Przetargi.pl
Realizacja usługi stałych przewozów dzieci szkolnych z terenu gminy Wądroże Wielkie w czasie trwania roku szkolnego 2009/2010

Gimnazjum w Budziszowie Wielkim ogłasza przetarg

  • Adres: 59-430 Budziszów Wielki, Budziszów Wielki 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8574582 , fax. 076 8574582
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum w Budziszowie Wielkim
    Budziszów Wielki 10 10
    59-430 Budziszów Wielki, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8574582, fax. 076 8574582
    REGON: 39070698200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usługi stałych przewozów dzieci szkolnych z terenu gminy Wądroże Wielkie w czasie trwania roku szkolnego 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przywozy (poniedziałek - piątek) Godz. 6:30 5 x w tyg. trasa - Wądroże Wlk. (przez Wierzchowice) - Budziszów Wlk. - uczniowie Gimnazjum i Szkoły Filialnej w Budziszowie Wlk. Godz. 7:15 5 x w tyg. trasa - Budziszów Wlk. (przez Wierzchowice) - Wądroże Wlk.- uczniowie SP w Wądrożu Wlk. Odwozy uczniów ze Szkoły Filialnej z Budziszowa Wlk. Godz. 12:00 Poniedziałek, wtorek czwartek trasa: Budziszów Wielki - Jenków - Rąbienie - Budziszów Wlk. Godz. 12:20 Od poniedziałku do piątku trasa: Budziszów Wlk. - Kępy - Wądroże Wlk. Odwozy uczniów ze Szkoły Podstawowej w Wądrożu Wielkim: Godz. 13:00 3 x w tygodniu Odwozy uczniów SP w Wądrożu Wlk. na trasie: Wądroże Wlk. - Postolice - Wądroże Wlk. Godz. 13:45 Od poniedziałku do piątku - Trasa: Wądroże Wlk. (Wierzchowice) - Budziszów Wielki Odwozy uczniów z gimnazjum od poniedziałku do piątku - godz. 14:45 Trasa: Budziszów Wlk. (Wierzchowice) - Wądroże Wielkie Uwaga! W związku z reformą programową wprowadzaną w b.r. szkolnym przez MEN może wystąpić konieczność organizacji dodatkowych kursów po zajęciach lekcyjnych 1 raz w tygodniu. Wykonawca musi wziąć taką ewentualność pod uwagę przy składaniu swojej oferty. Szacunkowa ogólna liczba uczniów dowożonych: 140
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania niniejszego zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, spełniają wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Ocenę spełniania powyższych warunków dokona komisja przetargowa poprzez analizę dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę w pkt. 6.1 specyfikacji systemem spełnia/nie spełnia. 12.2 Informacja dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą - PLN 12.3 W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, ZUS-u, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności z datą 3 miesięcy wstecz do terminu składania ofert, c) oświadczenie dotyczące kwalifikacji i uprawnień zatrudnionych pracowników zatrudnionych na stanowisku - kierowca, d) kopię licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, e) oświadczenie, że oferent spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik nr 2) f) formularz ofertowy (załącznik nr 1) Uwaga! Dokumenty, o których mowa w pkt. a, b, c, d, mogą być dołączone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę-by podpisujące ofertę. Brak któregokolwiek ze wskazanych wyżej dokumentów lub złożenie go w niewłaściwej formie skutkuje odrzuceniem oferty. 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W przypadku wybrania takiej oferty muszą być spełnione następujące wymagania: Wykonawcy przedłożą przed zawarciem umowy, umowę konsorcjum określającą strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. Nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 3) Niespełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 4) Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatnosci
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach