Przetargi.pl
Realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pn. „Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Brusach” dofinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2 Gospodarka odpadami, współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 89-632 Brusy, ul. Bolta
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 398 23 62 , fax. 0-52 398 21 61
  • Data zamieszczenia: 2020-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Bolta 10
    89-632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. 0-52 398 23 62, fax. 0-52 398 21 61
    REGON: 91150071000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: zakład budżetowy jst

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pn. „Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Brusach” dofinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2 Gospodarka odpadami, współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pn. „Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Brusach” dofinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2 Gospodarka odpadami, współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, warunków technicznych, zgód i decyzji, w szczególności pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, operatu przeciwpożarowego, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, instrukcji funkcjonowania obiektu. Wykonawca jest zobowiązany, przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę/dokonania zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę, do uzyskania akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiającego; 2) Wykonanie robót budowlanych i uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie w tym: a) robót przygotowawczych i ziemnych; b) robót drogowych: − drogi dojazdowej, − placu pod wagę najazdową, − placu manewrowego, − placu do składowania gruzu, − ciągów pieszo – jezdnych. c) robót budowlanych, budowy, uzbrojenia terenu: − utwardzenia terenu, − odwodnienia terenu, − sieci wodociągowych i p.poż. z włączeniem do istniejących sieci wodociągowych w granicach oczyszczalni ścieków, − sieci kanalizacji deszczowej „czystej” (z powierzchni dachów) z włączeniem się do sieci kanalizacji deszczowej oczyszczalni ścieków, − sieci kanalizacji deszczowej z dróg i placów wraz z separatorem, − sieci kanalizacji sanitarnej z włączeniem się do sieci kanalizacji sanitarnej oczyszczalni ścieków, − sieci elektroenergetycznych z włączeniem się do istniejącej instalacji elektroenergetycznej oczyszczalni ścieków, z pomiarem zużytej energii, − monitoringu wizyjnego cyfrowego, sieci teleinformatycznej do monitoringu (rejestrator zlokalizowany w sterowni oczyszczalni ścieków),  wiaty zadaszonej z podziałem na boksy,  kontenerowego pomieszczenia obsługi z przyłączami: wodociągowym, kanalizacyjnym, energetycznym, telekomunikacyjnym,  rampy najazdowej,  ogrodzenia z 2 bramami wjazdowymi sterowanymi elektrycznie,  dostawa i montaż najazdowej wagi samochodowej dostosowanej do ważenia pojazdów o długości do 18 m i masie do 60 ton z niezbędnymi przyłączami i z odczytem w pomieszczeniu obsługi,  oświetlenia terenu,  wykonanie trawników, nasadzenie 20 świerków;  tablic informacyjnych i edukacyjnych. 3) wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach 80x120 cm zgodnie z wytycznymi Księgi identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 cm na stelażu stalowym w kolorze zielonym zbliżonym do stelażu pokazanego w Załączniku nr 7 do SIWZ. Treść tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym. Szczegółowy zakres dokumentacji projektowej i robót budowlanych określa program funkcjonalno – użytkowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA: 1) Zamówienie nie obejmuje wyposażenia, o którym mowa w programie funkcjonalno – użytkowym (ładowarki, kontenerów i pojemników na odpady). 2) Przedsięwzięcie nie wymaga uzyskania decyzji o pozwoleniu wodno – prawnym oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 3) W trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości. 4) Zamawiający uzyska decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego we własnym zakresie. 5) Miejsca włączenia projektowanych sieci i przyłączy energetycznych, wodociągowych oraz kanalizacyjnych sanitarnych i deszczowych do istniejącej infrastruktury oczyszczalni ścieków pokazano na Mapie poglądowej stanowiącej Załączniku nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 25.000,00 zł. (Słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100); 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zakładu Gospodarki Komunalnej w Brusach: Bank PeKaO S. A. Oddział w Brusach 23 1240 3783 1111 0010 4467 6284 z adnotacją: „Wadium nr sprawy ZGK 341.4.2020” (decyduje data uznania wpłaty na koncie Zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 6. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem, że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać: 1) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby:  Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;  Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) dokładne określenie przedmiotu postępowania, 3) kwotę zobowiązania, 4) termin ważności, 5) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 5 do SIWZ); 3) Kserokopia dowodu wniesienia wadium, 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach