Przetargi.pl
Realizacja zadań informacyjno-promocyjnych w ramach projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Żukowo – etap I”

"Spółka Komunalna Żukowo" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83-330 Żukowo, Pod Otomino
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (58) 586 75 86
  • Data zamieszczenia: 2018-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Spółka Komunalna Żukowo" Spółka z o.o.
    Pod Otomino 44
    83-330 Żukowo, woj. pomorskie
    tel. +48 (58) 586 75 86
    REGON: 220793020
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skzukowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadań informacyjno-promocyjnych w ramach projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Żukowo – etap I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań informacyjno-promocyjnych w ramach projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Żukowo – etap I” w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 – działanie 2.3. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawierającymi się w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji – dla umów podpisanych od 1 stycznia 2018 r.”, umieszczonym na stronie internetowej: http://www.pois.gov.pl/strony/o-programie/dokumenty/podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r/ 3. Zadania informacyjno-promocyjne obejmują: a) zaprojektowanie, wykonanie, sukcesywną dostawę 17 tablic informacyjnych wraz z konstrukcją, termin realizacji: 2 tygodnie od złożenia zamówienia, po wcześniejszej akceptacji projektu graficznego (dostawa sukcesywna); b) zaprojektowanie, wykonanie i dostawę artykułów promocyjnych oraz ulotek informujących o projekcie, termin realizacji: 3 tygodnie od akceptacji projektów graficznych przez zamawiającego (dostawa jednorazowa); c) usługę informacyjno-promocyjną polegającą na: • zorganizowaniu konkursu plastycznego w klasach 1-3 w szkołach podstawowych na terenie gminy Żukowo, jednorazowo w roku 2019; • przygotowaniu i obsłudze stoiska informacyjnego na 3 imprezach plenerowych (Sobótki w Żukowie w roku 2018, 2019 i 2020); • zredagowaniu i zamieszczeniu ogłoszeń prasowych, dotyczących realizacji projektu, w prasie lokalnej - 6 w okresie trwania umowy, termin realizacji: 2 tygodnie od złożenia zamówienia, po wcześniejszej akceptacji wersji ogłoszenia przed jego publikacją w prasie; • produkcji spotu i emisji komunikatów radiowych, dotyczących realizacji projektu, w radiu lokalnym - 6 w okresie trwania umowy, termin realizacji: 2 tygodnie od złożenia zamówienia, po wcześniejszej akceptacji wersji komunikatu przed jego emisją w radiu; zgodnie z formularzem rzeczowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ) i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 3 do SIWZ). 4. Dostawa tablic informacyjnych oprócz sprzedaży obejmuje również: załadunek, transport i rozładunek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Żukowo. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj. w ilości wskazanych w formularzu rzeczowo-cenowym. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwało roszczenie z tego tytułu. 6. Przedmiot umowy (tablice informacyjne i artykuły promocyjne) powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad i pochodzić z bieżącej produkcji. 7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dwa bezpłatne egzemplarze tytułu prasowego, z dnia w którym ukazała się publikacja ogłoszenia prasowego. 8. Realizacja zadań informacyjno-promocyjnych będzie odbywała się na podstawie telefonicznego zamówienia, potwierdzonego pocztą elektroniczną. 9. Obowiązek ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas transportu i rozładunku spoczywa na Wykonawcy. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie towaru powstałe w trakcie załadunku, transportu i rozładunku. 11. Każdorazowy odbiór przedmiotu zamówienia będzie poprzedzony kontrolą ilości i jakości przeprowadzoną przez przedstawiciela Zamawiającego. 12. W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia w ilości lub jakości nieodpowiadającej przedmiotowi zamówienia opisanemu w SIWZ, Zamawiający może odmówić odbioru dostawy, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zgodnego z zamówieniem w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego. 13. Wszelkie koszty związane z ponownym dostarczeniem przedmiotu zamówienia poniesie Wykonawca. 14. Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonania umowy. 15. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił - minimum 5 lat gwarancji na dostarczone tablice informacyjne wraz z konstrukcją. 16. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił – minimum 24 miesiące gwarancji na dostarczone artykuły promocyjne. 17. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 2 000 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego nr 76 8328 0007 2001 0014 1989 0002, SGB-Bank S.A., z dopiskiem: „wadium - dotyczy postępowania nr ZP/7/D/18”. Uwaga! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 4. Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt b). – e). następuje poprzez doręczenie za pokwitowaniem oryginału dokumentów w siedzibie zamawiającego: ul. Pod Otomino 44, 83-330 Żukowo w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500 lub przesłanie na powyższy adres. Kopię pokwitowania wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 5. Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzenie przelewu lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, a także musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie zamawiającego i oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę. W przypadku, gdy nie będzie spełniony którykolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy wykonawcę z udziału w postępowaniu. 7. Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy pzp. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i ust 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na zasadach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, formularz rzeczowo-cenowy, kopia potwierdzenia wniesienia wadium - dokument zalecany do załączenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach