Przetargi.pl
Realizacja zadań pn.: Przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid. 717 w .m. Iwonicz-Zdrój w km 0+000-0+200. Przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid. 717 w .m. Iwonicz-Zdrój w km 0+200-0+210.

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna 28
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 435-02-12
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
    Aleja Słoneczna 28 28
    38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 13 435-02-12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadań pn.: Przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid. 717 w .m. Iwonicz-Zdrój w km 0+000-0+200. Przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid. 717 w .m. Iwonicz-Zdrój w km 0+200-0+210.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zadania: Zadanie I Przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid. 717 w .m. Iwonicz-Zdrój w km 0+000-0+200. Zakres remontu dł.200mb, szer. planowanej jezdni 6,0m: - rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej z odwozem na odległość do 2km w ilości 420m, - rozebranie nawierzchni z trylinki betonowej gr. 15 z odwozem do 2km w ilości 450m2, - koryta wykonane mechanicznie gł. 30cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni w ilości 605m2 , - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm na ławie betonowej z oporem na podsypce cementowo- piaskowej w ilości 420m, - warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 18cm w ilości 605m2, - warstwa górna podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 20cm w ilości 605m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10cm w ilości 55,50m3, - regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych i włazów kanałowych w ilości 30 szt, - kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200mm w ilości 23m, - studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu w ilości 6 szt, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce z grysu kamiennego 4-8 gr. 4cm z wypełnieniem spoin piaskiem w ilości 1 260m2, - umocnienie poboczy za krawężnikami pospółka gr. 15cm w ilości 200m2. Zadanie II Przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid. 717 w .m. Iwonicz-Zdrój w km 0+200-0+210. Zakres remontu dł.10 mb, szer. planowanej jezdni 6,0m. - koryta wykonane mechanicznie gł. 30cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni w ilości 60m2 , - warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 18cm w ilości 60m2, - warstwa górna podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 20cm w ilości 60m2, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce z grysu kamiennego 4-8 gr. 4cm z wypełnieniem spoin piaskiem w ilości 60m2, - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm na ławie betonowej z oporem na podsypce cementowo- piaskowej w ilości 20m. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony dla obydwu zadań w załączniku nr 9 - dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna, przedmiary - załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. Uwaga! Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż, te wskazane w dokumentacji technicznej. Jeśli w dokumentacji zostały podane nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii to zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i że może on stosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w SIWZ. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. 3.2. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: 1) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi, 2) wykonania wszystkich prac budowlanych wraz z oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP, 3) uporządkowania terenu budowy i otoczenia po zakończeniu robót, 4) usunięcia na własny koszt awarii i ich skutków jeżeli zostały spowodowane Jego działalnością, 5) złożenia w jednym egzemplarzu dokumentacji powykonawczej zawierającej min.: aprobaty techniczne, badań, atesty techniczne, certyfikaty badań, itp., 6) zapewnienia nadzoru nad wykonywanymi robotami przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia. 3.3. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy, zapoznał się z przedmiotem zamówienia. 3.4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji a jeżeli producent udziela dłuższej gwarancji na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania przedmiotu umowy obowiązuje gwarancja producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.Iwonicz-zdroj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach