 4492399 , fax. 324 492 345
  • Data zamieszczenia: 2019-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pszczyński
    ul. 3 Maja 10
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 32 4492300, 032 4492399, fax. 324 492 345
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadań prowadzonych przez Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami: Modernizacja poziomej osnowy szczegółowej dla miasta Pszczyna, Skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, Ujawnienie działek Skarbu Państwa w Księgach Wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących własności Skarbu Państwa dla działek, które położone są w liniach rozgraniczających Zbiornika Goczałkowickiego, na terenie byłego powiatu cieszyńskiego i bielskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań prowadzonych przez Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami. 2.Przedmiotem zamówienia są niżej wskazane zadania geodezyjne: a. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej dla całego obszaru Miasta Pszczyna. Zakłada się inwentaryzację około 15 punktów podstawowej poziomej osnowy geodezyjnej, 600 punktów szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej wraz z ekscentrami punktów szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej. Zakłada się, iż do zaprojektowanej sieci włączy się wszystkie istniejące punkty podstawowej poziomej osnowy geodezyjnej (punkty dowiązania) oraz nie więcej niż 500 punktów szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej ( zarówno istniejące, jaki i nowoprojektowane). Rezygnuje się z pokrycia siecią szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej zwartych terenów leśnych i rolnych. W przypadku otwartych terenów rolnych zakłada się zakładanie odrębnych grup punktów, dla których obserwacje należy wykonać metodą statycznych pomiarów satelitarnych GNSS. Kierowanie całością prac należy powierzyć osobie posiadającej uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 3 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć etapów. Szczegółowy sposób wykonania prac określa załącznik nr 1 do siwz Warunki Techniczne dla modernizacji Szczegółowej Poziomej Osnowy Geodezyjnej Miasta Pszczyna. b. Przedmiotem zamówienia jest skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. Szczegółowy sposób wykonania prac określa załącznik nr 1 do siwz Warunki Techniczne Skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. c. Przedmiotem zamówienia jest ujawnienie działek Skarbu Państwa w księgach wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących Własności Skarbu Państwa dla działek, które położone są w liniach rozgraniczających Zbiornika Goczałkowickiego na terenie byłego powiatu cieszyńskiego i bielskiego. Szczegółowy sposób wykonania prac określa załącznik nr 1 do siwz Warunki Techniczne. 3. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia, charakter realizowanych zadań geodezyjnych i umożliwienie udziału w postępowaniu jak najszerszej grupie wyspecjalizowanych wykonawców, całość zamówienia podzielono na trzy odrębne części: CZĘŚĆ 1: Modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej dla całego obszaru Miasta Pszczyna. CZĘŚĆ 2: Skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. CZĘŚĆ 3: Ujawnienie działek Skarbu Państwa w księgach wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących Własności Skarbu Państwa. 4. Zestawienie prac do wykonania w ramach zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do siwz/umowy Warunki Techniczne, odpowiednio dla każdego zadania geodezyjnego, o którym mowa wyżej, odpowiednio dla każdej części przedmiotowego postępowania. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: CZĘŚĆ 1: Modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej dla całego obszaru Miasta Pszczyna, w wysokości: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) w terminie do dnia 23 lipca 2019 do godz. 10.00. CZĘŚĆ 2: Skanowanie i archiwizacja dokumentacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, w wysokości: 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 23 lipca 2019 do godz. 10.00. CZĘŚĆ 3: Ujawnienie działek Skarbu Państwa w księgach wieczystych oraz regulacja zapisów dotyczących Własności Skarbu Państwa, w wysokości: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) w terminie do dnia 23 lipca 2019 do godz. 10.00. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018r. poz. 110 z późn zm.). 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 18 8448 0004 0006 1229 2033 0007 w terminie zgodnym z pkt 1. UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. UWAGA: Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Wadium musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 9. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej powinno być wystawione (wymieniać nazwy) na wszystkie podmioty działające wspólnie lub może być wystawiona tylko na jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pod warunkiem, że ten podmiot jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem, uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców. Gwarancja musi zawierać nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy) ze wskazaniem jego (ich) siedziby oraz okoliczności zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust.4a i ust. 5 Ustawy PZP, które będą dotyczyć Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę W OFERCIE: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5. Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca, będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 6. Oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie: Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (każdy z wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie. Dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach