Muzeum Lubuskie im. Jana Dekerta w Gorzowie Wielkopolskim ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Warszawska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 732 28 43 , fax. 95 732 28 43
- Data zamieszczenia: 2019-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Lubuskie im. Jana Dekerta w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Warszawska 35
66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie
tel. 95 732 28 43, fax. 95 732 28 43
REGON: 28309600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.muzeumlubuskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja wystawy "Gród Santok. Strażnica i klucz królestwa" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja wystawy „Gród Santoka. Strażnica i klucz królestwa” w oparciu o Projekt wykonawczy branży architektury wnętrz i scenografii – załącznik nr 9, Projekt wykonawczy branży konstrukcji – załącznik nr 10 oraz Projekt wykonawczy przebudowy i modernizacji obiektu muzeum – Projekt instalacji elektrycznej dla wystawy stałej – załącznik nr 11 w zakresie montażu opraw oświetleniowych – dopuszcza się zmianę ilości punktów oświetleniowych, zgodnie ze sztuką i zasadami wiedzy technicznej oraz zasadami bezpieczeństwa, w szczególności ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. 2018 r. poz. 620) oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz. U. 2014 r. poz. 1240). Zakres realizacji obejmuje m.in.: 1. wykonanie rekonstrukcji scenograficznych, 2. wykonanie stałych elementów wystawy, 3. montaż oświetlenia wystawy, 4. sporządzenie aplikacji do ekranu dotykowego, 5. opracowanie czterech prezentacji filmowych, w tym jedną pod aplikację, 6. opracowanie aranżacji plastycznej wystawy oraz projektu graficznego ścian i plansz wraz z wydrukiem, 7. zakup niezbędnego wyposażenia, w tym gablot, urządzeń multimedialnych, wyposażenia sali projekcyjnej, 8. montaż wszystkich elementów wystawy. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania: 1. otworu w podłożu w celu rekonstrukcji grobu ziemnego, 2. otworów kotwiczych pod kładkę stalową, 3. wylewki podłogi z betonu żywicznego, 4. ułożenia okablowania instalacji elektrycznej wraz z montażem rozdzielni zgodnie z Projektem wykonawczym instalacji elektrycznej (Załącznik nr 10). Powyższe prace zostały wykonane przed przystąpieniem do realizacji niniejszego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212310-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wzór Umowy, stanowiący Załącznik nr 6 SIWZ. Każda strona wzoru umowy powinna być parafowana. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia przedkładają: 1) Oświadczenie o ustanowieniu wspólnie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP. Przed zawarciem umowy Zamawiający zażąda przedstawienia umowy regulującej współpracę Wykonawców, 2) Oświadczanie o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia złożone przez każdego z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną