Przetargi.pl
Realizacja zadań pedagoga ulicy (streetworkera) prowadzona przez 2 osoby w 2 obszarach rewitalizacji objętych projektem „Wsparcie społeczności lokalnych w obszarach rewitalizowanych Dąbrowy Górniczej Etap I”, w środowiskach: dzieci i młodzieży (Osiedle Łączna) oraz osób bezrobotnych (Ząbkowice) spędzających czas na ulicy: Zadanie A: Pedagog ulicy (streetworker) dzieci i młodzieży - Osiedle Łączna Zadanie B: Pedagog ulicy (streetworker) osób bezrobotnych - Ząbkowice

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2018-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadań pedagoga ulicy (streetworkera) prowadzona przez 2 osoby w 2 obszarach rewitalizacji objętych projektem „Wsparcie społeczności lokalnych w obszarach rewitalizowanych Dąbrowy Górniczej Etap I”, w środowiskach: dzieci i młodzieży (Osiedle Łączna) oraz osób bezrobotnych (Ząbkowice) spędzających czas na ulicy: Zadanie A: Pedagog ulicy (streetworker) dzieci i młodzieży - Osiedle Łączna Zadanie B: Pedagog ulicy (streetworker) osób bezrobotnych - Ząbkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 221.000,00 EUR. Opis przedmiotu zamówienia: I.Zadanie A: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług mentorskich, które realizowane będą w środowisku dzieci i młodzieży w Priorytetowym Obszarze Rewitalizacji Osiedle Łączna (wskazanym w Programie Rewitalizacji: Dąbrowa Górnicza 2022 (aktualizacja – 2016 r.), zamieszczonym pod adresem: http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIP.aspx?Sel=5918&ident=97265), spędzających czas na ulicy oraz współdziałanie z instytucjami świadczącymi pomoc i rodzinami osób objętych wsparciem. Zakres usługi wykonywanej przez pedagoga ulicy (streetworkera) obejmuje opiekę nad 15 osobami - uczestnikami Projektu, tj. dziećmi i młodzieżą w wieku 9 - 18 lat, zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w tym w ramach spotkań indywidualnych. Maksymalny łączny czas zaangażowania w realizowanie zadań pedagoga ulicy (streetworkera) wynosi 520 godzin zegarowych tj. średnio 65 godzin zegarowych w miesiącu, w okresie do 31.01.2019 r. na terenie Dąbrowy Górniczej. Ilość faktycznie wykorzystanych godzin uzależniona jest od potrzeb uczestników/uczestniczek Projektu. Spotkania będą odbywały się w dniach poniedziałek – sobota, w godzinach 8.00 – 18.00 (nie więcej niż 3-4 h dziennie) w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym, w tym na terenie Osiedla Łączna. Zamawiający użyczy nieodpłatnie Wykonawcy pomieszczeń, w których będą odbywać się spotkania. 65 godzin zostanie rozłożone równomiernie w całym miesiącu zgodnie z planowanym harmonogramem czasu pracy, przedstawionym Zamawiającemu w terminie do ostatniego dnia miesiąca, poprzedzającego miesiąc, którego dotyczy harmonogram czasu pracy. 2.Zadanie B: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług mentorskich, które realizowane będą w środowisku osób bezrobotnych w Priorytetowym Obszarze Rewitalizacji Ząbkowice (wskazanym w Programie Rewitalizacji: Dąbrowa Górnicza 2022 (aktualizacja – 2016 r.), zamieszczonym pod adresem: http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIP.aspx?Sel=5918&ident=97265),spędzających czas na ulicy oraz współdziałanie z instytucjami świadczącymi pomoc i rodzinami osób objętych wsparciem. Zakres usługi wykonywanej przez pedagoga ulicy (streetworkera) obejmuje opiekę, w tym w ramach spotkań indywidualnych, nad 15 osobami - uczestnikami Projektu, tj. osobami bezrobotnymi w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 645, z późn. zm.) zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym. Maksymalny łączny czas zaangażowania w realizowanie zadań pedagoga ulicy (streetworkera) wynosi 520 godzin zegarowych tj. średnio 65 godzin zegarowych w miesiącu (nie więcej niż 3-4 h dziennie) w okresie do 31.01.2019 r. na terenie Dąbrowy Górniczej. Ilość faktycznie wykorzystanych godzin uzależniona jest od potrzeb uczestników/uczestniczek Projektu. Spotkania będą odbywały się w dniach poniedziałek – sobota, w godzinach 8.00 – 18.00 w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym, w tym na terenie dzielnicy Ząbkowice. Zamawiający użyczy nieodpłatnie Wykonawcy pomieszczeń, w których będą odbywać się spotkania. 65 godzin zostanie rozłożone równomiernie w całym miesiącu zgodnie z planowanym harmonogramem czasu pracy, przedstawionym Zamawiającemu w terminie do ostatniego dnia miesiąca, poprzedzającego miesiąc, którego dotyczy harmonogram czasu pracy. 2.Do zadań pedagoga ulicy (Streetworkera) należeć będzie: Zadanie A: 1.Etap 1 – Analiza środowiska lokalnego potencjalnych uczestników wymagających wsparcia: nawiązywanie pierwszych kontaktów, rekrutacja uczestników projektu z terenu osiedla Łączna(diagnoza potrzeb dzieci i młodzieży zagrożonych wykluczeniem społecznym, spędzających czas na ulicy, w zakresie oczekiwanej pomocy i wsparcia oraz analiza możliwych działań w ramach projektu). W terminie 10 dni od podpisania umowy streetworker przedstawi koncepcję realizacji usługi, która winna uwzględniać co najmniej następujące elementy: - wyodrębnienie etapów realizacji zamówienia np. rekrutacja, - określenie działań wymaganych na poszczególnych etapach, - harmonogram działań planowanych do realizacji w ramach zamówienia w ujęciu miesięcznym, - sposób monitorowania postępów realizacji projektu, - narzędzia, które będą wykorzystywane w realizacji usługi oraz jej udokumentowaniu. W ciągu 2 dni roboczych Zamawiający akceptuje bez uwag lub przekazuje Wykonawcy uwagi do koncepcji realizacji usługi. Wykonawca w ciągu kolejnych 2 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu zmodyfikowany projekt koncepcji realizacji usługi poprzez uwzględnienie uprzednich uwag. W przypadku dwukrotnego braku akceptacji projektu koncepcji realizacji usługi bądź opóźnienia w przekazaniu poprawionej koncepcji, Zamawiający uprawniony jest do nałożenia na Wykonawcę kar umownych stosownie do paragrafu 9 projektu umowy. Materiały informacyjno-promocyjne niezbędne do realizacji usługi, wykonuje Zamawiający, po ustaleniu z Wykonawcą ich treści. Zakładany okres trwania etapu: 1-miesiąc. Zakończony przygotowaniem sprawozdania z 1 miesiąca pracy (proces rekrutacji, analiza środowiska lokalnego). Etap 2 - praca właściwa polegająca na prowadzeniu zajęć terapeutyczno-edukacyjnych w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym , w szczególności poprzez: - prowadzenie mediacji społecznych (pomoc w rozwiązywaniu problemów szkolnych, rówieśniczych itp.); - zapewnienie uczestnikom projektu wsparcia psychologicznego i emocjonalnego w sytuacjach dla nich trudnych; - naukę przestrzegania norm społecznych i funkcjonowania w społeczeństwie (korzystanie z oferty kulturalnych takich, jak: kino, teatr); - organizację czasu wolnego, realizację wraz z młodzieżą projektów społecznych (wychwytywanie talentów, wzmacnianie ich, pobudzanie do realizacji różnorodnych działań), wskazywanie możliwości realizacji zamierzeń; - przygotowanie uczestników do funkcjonowania w strukturach placówek wsparcia dziennego, gdzie mogą otrzymać kompleksowe wsparcie. 2.1. Ponadto do obowiązków streetworkera będzie należeć: - uzyskanie zgody pisemnej opiekunów prawnych na udział nieletnich podopiecznych w zajęciach prowadzonych w ramach podejmowanych działań; - sprawdzenie każdorazowo obecności swoich podopiecznych na zajęciach przewidzianych dla nich harmonogramem opracowanym na każdy miesiąc pracy i dostarczonym do Zamawiającego; - identyfikacja ewentualnych problemów w grupie osób objętych wsparciem i podejmowanie środków zaradczych, zarządzanie konfliktami; - przygotowanie dzieci i młodzieży do podejmowania odpowiedzialności za własne postępowanie oraz uczenie samodzielności w życiu; - prowadzenie działań zmniejszających zagrożenie patologią i niedostosowaniem społecznym poprzez tworzenie możliwości udzielania ochrony i różnorodnej pomocy dzieciom i młodzieży pozostającym bez opieki - współpraca z placówkami świadczącymi wsparcie na rzecz pomocy dziecku i rodzinie; - prowadzenie miesięcznej karty czasu pracy według wskazanego wzoru przez Zamawiającego oraz opracowywanie raportu z przeprowadzonych działań, na podstawie prowadzonej dokumentacji (informacje dot. osób objętych wsparciem, karty kontaktu/interwencji, notatki służbowe itp.), składanych do Zamawiającego w ciągu 5 dni po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy; - współdziałanie z organizacjami pozarządowymi zaangażowanymi w realizację Projektu na rzecz aktywizacji osób objętych wsparciem w ramach Projektu; - badanie skuteczności udzielanej pomocy, - organizowanie własnej pracy w sposób samodzielny, odpowiedzialny za dobór metod i form realizacji zadania, - informowanie Zamawiającego o każdej nieobecności uczestnika projektu (e-mail), najpóźniej 2 dni po stwierdzeniu nieobecności, - zapewnienie bezpieczeństwa swoich podopiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami w trakcie realizacji opieki nad nimi. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy wynikających z SIWZ oraz umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielania odpowiedzi (ustnie, pisemnie) na pytania Zamawiającego dotyczące postaw, diagnozy zachowań, trafności udzielonego wsparcia i oczekiwań uczestników projektu - informacje są niezbędne do ewaluacji projektu. 5. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy w przygotowaniu dokumentów sprawozdawczych, analitycznych, informacyjnych i innych niezbędnych do realizacji i rozliczenia Projektu. 6.Zamawiający, w związku z finansowaniem ze środków unijnych, zastrzega sobie oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. 7. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej www.efs.gov.pl) wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez zamieszczanie odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz.922). 9. Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe, wypłacane w częściach, po zakończeniu każdego miesiąca. Rozliczenie za wykonanie obowiązków nastąpi na podstawie podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu zdawczo-odbiorczego, a następnie dostarczonego przez Wykonawcę rachunku/faktury do siedziby Zamawiającego, po wykonaniu czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia. Zadanie B: 1.Etap 1 – Analiza środowiska lokalnego potencjalnych uczestników wymagających wsparcia: nawiązywanie pierwszych kontaktów, rekrutacja uczestników projektu na terenie Ząbkowic – ulice: Aleja Zwycięstwa, Armii Krajowej, Chemiczna, Dąbrowskiej, Dolomitowa, Dreszera, Dworcowa, Fredry, Gospodarcza, Kontkiewicza (dawna Korczyńskiego), Bielowizna (dawna Langego), Łąkowa, Mizerkiewicza, Młynarska, Nałkowskiej, Osiedle Robotnicze, Oświecenia, Piastowska, Projektowana, Rapackiego, Sikorskiego, Skłodowskiej-Curie, Szosowa, Targowa, Tetmajera, Tulipanowa, Wapienna, Willowa, Zabłockiego, Zagłębiowska, Zdrojowa, Pogoria, Żeglarska ( diagnoza potrzeb osób bezrobotnych wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym, spędzających czas na ulicy, w zakresie oczekiwanej pomocy i wsparcia oraz analiza możliwych działań w ramach projektu). W terminie 10 dni od podpisania umowy streetworker przedstawi koncepcję realizacji usługi, która winna uwzględniać co najmniej następujące elementy: - wyodrębnienie etapów realizacji zamówienia np. rekrutacja, - określenie działań wymaganych na poszczególnych etapach, - harmonogram działań planowanych do realizacji w ramach zamówienia w ujęciu miesięcznym, - sposób monitorowania postępów realizacji projektu, - narzędzia, które będą wykorzystywane w realizacji usługi oraz jej udokumentowaniu. W ciągu 2 dni roboczych Zamawiający akceptuje bez uwag lub przekazuje Wykonawcy uwagi do koncepcji realizacji usługi. Wykonawca w ciągu kolejnych 2 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu zmodyfikowany projekt koncepcji realizacji usługi poprzez uwzględnienie uprzednich uwag. W przypadku dwukrotnego braku akceptacji projektu koncepcji realizacji usługi bądź opóźnienia w przekazaniu poprawionej koncepcji, Zamawiający uprawniony jest do nałożenia na Wykonawcę kar umownych stosownie do paragrafu 9 projektu umowy. Materiały informacyjno-promocyjne niezbędne do realizacji usługi, wykonuje Zamawiający, po ustaleniu z Wykonawcą ich treści. Zakładany okres trwania etapu: 1-miesiąc. Zakończony przygotowaniem sprawozdania z 1 miesiąca pracy (proces rekrutacji, analiza środowiska lokalnego). Etap 2 - praca właściwa polegająca na prowadzeniu zajęć profilaktycznych, ograniczenie marginalizacji objętych wsparciem, w tym niepełnosprawnych, ukierunkowywanie ich aktywności na rzecz zmiany stylu życia, próba poprawy ich wizerunku społecznego i samooceny, doprowadzenia do reintegracji, pokazywanie nowych możliwości, poprzez regularne spotkania i zróżnicowane przedsięwzięcia. 2. Ponadto do obowiązków streetworkera będzie należeć: - sprawdzenie każdorazowo obecności swoich podopiecznych na zajęciach przewidzianych dla nich harmonogramem opracowanym na każdy miesiąc pracy i dostarczonym do Zamawiającego; - identyfikacja ewentualnych problemów w grupie osób objętych wsparciem i podejmowanie środków zaradczych, zarządzanie konfliktami; - zapewnienie wsparcia psychologicznego i emocjonalnego uczestnikom projektu w sytuacjach dla nich trudnych, w rozwiązywaniu problemów rodzinnych, związanych z sytuacją zawodową itp., - wskazywanie możliwości realizacji zamierzeń; - kształtowanie postaw i nawyków społecznych oraz uczenie postaw prozdrowotnych; - monitorowanie postępów uczestników oraz stopnia realizacji określonych celów i zapewnienie informacji zwrotnej dla uczestnika w tym zakresie; - dostosowanie programu indywidualnych spotkań do zindywidualizowanych potrzeb zakwalifikowanych do projektu; - dokonywanie analizy i oceny zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej oraz udzielanie osobom potrzebującym informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania problemów życiowych; - współpraca z placówkami świadczącymi wsparcie na rzecz osób bezrobotnych, w tym Niepełnosprawnych; - prowadzenie miesięcznej karty czasu pracy według wskazanego wzoru przez Zamawiającego oraz opracowywanie raportu z przeprowadzonych działań, na podstawie prowadzonej dokumentacji (informacje dot. osób objętych wsparciem, karty kontaktu/interwencji, notatki służbowe itp.), składanych do Zamawiającego w ciągu 5 dni po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy; - współdziałanie z organizacjami pozarządowymi zaangażowanymi w realizację Projektu na rzecz aktywizacji osób objętych wsparciem w ramach Projektu; - badanie skuteczności udzielanej pomocy; - organizowanie własnej pracy w sposób samodzielny, odpowiedzialny za dobór metod i form realizacji zadania; - informowanie Zamawiającego o każdej nieobecności uczestnika projektu (e-mail), najpóźniej 2 dni po stwierdzeniu nieobecności; - weryfikowanie statusu osób zgłoszonych do udziału w projekcie; - motywowanie do skorzystania z pomocy w ramach projektu osób, które nie podjęły jeszcze ostatecznej decyzji co do udziału w projekcie i wsparcia z nim związanego. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy wynikających z SIWZ oraz umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielania odpowiedzi (ustnie, pisemnie) na pytania Zamawiającego dotyczące postaw, diagnozy zachowań, trafności udzielonego wsparcia i oczekiwań uczestników projektu - informacje są niezbędne do ewaluacji projektu. 5. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy w przygotowaniu dokumentów sprawozdawczych, analitycznych, informacyjnych i innych niezbędnych do realizacji i rozliczenia Projektu. 6.Zamawiający, w związku z finansowaniem ze środków unijnych, zastrzega sobie oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. 7. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej www.efs.gov.pl) wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez zamieszczanie odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu 8. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz.922). 9. Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe, wypłacane w częściach, po zakończeniu każdego miesiąca. Rozliczenie za wykonanie obowiązków nastąpi na podstawie podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu zdawczo-odbiorczego, a następnie dostarczonego przez Wykonawcę rachunku/faktury do siedziby Zamawiającego, po wykonaniu czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia. II.Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę (dotyczy zadania A i B): III.Zamawiający nie wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn.zm.). IV.Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (dotyczy zadania A i B) W związku z charakterem przedmiotu usługi nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp. V. Informacja o projekcie: Projekt: Wsparcie społeczności lokalnych w obszarach rewitalizowanych Dąbrowy Górniczej Etap I, realizowany jest na podstawie umowy nr: UDA-RPSL.09.01.01-24-325/17-00 o dofinansowanie projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, przez Gminę Dąbrowa Górnicza (Lider projektu – partner wiodący) w partnerstwie z Fundacja Imago z siedziba we Wrocławiu (Partner 1) oraz Stowarzyszeniem „Razem w przyszłość” z siedzibą w Dąbrowie Górniczej (Partner 2) Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1. Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.1. Wzmacnianie potencjału społeczno-zawodowego społeczności lokalnych – Zintegrowane Inwestycje Terytorialne. Uwaga (dotyczy zadania A i B): W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zaangażowanie zawodowe Wykonawcy będącego osobą prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, która świadczy usługę osobiście, osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, nie może przekroczyć 276 h/m-c w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów. Przed podpisaniem umowy Wykonawca będący osobą prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, która świadczy usługę osobiście, osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej złoży stosowne oświadczenie o zaangażowaniu zawodowym. Wykonawca będący osobą prowadzącą jednoosobową działalność, która świadczy usługę osobiście, osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej zobowiązuje się na bieżąco weryfikować, składając stosowne oświadczenia w tym zakresie, swoje zaangażowanie zawodowe tak aby w trakcie trwania zaangażowania jako personel projektu w niniejszy Projekt nie nastąpiło przekroczenie powyższego limitu godzin. Wykonawca będący osobą prowadzącą jednoosobową działalność, która świadczy usługę osobiście, osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej przyjmuje do wiadomości, że w przypadku nieprawidłowości w spełnianiu warunku limitu godzin bądź nierzetelnego wykonania usługi, jego wynagrodzenie może zostać uznane za niekwalifikowalne zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności. W przypadku rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia w terminie innym niż pierwszy dzień miesiąca, Zamawiający rozliczy wynagrodzenie należne Wykonawcy za pierwszy miesiąc proporcjonalnie do ilości dni wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85320000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć (dotyczy zadania A i B): 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1A, 1/B do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. 4. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną