Przetargi.pl
Realizacja usługi konserwacji ogólnobudowlanej świadczonej w ramach pogotowia mieszkaniowego (wymagana 24 godzinna gotowość) w zakresie: robót dekarsko-blacharskich, ciesielskich, murarskich, tynkarskich, izolacyjnych, stolarskich, szklarskich, ślusarskich, nawierzchniowych oraz usuwania skutków zimy w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez AZK Łódź-Górna, w podziale na cztery (4) części

Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 684 52 19 , fax. 42 684 52 19
  • Data zamieszczenia: 2015-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna
    ul. Lubelska 9/11 9/11
    93-129 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 684 52 19, fax. 42 684 52 19
    REGON: 10161063100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorna.azk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usługi konserwacji ogólnobudowlanej świadczonej w ramach pogotowia mieszkaniowego (wymagana 24 godzinna gotowość) w zakresie: robót dekarsko-blacharskich, ciesielskich, murarskich, tynkarskich, izolacyjnych, stolarskich, szklarskich, ślusarskich, nawierzchniowych oraz usuwania skutków zimy w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez AZK Łódź-Górna, w podziale na cztery (4) części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi konserwacji ogólnobudowlanej świadczonej w ramach pogotowia mieszkaniowego (wymagana 24 godzinna gotowość we wszystkie dni tygodnia) w zakresie: robót dekarsko-blacharskich, ciesielskich, murarskich, tynkarskich, izolacyjnych, stolarskich, szklarskich, ślusarskich, nawierzchniowych oraz usuwania skutków zimy w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego, w podziale na cztery (4) części - zgodnie z cennikami usług. 1.1. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. 1.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery (4) części: 1.3.1. Część I postępowania: Usługi konserwacji ogólnobudowlanej świadczone w ramach pogotowia mieszkaniowego (wymagana 24 godzinna gotowość we wszystkie dni tygodnia) w zakresie: robót dekarsko-blacharskich, ciesielskich, murarskich, tynkarskich, izolacyjnych, stolarskich, szklarskich, ślusarskich, nawierzchniowych oraz usuwania skutków zimy w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% - zgodnie z wykazem nieruchomości stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez: RON nr 1 będących w zarządzie Zamawiającego - Szczegółowy opis i zakres prac wynika z ust. 2. oraz zał. do SIWZ w postaci kosztorysu ofertowego - cennika usług - zał. nr 2. 1.3.2. Część II postępowania: Usługi konserwacji ogólnobudowlanej świadczone w ramach pogotowia mieszkaniowego (wymagana 24 godzinna gotowość we wszystkie dni tygodnia) w zakresie: robót dekarsko-blacharskich, ciesielskich, murarskich, tynkarskich, izolacyjnych, stolarskich, szklarskich, ślusarskich, nawierzchniowych oraz usuwania skutków zimy w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% - zgodnie z wykazem nieruchomości stanowiącym załącznik nr 10A do SIWZ oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez: RON nr 2 będących w zarządzie Zamawiającego - Szczegółowy opis i zakres prac wynika z ust. 2 oraz zał. do SIWZ w postaci kosztorysu ofertowego - cennika usług - zał. nr 2A. 1.3.3. Część III postępowania: Usługi konserwacji ogólnobudowlanej świadczone w ramach pogotowia mieszkaniowego (wymagana 24 godzinna gotowość we wszystkie dni tygodnia) w zakresie: robót dekarsko-blacharskich, ciesielskich, murarskich, tynkarskich, izolacyjnych, stolarskich, szklarskich, ślusarskich, nawierzchniowych oraz usuwania skutków zimy w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% - zgodnie z wykazem nieruchomości stanowiącym załącznik nr 10B do SIWZ oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez: RON nr 3 będących w zarządzie Zamawiającego - Szczegółowy opis i zakres prac wynika z ust. 2 oraz zał. do SIWZ w postaci kosztorysu ofertowego - cennika usług - zał. nr 2B. 1.3.4. Część IV postępowania: Usługi konserwacji ogólnobudowlanej świadczone w ramach pogotowia mieszkaniowego (wymagana 24 godzinna gotowość we wszystkie dni tygodnia) w zakresie: robót dekarsko-blacharskich, ciesielskich, murarskich, tynkarskich, izolacyjnych, stolarskich, szklarskich, ślusarskich, nawierzchniowych oraz usuwania skutków zimy w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% - zgodnie z wykazem nieruchomości stanowiącym załącznik nr 10C do SIWZ oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez: RON nr 4 będących w zarządzie Zamawiającego - Szczegółowy opis i zakres prac wynika z ust. 2 oraz zał. do SIWZ w postaci kosztorysu ofertowego - cennika usług - zał. nr 2C. 1.4. Usługi będą realizowane w dni robocze oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) w systemie całodobowym. 1.5. Usługi świadczone będą w oparciu o zakresy czynności określone w formularzach Cenowych zwanymi cennikami usług stanowiących załączniki od nr 2- 2C do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę maksymalnie na jedną dowolnie wybraną przez Wykonawcę część postępowania. 2. Zamawiający w przedmiocie zamówienia dla wszystkich części postępowania wymaga od Wykonawców: 2.1. Gotowości 24 godzinnej we wszystkie dni tygodnia; 2.1.1. Przystąpienia do wykonania czynności objętych zamówieniem na podstawie otrzymanych zleceń, jak i telefonicznych zgłoszeń przez Służby Miejskie bądź służby Zamawiającego: a) nie później niż w ciągu trzech godzin od przyjęcia zgłoszenia awarii zagrażającej życiu, zdrowiu i mieniu najemców Gminy Łódź, b) w ciągu maksymalnie 5 dni kalendarzowych od daty otrzymania pisemnego zlecenia - sprawy pilne lecz nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia i mienia mieszkańców, c) pozostałe - w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, lecz nie później niż w ciągu: 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania pisemnego zlecenia. 2.1.2. Odbioru zlecenia od Zamawiającego w terminie maksymalnie 3- ech dni od daty powiadomienia z pisemnym potwierdzeniem (data, podpis) otrzymanego zlecenia 2.1.3. Rezygnacja z realizacji zlecenia jest możliwa jedynie na wniosek potwierdzony przez Zamawiającego - odpowiedzialnego terenowo Administratora. Zlecenia nie wykonane przez Wykonawcę w terminie 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia, należy zwrócić osobie wystawiającej zlecenie (administratorowi) - celem jego anulowania. 2.2. Wykonane przez Wykonawcę prace wymagają pisemnego potwierdzenia przez administratora lub pracownika nadzoru. 2.3. Udzielenia gwarancji na okres minimum 6 m-cy, na wykonane usługi. 2.4. Stosowania materiałów budowlanych posiadających atest i deklarację zgodności z obecnie obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi. 2.5. Przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie Bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401). 2.6. Odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych prac. 2.7. Zachowania praw osób trzecich. 2.8. Prowadzenia usług pod nadzorem osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej (wykonawcze). 2.9. Zapewnienia łączności z dyżurującymi osobami. 2.10. Sporządzania zestawień rozliczeniowych z otrzymanych zarejestrowanych zleceń za wykonane czynności na podstawie faktycznie wykonanych czynności (ilości jednostek miary) i cen jednostkowych (netto) w oparciu o cennik ryczałtowy cen jednostkowych (netto) - dwa razy w miesiącu, odrębnie, dla każdej nieruchomości. Zestawienie obejmujące: nr zlecenia, adres nieruchomości, wykaz wykonanych czynności wraz z wbudowanym materiałem na nieruchomości, cenę jednostkową (netto) z cennika ryczałtowego i ilość oraz wartość iloczynową zleconej roboty, potwierdzone przez właściwego miejscowo administratora nieruchomości (MAN-a) lub pracownika nadzoru, stanowić będzie załącznik do wystawionych przez Wykonawcę faktur, odrębnie dla każdej nieruchomości. 2.11. W przypadku wykonania czynności nie uwzględnionych w cenniku ryczałtowym, rozliczenie tych czynności nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o KNR-y z zastosowaniem cen materiałów i pracy sprzętu, nie wyższych niż średnie opublikowane w biuletynie Sekocenbudu aktualnych na dzień wykonania usługi oraz składników cenotwórczych zaproponowanych w złożonej ofercie. 2.12. Zasady rozliczania i regulowania należności za wykonane usługi: a) podstawą zestawienia rozliczeniowego jest iloczyn za rzeczywiście wykonane czynności konserwacyjne w nieruchomości oraz zaoferowane ceny jednostkowe, za czynności stwierdzone na podstawie pisemnego zlecenia - zgodnie z cennikiem ryczałtowym usług, b) dla czynności nie uwzględnionych w cenniku ryczałtowym usług rozliczenie nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o KNR - y z zastosowaniem cen materiałów i pracy sprzętu , nie wyższych niż średnie opublikowanych w biuletynie Sekocenbudu aktualnych na dzień wykonania usługi z zachowaniem składników cenotwórczych zaoferowanych w ofercie. c) należności wynikające z wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT wg stawki obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT, na podstawie sporządzonych zestawień rozliczeniowych lub kosztorysów będących załącznikami, Zamawiający regulować będzie w terminie: 30 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego, d) w przypadku nieterminowej zapłaty, Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty Wykonawcy ustawowych odsetek. 2.13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 588000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stawka roboczogodziny z narzutami
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorna.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną