Przetargi.pl
Realizacja warsztatów, treningów, szkoleń oraz doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pt. Program aktywizacji społeczno-zawodowej osób bezrobotnych gminy Dragacz.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 86-134 Dragacz, Dragacz 7A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 332 48 70 , fax. 52 332 49 74
  • Data zamieszczenia: 2011-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    Dragacz 7A 7A
    86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 332 48 70, fax. 52 332 49 74
    REGON: 09236743000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dragacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja warsztatów, treningów, szkoleń oraz doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pt. Program aktywizacji społeczno-zawodowej osób bezrobotnych gminy Dragacz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje realizację: I. W okresie od dnia podpisania umowy do 12 grudnia 2011 roku : 1. Treningu kompetencji społecznych w wymiarze 16 godzin dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna to 45 minut) dla grupy 16 skierowanych osób. 2.Warsztatów Aktywnego Poszukiwania Pracy w wymiarze 24 godzin dydaktycznych dla grupy 16 skierowanych osób . 3. Warsztatów obsługi komputera i korzystania z internetu w wymiarze 32 godzin dydaktycznych dla grupy 16 skierowanych osób. 4. Indywidualnego doradztwa zawodowego w wymiarze 2 godzin dydaktycznych dla każdego z 16 skierowanych uczestników (łącznie 32 godziny dydaktyczne doradztwa zawodowego). 5. Szkolenia zawodowego dla każdej z 15 skierowanych osób, w wymiarze 80 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych i 120 godzin dydaktycznych zajęć praktycznych. Po konsultacji z doradcą zawodowym, każda z 15 skierowanych osób wybierze jedno z niżej wymienionych szkoleń. Planuje się przeprowadzenie następujących szkoleń zawodowych: a. handlowiec z obsługą kas fiskalnych i minimum sanitarnym dla 9 skierowanych osób; b. bukieciarstwo-florystyka dla 1 skierowanej osoby; c. pomocnik kucharza dla 2 skierowanych osób; d. kosmetyczka dla 2 skierowanych osób; e. fryzjer dla 1 skierowanej osoby. Zakres usługi obejmuje przeprowadzenie szkolenia, egzaminu i wydanie zaświadczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. 2006 r. Nr 31, poz. 216) w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. II. w okresie od podpisania umowy do 30 września 2011 roku: 1. Indywidualnego doradztwa zawodowego w wymiarze 1 godziny dydaktycznej dla każdej z 10 skierowanych osób niepełnosprawnych w ramach Programu Aktywności Lokalnej- dalej PAL- (łącznie 10 godziny dydaktyczne doradztwa zawodowego). 2. Zajęć o prawach i uprawnieniach osób niepełnosprawnych w wymiarze 4 godzin dydaktycznych dla grupy 10 skierowanych osób niepełnosprawnych w ramach PAL. 3. Zajęć z doradcą zawodowym dotyczących poruszania się osoby niepełnosprawnej po rynku pracy w wymiarze 4 godzin dydaktycznych dla grupy 10 skierowanych osób niepełnosprawnych w ramach PAL. III. W okresie od podpisania umowy do 31.10.2011: 1. Kursu prawa jazdy kat. B dla 3 skierowanych osób w wymiarze 65 godzin zajęć (w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 35 godzin zajęć praktycznych) wraz z koniecznymi badaniami lekarskimi oraz pierwszym egzaminem..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dragacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach